Ystäväni "brassailee" facebookissa kesämenoistaan!
Kertoo aina missä ovat käyneet ja mitä tehneet. Aika rahakkaita menoja vielä. Olen kateellinen enkä todellakaan paina -tykkää- nappia hänen tekstien kohdalla!!! Miksi pitää toimia noin? Eikö vois vaan laittaa vaan jotain yleistä?
Kommentit (26)
brassaili sillä, että oli käynyt törkeän kalliissa kasvohoidossa tai jossain sellaisessa spa luxissa keskellä päivää ja sillä aikaa lukaalissa huhki siivooja.
Tiedän hänen taustansa, eli nai rahaa. Savolaistytöllä nousi k...i hattuun.
Piilotin viestit, sillä en jaksanut lukea moisia tekstejä.
En ole kateellinen, en ole ihan tyhjätasku. Mutta ärsytti se tyyli. En vain jaksanut lukea niitä höpöhöpöjä enää..
Normaaliahan tuo ja kivempi noita on lukea, kuin vauvan kakkavaipoista, aamukahvista tai muusta yhtä mielenkiintoisesta ja mieltäylentävästä.
Ongelma on tosiaan ap:n päässä.
Mulle Face on sellainen hyvänmielen paikka, en päivitä sinne mitään tylsiä tai tosi arkisia juttuja kuten kävinpäs tiskaamassa vaan juuri matkustus- ja muita kivoja juttuja.
sekä niistä matkoista että myös yleisestä v*tuksestakin :) Ja joo oon kade niille kavereille jotka tekee kaikenlaista kivaa kun ite pesen kakkapyllyjä. Mutta ne on myös myöntäneet olevansa kateellisia suloisista lapsistani ;)
Yritän keksiä päivityksiä, joissa olisi pääosin jotain uutta, siis ei samaa juttua aina. Välillä työstä, välillä vapaa-ajasta, välillä lapsista, välillä jostain ihan yleisestä. Mielellään hauskoin sanakääntein. Ei mitään, mistä jollekulle tulee vaivautunut tai myötähäpeinen olo. Negatiivisia asioita ja ärsytyksenaiheita riittävän harvoin, mutta joskus kuitenkin. Ja mahdollisimman paljon kuvia, paikoista joissa olen käynyt (joo, matkustan aika paljon), mutta myös ihan päivittäisistä jutuista.
Kirjoitan sellaisia päivityksiä, joita tykkään itse lukea. Minusta on ihanaa katsella muiden kuvia, mitä eksoottisempia sen parempi. Myös hauskoja päivityksiä, yllättäviä juttuja, mielenkiintoisia sanakäänteitä, arkipäivän sattumuksia ja teräviä huomioita on kiva lukea.
Erityisesti arvostan niitä, jotka osaavat kirjoittaa itselleen vaikeistakin aiheista (esim. sairaudet, kuolema, ihmissuhdekriisit) päivityksiä niin, että lukijalle ei tule vaivautunutta oloa. Itse en ole oikein vielä uskaltanut, kun en tunne oloani niin varmaksi sillä alalla.
Huonoja päivityksiä minusta ovat samojen asioiden toistaminen päivästä toiseen sekä saman aihepiirin päivitykset tyyliin onko vauva kakannut, nukkunut, syönyt vai puklannut... Myös jatkuvat mielenailahtelut ja parisuhdekuvioiden pikkutarkka selostaminen synnyttävät myötähäpeän tunnetta. Sitten minua ärsyttää huono kieli päivityksissä, ihmiset voisivat oikolukea omat päivityksensä edes kertaalleen, jatkuvat kirjoitusvirheet ovat rasittavia.
välillä päästän "pannasta", jos jutut ovat rauhoittuneet. Voivat olla livenä tosi kivoja, mutta statuspäivitykset ovat raastavia.