Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanotaan että raiskauksista 9+% jää ilmoittamatta. Millainen on sinun tarinasi?

Vierailija
20.06.2010 |

Miten tapahtui? Miksi jäi ilmoittamatta? Mitä ajattelet nykyään?

Mun tarina: pieni kaupunki, olin kännissä tulossa baarista, 17-v. opiskelijatyttönen, kun kolme paskapäätä lähti seuraamaan minua. Yks oli ulkomaalainen. Kaks piti kiinni kun toinen suomalainen raiskasi nurkan takana. Ei auttanut rimpuilla vastaan. Kävelin ásuntolalle ja itkin. En ilmoittanut kenellekään, ajattelin että poliisit sanoo vaan et oma syy. Ja vanhemmat olisivat suuttuneet. Jälkeenpäin ajatellen ei pahempia traumoja, olen vaan yrittänyt unohtaa koko jutun. Toki se välillä mieleen tulee.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa.

Ensimmäisen kerran kun olin 13v, tulossa koulusta. Joku kolmekymppinen turkkilaismies pyysi multa apua kartan kanssa autosta käsin ja mä naiivina tyttönä menin auttamaan. Raiskasi. Tuosta itse aktista en muista paljoa, muistan sen häpeän ja että jälkeenpäin vuosin verta pitkään ja pelkäsin vessassa käyntiä kivun takia. Olin siis ollut neitsyt. En kertonut, koska en halunnut että vanhemmat saa tietää, tuntui että Se olisi ollut heille maailmanloppu, ja jotenkin halusin suojella heitä. Myöhemmin selvisi, että kyseinen mies asui mun kaverin naapurissa, ja Se oli kahden lapsen yh. Silloin päätin uudestaan etten kertoisi, ettei lapset menettäisi isäänsä (nykyään tietysti ymmärrän että olisi pitänyt kertoa, tiedä mitä Se niille lapsilleen teki..)

Toisen kerran baarissa. En ollut edes mitenkään kännissä. Menin naistenvessaan (yksilökoppi) ja kun olin vetämässä ovea kiinni perässäni, sieltä juoksi mies, laittoi oven lukkoon ja raiskasi joka reikään lavuaariin nojaten. Perseestä valui verta joka paikkaan ja huusin tosi lujaa, koko ajan uskoin että joku tulee auttamaan. Ilmeisesti musiikki oli niin lujalla ha vessa niin syrjässä, ettei kukaan kuullut, koska homma loppui vasta kun mies oli valmis. Kun pääsin vessasta ulos, olin ihan shokissa, ja portsari huomasi musta että jotain on tapahtunut, verta tietysti valui vielä ja hamekin oli vähän revennyt. En kertonut mitään, mutta kutsuivat poliisit, ja katsoivat valvontaksmeroista että kuka mies sinne vessaan oli tunkenut. Samainen mies löytyi tanssilsttialta ilmoisesti joraamasta kuin mitään ei olisi tapahtunut. Poliisit veivät mennessään ja myöhemmin sai tuomionsa. Poliiseille sitten tietysti jouduin kertomaan, mutta voi olla että muuten olisi jäänyt kertomatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla