Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks miehet saa aina mennä ja tehdä kaikkea hauskaa ilman lapsia?

Vierailija
22.06.2010 |

meillä yksi taapero ja ennen lapsen syntymää mies lupasi auttaa lapsen hoidossa, no auttaa jos mun on ihan pakko mennä esim. opiskeluihin eikä mummo pysty hoitamaan ja nyt kun hän sairastui niin ei ole ketään lasta hoitamaan. Miehellä sen sijaan aina jotain mitä sa tehdä yksin. Ei tämä äitiys kivaa ole kun on lapseen sidottu 24/7.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vain ottaa oma tila ja aika ja pidä sitä luontevana niinkuin miehesikin pitää. Ehkä mies sitten tajuaa.

Vierailija
22/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hoidossa? Kyllä se tasapuolinen vastuu lapsesta kuuluu isällekkin siinä missä äidille eikä siihen kuulu mikään "auttelu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paljon lasta kuin minäkin ja antaa mulle aikaa ilman lasta, mutta sepä ei toteutunutkaan.

Vierailija
24/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestelykysymys

Vierailija
25/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menoihin, kunhan niistä yhdessä sovitaan, jottei tule päällekkäisyyksiä tms. Mies tekee aika paljon pitkiä päiviä ja reissaakin työn puolesta, mutta silti olen voinut mennä omiakin menoja. Ja mies taas ottaa silloin tällöin muksut ja lähtee joko rantalomalle tai lappiin, kun se saa ylimääräisiä lomia ja minä taas en. Ja tuolloin siis mulla on ihan omaa aikaa yllin kyllin, kylästellä, treenata, nukkua jne.

Vierailija
26/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että miehesi ei auta vaikka "lupasi". Eihän sitä tosiaan tiedä millaista lapsen kanssa on ennenkö se on jo tehty. Miehesi menettää paljon kun ei vietä aikaa lapsensa kanssa eikä näytä haluavan opetellakaan olemaan. Toivottavasti asia korjaantuu ajan myötä. Vai minkä ikäinen lapsi nyt olikaan? Koitahan jaksella :)

Vierailija
27/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu. Mun mies epäili omia taitotaajaan isänä ja varoitti, että lapsi olis enemmän mun vastuulla. Mutta alusta lähtien on hoitanut lasta ja viettää mielellään aikaa lapsen kanssa. Ajattelee kaikissa tekemisisään myös lasta ja minua. Itsekin haluan olla paljon lapsen kanssa, ja yhdessä on kiva tehdä kaikkea kivaa. En pidä lasta minään pallona jalassa, päinvastoin. Lapsen kanssa yhdessä tekeminen on hauskaa ja nautin lapseni seurasta.

Vierailija
28/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies kannustaa mua lähtemään lenkille ilman lapsia, että saan samalla pidettyä paremmin vauhtia yllä ja lenkkeillä rauhassa, jotta mun kunto säilyy hyvänä. On ihan eri asia jousta yksin kuin kolmen lapsen kanssa joiden perään saa koko ajan katsoa ja pienimmäistä välillä työntää ylämäessä. Sano miehellesi, että haluat yksin lenkille, että tulet parempaan kuntoon. Ja tällä hetkellä olen neljättä päivää yksin kotona, kun mies lähti lasten (3 kpl) kanssa äitinsä ja sukulaistensa luokse viettämään vapaa-aikaa. Olen tehnyt mitä huvittaa, kuten nukkunut pitkään, rauhassa tehnyt kotitöitä, lenkkeillyt, käynyt kaupalla ym. Mies tykkää, kun voi mennä vapaasti yksin lasten kanssa enkä minä äiti ole koko ajan vieressä neuvomassa ja antamassa ohjeita :) Toimisiko teillä niin, että mies lähtee lapsen kanssa ja sinä jäät kotiin?

Vierailija
29/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että mieheni epäilee taitojaan isänä sillä olen opettanut kyllä lasta hoitamaan ei vaan kai halua ole.

Vierailija
30/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme vätys joka kuvittelee että vaimo on palvelija joka hoitaa lapset sekä kodin. tuskin niitä kotitöitäkään tekee. Mulle parisuhteessa tärkeää on tasa-arvo se että molemmilla samat oikeudet ja velvollisuudet. En vaan voisi elää tuollaisen kanssa mutta itsepä valitset.

Vierailija
31/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua edes kaksin lapsen kanssa mennä kauppaan tms.

Vierailija
32/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sullehan maksetaan kotona olosta."

Vierailija
33/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua muuttaa ok-talosta kerrostaloon asumaan enkä halua yh.ksi. Ja talouskin menisi ihan huonoksi jos lähtisin.

Vierailija
34/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voi tyttöjen kanssa lähteä iltaa istumaan, kun sen taaperon saa silloin illalla kasilta petiin.. jos ei isä pärjää nukkuvan lapsen kanssa, niin jo on kumma.

Meillä ainakin minä ilmoitan hyvissä ajoin milloin mulla on iltamenoja, jotta mies tietää olla suunnittelematta itse siihen mitään. On kyllä hoitanut ja kasvattanut lasta ihan alusta asti. Lapsellani on hyvä isä ja olen onnellinen siitä.

Vierailija
35/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa elää luuserin kanssa niin turhaa sit kitistä ja valittaa.

Vierailija
36/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tarkoitin juuri että kun valitetaan kuinka rankkaa on ja mihkään ei ite pääse kun on hommattu ne 5 mukulaa. Ja sitten puhutaan viä että tehään lisää?? Hienoa että SINÄ olet tyytyväinen etkä vaihtaisi hetkeäkään pois. Mutta kirjoitukseni ei ollutkaan sinulle koska sinä et valittanut osastasi. Ja ei minulla ei ole kuin kaksi lasta ja enempää en tee. Koska näin aikani riittää molemmille lapsille ja kerkiän hienosti järkkäämään itselleni vapaata harrasteluaikaa tai kahvittelua aikaa kavereiden kanssa. Ja tämä sopii minulle paremmin kuin hyvin :)

Minä valitin tossa kirjoituksessani myös omalta osaltani, vain eritavalla kuin AP.

Nohnoh... jos rankkaa on niin heikolla hetkellä saa ja pitääkin valittaa. Mun mielestä jos siihen joku tarttuu niin on muutenkin vajaa ihminen. Mun vaimolle anoppi kerran sanoi kun vaimo pyysi lastenhoitoapua että "pitääkö niitä lapsia tehdä jos niitä ei pysty hoitamaan". Mun mielestä siihen lorttoon olis voinu siltä istumalta katkasta kaikki välit mutta onneks vaimo on anteeksiantavaisempi.

Ei siis mitn henkkoht. on vain herkkänahka niitä kohtaan ketkä tarttuu tohon "valittamiseen". senkin vajakki lortto. (vitsi, mutta sen verta vaarallinen että lisätään tää suom.huom.)

Vierailija
37/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sullehan maksetaan kotona olosta."

Mäkin oon sanonu noin. Ja toinen ehdoton suosikki mitä oon sanonu on "et ei perjantai kun et totakaan saanu tehtyä vaikka makaat täällä päivät pitkät kotona". Tuli kyllä sen verta huutia että nykyään olen hiljaa ja nauran omalle tyhmyydelle.

Vierailija
38/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin haluan, harrastaa ja matkustaa yms. samoin mies.

t. 5 lapsen äiti, joka ihmettelee lupauksia hoitaa omaa lastaan?!? ei meillä mitään lupailtu, asiahan on itsestään selvä. ei lastenhoito mikään rangaistus ole. ihme, jos joku ei halua olla omien lastensa kanssa. miehillähän se on usein nimenomaan sitä, vain lasten kanssa oloa, siihen ei kuulu siivous ja pyykkääminen.

Vierailija
39/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on usein nimenomaan sitä, vain lasten kanssa oloa, siihen ei kuulu siivous ja pyykkääminen.

Ens kerralla käytänkin sua lyömäaseena tappelun tiimellyksessä. "mammapalstallakin sanottiin ettei tartte siivota ja pyykätä!" Olenkin epäillyt että minua vedätetään, kiitos tästä!

Vierailija
40/40 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kanssa mies joka ei auta lapsen hoidossa olen lapsissa kiinni 24/7 joudun hoitaan kodin yksin.mies ei auta siinäkään. meillä on vielä iso omakotitalo asumme ulkomailla.eikä minulla ole täällä yhtään ystävää.eroaisin miehestä. mut mieheni uhkasi et tappaa mut jos vien lapset pois. mieheni on narsisti vielä.. lapset ovat 3 ja 4kk