Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teistä joku 2 työtä?

Vierailija
11.08.2010 |

Olen nyt 2-vuorotyössä ja enimmäkseen teen 6-14 -vuoroja, mutta jonkin verran myös 8-16 -vuoroja ja viikonloppuja. Toinen työ olisi iltapainotteinen, työvuorot olisivat usein klo 15-22. Matkaan työpaikkojen välillä menee tunti. Näin ok. Mutta mitenhän nuo vuorojen yhteensovittamiset onnistuis käytännössä työpaikkojen kanssa... Kiinnostaisi tehdä välillä vähän erilaistakin hommaa nykyisen lisäksi, mutta onkahan se kuitenkaan vaivan arvoista. Toisaalta vois olla sitten varaa pitää palkatonta vapaatakin jossain vaiheessa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuossa keväällä tein kahta työtä. Oli ihan hiton raskasta. Jos pärjäät yhdellä ansiotyöllä, niin enpä suosittele ainakaan pitkällisiä kahden työn rupeamia.

Et tosin kerro mitään muuta syytä toiselle työlle kuin tuon vaihtelun. Voisin itse kyllä harkita, että tekisin päivätyöni lisäksi jotakin pientä sivutyötä. Sen pitäisi kuitenkin olla jotakin mistä erityisesti pidän. Esimerkiksi jonkinlainen opetus parina arki-iltana tulisi kyllä kysymykseen hyvinkin. Ei ehkä rahan takia, vaan mielenkiinnosta. Palkka olisi sitten lähinnä korvaus koituneista kuluista tai vaikka jonkin pienen mieliteon tyydyttämisen rahoituskeino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme