Ystäväni "brassailee" facebookissa kesämenoistaan!
Kertoo aina missä ovat käyneet ja mitä tehneet. Aika rahakkaita menoja vielä. Olen kateellinen enkä todellakaan paina -tykkää- nappia hänen tekstien kohdalla!!! Miksi pitää toimia noin? Eikö vois vaan laittaa vaan jotain yleistä?
Kommentit (26)
kun päivitän, niin se on silloin, kun olen käynyt jossain reissussa tai tehnyt jotain mitä en tee joka päivä. Mielummin luen missä ystäväni ovat matkustelleet tai mihin tapahtumaan osallistuneet kuin että joku on keittänyt kahvit.
jos kertoo realistisesti mitä todella ovat tehneet.Sehän on parasta kuulumisten vaihtoa FB:ssä..
Tykkää vaan, tulee itsellekin parempi mieli ja ehkä jsokus s ullakni aihetta jakaa omia kivoja kokemuksia kehumatta liikoja!
ja kohta mennään viikoksi sinne ja tänne...
En minä ainakaan osaa neutraalina niitä ottaa. Luulin että ovat "tavallisia virtasia" mutta rahakkaiden menojen ja brassailun takia en halua olla enää edes tekemisissä...
Miten saan niin että hänen viestinsä eivät tule näkyviin?
-ap
et enää halua olla hänen kanssaan tekemisissä? Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
Kivempi se kai jotain asiaa on lukea kun jotain "juon kahvia" -tyylisiä
hän elää kivaa elämää ja kertoo mitä hänelle on tapahtunut.
Viestin vieressä lukee "piilota" - paina siitä.
Muistuta, että facebook-etikettiin kuuluu se, että kaikki köyhät kaverit saa mollata niitä, jotka on ahkeria ja varakkaita.
Kaikki kouluttautuneet eivät saa isoa palkkaa vaikka olisivat ahkeria!!
Muistuta, että facebook-etikettiin kuuluu se, että kaikki köyhät kaverit saa mollata niitä, jotka on ahkeria ja varakkaita.
vai kertooko jotkut siellä jotain; voi kun menee huonosti,työpaikka v-tuttaa ja mies on k-pää.
..ovat sinun isoimmat ongelmasi, ei kaverisi käyttäytyminen. En siis väitä, etteikö kaverisi tai yleisesti ihmisten brassailu joskus minuakin ärsyttäisi. En kuitenkaan ole sille kateellinen, vaan enemmänkin säälin ihmisiä, joiden pitää itseään nostaa jalustalle jollain materialla. En tiedä tai väitä, että ystäväsi olisi näin tehnyt. Nimittäin eikös siellä FB:ssa ole tarkoituskin tuollaisia kuulumisia kirjoitella??
Jos itsetuntosi on kunnossa, niin yhtä lailla hyvillä mielin ja ylpeydellä kertoilet FB:ssa teidän kivoista kesäjutuista. Ja HUOM. noiden kivojen kesäjuttujen EI todellakaan tarvitse liittyä siihen, että sinulla olisi pakko olla vi**sti rahaa. Etenkin lasten kanssahan voi tehdä vaikka mitä kivaa ilmaiseksi tai pikkurahalla.
En oikein usko, että monellakaan on kovin syvällistä ja luottamuksellista kommunikoitavaa siellä. Enemmänhän se on tuota tein sitä ja tätä -linjaa.
eikö koko facebook touhu ole "brassailua"?? vai kertooko jotkut siellä jotain; voi kun menee huonosti,työpaikka v-tuttaa ja mies on k-pää.
Onhan tuo paikka semmoinen että ongelmista ei kerrota.
ap
joku kertoo matkustelustaan, hankinnoistaan, saavutuksistaan, muutostaa isompaan kotiin jne. suoraan. Eikä tyyliin "Arvaapa, mulla on yllätys, jota en kerro vielä, mutta olen niin iloinen
" Huh huh"
"Olo on nuhainen ja menen nyt niistään"
" Olipa kiva päivä, jotain tapahtui, en kerro!"
" OHHOH, kaikkea sitä onkin "
MInusta nimenomaan niitä kuulumisia olisi kiva kuulla. Se että joku käy ulkoilemassa ei ole sellainen. Mutta jos on aloittanut uuden harrastuksen tai tekee matkan, niin ihanaa jos joku haluaa jakaa asian kanssani.
Kertoo aina missä ovat käyneet ja mitä tehneet. Aika rahakkaita menoja vielä. Olen kateellinen enkä todellakaan paina -tykkää- nappia hänen tekstien kohdalla!!! Miksi pitää toimia noin? Eikö vois vaan laittaa vaan jotain yleistä?
lukemassa "ystavasi" menoista. Pitaisiko hanen muuttaa tapojaan ja tyyliaan etta olisit tyytyvainen. Hanelle taitavat olla aivan arkipaivaa ne sinun kadehtimasi "rahakkaat" menot.
ärsyttävintä mielestäni siellä on parisuhteen ongelmien jankkaaminen, siis vaihtaa koko ajan sitä yhtä osiota sinkku/parisuhteessa tms... Koittasivat hyvät ihmiset päättää ollako yhdessä vai ei...
Ei saa kirjoittaa, koska ap on kateellinen?
Kaikki kouluttautuneet eivät saa isoa palkkaa vaikka olisivat ahkeria!!
Saahan ihminen olla köyhä ja ahkera, mutta sitä harvoin kadehditaan.
niin miksi ei reissuja?