Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanotaan että raiskauksista 9+% jää ilmoittamatta. Millainen on sinun tarinasi?

Vierailija
20.06.2010 |

Miten tapahtui? Miksi jäi ilmoittamatta? Mitä ajattelet nykyään?

Mun tarina: pieni kaupunki, olin kännissä tulossa baarista, 17-v. opiskelijatyttönen, kun kolme paskapäätä lähti seuraamaan minua. Yks oli ulkomaalainen. Kaks piti kiinni kun toinen suomalainen raiskasi nurkan takana. Ei auttanut rimpuilla vastaan. Kävelin ásuntolalle ja itkin. En ilmoittanut kenellekään, ajattelin että poliisit sanoo vaan et oma syy. Ja vanhemmat olisivat suuttuneet. Jälkeenpäin ajatellen ei pahempia traumoja, olen vaan yrittänyt unohtaa koko jutun. Toki se välillä mieleen tulee.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen vastaaja siitä helvettiin moralisoimasta. Tämä on ketju jossa naiset saavat kertoa omista raiskauskokemuksistaan EIKÄ SIINÄ OLE MORAALISAARNOILLE SIJAA. Häpeä, miten kehtaatkin! Kai jokainen aikuinen sen tietää, ettei viina kuulu 13v. Siinä vaiheessa jonkun AIKUISEN olisikin pitänyt pitää huolta kertojasta, eikä hänen itse tiedostaa ettei viina kuulu 13-vuotiaalle.

Vierailija
2/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

empatiakyvytön hirviö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19-vuotias ja eronnut poikaystävästäni, jonka kanssa olin asunutkin vuoden. Samaan aikaan 11v vanhempi sisareni oli myös eronnut aviomiehestään ja jotenkin sekaisin päästään kolmen lapsen yksinhuoltajana. Itkin puhelimessa siskolleni eroa, ja hän sanoi että sain tulla hänen luokseen yöksi. Hänen lapsensa olivat meidän vanhemmilla hoidossa.

Sisko juotti minulle älyttömät määrät kossua. Oltiin molemmat päissään, sisko alkoi puhua jotain naisten välisestä seksistä. Minusta tilanne alkoi käydä jotenkin perverssiksi, ja sanoin meneväni nukkumaan. Menin siskon lasten leikkihuoneeseen patjalle, johon minulle oli sänky laitettu, ja kävin nukkumaan.

Sisko tuli huoneeseen ihan humalassa ja veti housut jalastani ja alkoi suuseksiin. Olin tosi kauhuissani ja hämmentynyt, enkä tiennyt yhtään mitä tehdä. Rakas sisko ja jotain näin pimeetä tapahtuu. Päädyin jotenkin vain feikkaamaan nopean orgasmin että sisko lähtisi pois. Sen jälkeen sisko hönki humalassa "eikö olekin kummallista miten seksuaalisuus voi olla näin perheen sisäistäkin". En vastannut.

Seuraavana päivänä laskin itselleni kylvyn, ajattelin että siellä voin itkeä. Sisko oli hakemassa lapsiaan. Yhtään kyyneltä on osannut vuodattaa, mutta oli kyllä paska olo sisältä.

Vuosia tuon jälkeen sanoin kerran siskolle, että annan anteeksi sen (oikeasti en ole antanut). Sisko oli ihan hämmästynyt. Vuosia sen jälkeen sisko sanoi minulle olevansa pahoillaan tapahtumasta, ja tajuaa miten väärin teki. En usko silti että tajuaa.

Vierailija
4/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa..

Aika useaa lasta on käytetty hyväksi/raiskattu.

Musta tuntuu aina pahalta, kun 13-16 vuotiaita syyllistetään raiskauksista ja hyväksikäytöstä.

Mä itse tajusin vasta päälle 20v, että mä en ole likainen ja paha, vaan mulle on tehty väärin.

T. se joka joutui useasti päälle 20 vuotiiaiden raiskaamaksi 14 vuotiaana.

Vierailija
5/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo edellinen totta?

Hurjaa..

Aika useaa lasta on käytetty hyväksi/raiskattu.

Musta tuntuu aina pahalta, kun 13-16 vuotiaita syyllistetään raiskauksista ja hyväksikäytöstä.

Mä itse tajusin vasta päälle 20v, että mä en ole likainen ja paha, vaan mulle on tehty väärin.

T. se joka joutui useasti päälle 20 vuotiiaiden raiskaamaksi 14 vuotiaana.

Terveisiä siskolle jos sattuisi lukemaan ja tunnistaisi itsensä. On kyllä rakas sisko, mutta en silti ole unohtanut enkä antanut anteeksi. Hyväksynyt kyllä. Siskolla oli tosi vaikea elämäntilanne silloin, ja taisi olla jossain kummassa avioeropsykoosissa.

Itseä ehkä häiritsee eniten se, että tuo on niin tavattoman kieroa enkä voi käsittää että se on tapahtunut minulle ja ettei sille ole mitään sanaa. Ja etten sanonut, että "hullu nainen, painu helvettiin".

Vierailija
6/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saisin elää paremmassa paikassa. Siellä minut pakotettiin seksiin toisten nuorten taholta ja kun uskaltauduin kertoa valvojille, ei asialle tehty yhtään mitään. Sen jälkeen en ole pitänyt nuorten huostaanottoa kovinkaan hyvänä ratkaisuna, koska ei ne paikat hyviä ole.

Vierailija
7/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis sikeässä unessa ja heräsin siihen että nylkytti ja huohotti päälläni. Oli mielestäni ihan kamalaa :( Olen sikeäuninen ja en tosiaan herää pieniin, vaan heräsin vasta kun akti oli päällä ja olin silloinkin vielä unenpöpperössä. Kurjaa. Harrasti muutenkin voimakkaita otteita ja "ei"-sana sai hänet vain kiihottumaan ja innostumaan lisää.

No onneksi on ex.

Ja ihan aikuisiällä tapahtui nämä, ei onneksi teininä!

Vierailija
8/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te nimittäisitte tuota tapahtumaa. Onko se teidän mielestä raiskaus, vai mikä se oikein on. Siitä on kyllä jo kymmenisen vuotta aikaa, eikä mielessä aktiivisesti, mutta nyt kun tulin kirjoittaneeksi jäi kyllä pyörimään mieleen.

Oma elämä on ollut sitä ennen ja sen jälkeen ihan normaalia, yliopisto käytynä ja nyt naimisissa, yksi lapsi ja toinen tulossa. Mutta kun tuo mieleen tulee, niin onhan se semmoinen hävettävä rupi.

26.

Vierailija
9/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä (26:lla). Mutta muustahan tuossa on ollut kyse kuin seksistä, kuten usein esim. raiskauksissa. Siskosi halusi jostain syystä satuttaa sinua, ehkä siirtääkseen pahaa oloaan suhun. Tuollaista olisi melko mahdotonta antaa anteeksi, otan osaa. :(

Vierailija
10/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sisko jollain tosi kummalisella tavalla oikeasti ajatteli musta olevan hänelle kumppaniksi. Että asuttaisiin yhdessä niinkuin aviopari. Oli jotenkin ihan hukassa itsensä kanssa ja oli kolme ihan pientä lastakin siinä. En usko, että tajusi yhtään satuttavansa mua siinä ohessa, vaan oikeasti kuvitteli mun haluavan samaa.

26

Vierailija
11/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, ajatelkaa sitä, että kaikkien raiskausten takana on aina myös se raiskaaja. Miten paljon raiskaajia keskuudessamme liikkukaan!!!

Pitäisikö miehille pitää jotakin raiskauksienehkäisykasvatusta, eikö muu auta? Armeijassa viimeistään, vaikka osalle silloin jo myöhäistäkin. Suomessa liikkuu hirveän paljon miehiä, jotka eivät kai edes ymmärrä olevansa rikollisia. Hyi helvetti!

Vierailija
12/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä (26:lla). Mutta muustahan tuossa on ollut kyse kuin seksistä, kuten usein esim. raiskauksissa. Siskosi halusi jostain syystä satuttaa sinua, ehkä siirtääkseen pahaa oloaan suhun. Tuollaista olisi melko mahdotonta antaa anteeksi, otan osaa. :(

seksistä. Ei väkivalloin kuivaan emättimeen tunkeutumisen edes luulisi kovin hyvälle raiskaajastakaan tuntuvan, tai ainakaan ei yhtä hyvälle, kuin normaali seksi.

Enemmänkin raiskaus on väkivaltaa ja vallankäyttöä, kuin seksiä. Ja tämä on tärkeä ymmärtää. Raiskaaja HALUAA SATUTTAA.

Vierailija
13/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi siis katsoa vähän missä kunnossa on niin välttäisi pahantekijätkin paremmin.

Vierailija
14/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, hmm. Raiskauksen tunnusmerkistö täyttyy joko silloin jos akti on tapahtunut selvästä ei-sanasta huolimatta tai jos toisella on selvä valta-asema toiseen nähden tai suuri ikäero. On siinä ja siinä, onko tuo raiskaus vai seksuaalinen hyväksikäyttö. Hän oli isosiskosi ja tavallaan saattoi sinut puolustuskyvyttömään tilaan, eli siinä mielessä se voisi olla raiskaus. Olennaisinta on kai se, että teko oli väärin. On mahdollista, että siskosi ei tosiaankaan oikeasti tajua mitä teki tai ei tajua vahingoittaneensa sinua. Mikään asiantuntija en ole, mutta lonkalta voisin heittää kaksi vaihtoehtoa, joko käsitellä asia siskon kanssa (onnistumismahdollisuudet voivat olla huonot) tai esim. terapiassa.

Vierailija
15/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä. Ei väkivalloin kuivaan emättimeen tunkeutumisen edes luulisi kovin hyvälle raiskaajastakaan tuntuvan, tai ainakaan ei yhtä hyvälle, kuin normaali seksi.

Enemmänkin raiskaus on väkivaltaa ja vallankäyttöä, kuin seksiä. Ja tämä on tärkeä ymmärtää. Raiskaaja HALUAA SATUTTAA.

Vierailija
16/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskosi täytyy olla todella sairas. käyttääköhän lapsiaankin hyväksi. Hyi saatana :-(((ikinä en ole tuollaista kuulluut, en IKINÄ ja olen jo 33v ja omasta mielestä paljon nähnyt/kokenut.

Vierailija
17/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla olin just päässyt rippikoulusta eli oli 15-vuotias. Kaverin veljen kaverit pyysivät meidät kyytiinsä, kun oltiin matkalla yhteen tanssipaikkaan. Juottivat meidät tosi humalaan (olin juonut aiemmin vain pari kertaa hieman siideriä). Pari reilu kaksikymppistä miestä raiskasi: toinen "opetti ottamaan suihin" ja toinen raiskasi metsässä. Jäi pahat traumat, mutta ei olisi tullut mieleenkään ilmoittaa poliisille. Muutin myöhemmin toiselle paikkakunnalle 200 km päähän, mutta jälkimmäisen miehen sisko on työkaverini...

Toinen kerta oli yhtenä juhannuksena. Miespuolinen serkkuni tuli samaan telttaan nukkumaan, kun hänen omassa teltassaan oli kaveri jonkun naisen kanssa. Serkku raiskasi minut. Kehtasi juuri pyytää Facebook-kaveriksi! En suostunut.

Vierailija
18/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellakin, ajatelkaa sitä, että kaikkien raiskausten takana on aina myös se raiskaaja. Miten paljon raiskaajia keskuudessamme liikkukaan!!!

Pitäisikö miehille pitää jotakin raiskauksienehkäisykasvatusta, eikö muu auta?"

Eikös täällä ole poikien äitejä? Jos kotona kasvattaisi....

Vierailija
19/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskosi täytyy olla todella sairas. käyttääköhän lapsiaankin hyväksi. Hyi saatana :-(((ikinä en ole tuollaista kuulluut, en IKINÄ ja olen jo 33v ja omasta mielestä paljon nähnyt/kokenut.

Tosi kieromielinen. Mutta kyllä sisko on ihan normaali ihminen, jolla vain silloin oli todella vaikea elämäntilanne. En siitä sen enempää, mutta hankalaa hänellä oli ja ymmärrän sen tosi hyvin. Joku tosi paha masennus ja psykoositila siskolla oli silloin, mutta se on nyt takana, uskon. Ei varmasti käytä lapsiaan hyväksi. En tiedä voiko sitä tämän jälkeen muut uskoa, mutta minä uskon kumminkin.

En minä koe tarvitsevani terapiaa. En mieti tuota juttua vuosien takaa juuri koskaan. Voi olla, että joskus otan asian puheeksi siskon kanssa, mutta en tiedä koska sen voisin tehdä.

26

Vierailija
20/61 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi siis katsoa vähän missä kunnossa on niin välttäisi pahantekijätkin paremmin.

En nyt viitsi tähän kirjoittaa, mitä sinusta muuten ajattelen, mutta kerro ihmeessä sukupuolesi.