Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkituotteiden mainoskyltit kaulassa!

Vierailija
24.12.2022 |

Jotkut ihmiset pukevat päälleen isoilla logoilla varustettuja vaatteita,laukkuja ja kenkiä. Eivätkö he itse tajua miten naurettavalta se näyttää! Ymmärrän että laatuun halutaan panostaa mutta kun kissankorkuisilla kirjaimilla lukee LV tai Cristian Dior tai Chloe niin olet kävelevä mainoskyltti. Myönnän että itsellänkin on jokunen tällainen tuote, mutta niissä ei lue mitään. On kaukana hienostuneesta kulkea mainoskyltti kaulassa. Onko tälläisen toiminnan tarkoitus kertoa että minulla on rahaa ostaa esim 3000 laukkuja? Voisiko joku kertoa mikä saa pukemaan suurilogoisia tuotteita päälle? Enkä tarkoita Hankkijan lippiksiä, vaan tunnettujen kalliiden brändien tuotteita joissa on yli 10cm kokoisia tekstejä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkyyden perusasioihin kuuluu kaikkien logojen ja merkkien poistaminen näkyviltä. Eihän mikään ole niin noloa kuin näkyvällä paikalla kirkuva logo.

Vierailija
2/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos logot olisivat muodittomia niin miksi brändit valmistaa kyseisiä logotuotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos logot olisivat muodittomia niin miksi brändit valmistaa kyseisiä logotuotteita?

Koska niitä ostetaan. Eli muodikkaita ne kai ovat. Kysymys ilmeisesti oli siitä, ovatko ne tyylikkäitä. Eivät ole. En ole ikinä tajunnut, miksi maksan siitä, että saan mainostaa jotain merkkiä.

Vierailija
4/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä ei vain ole minkään sortin tyylitajua. Toisilla varmaan myös hämärtyy somessa mainosten rajat ja sitten kopioivat ihailemiaan tyyppejä, jotka oikeasti vain mainostavat seuraajilleen rahaa vastaan. Ja tyylikkyys leviää...

Vierailija
5/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkyys ja muodikkuus ovat ihan eri asioita. Muoti harvemmin on tyylikästä. 

Vierailija
6/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mainosvaatteet hankitaan toisia ihmisiä varten. Noloa.

Vierailija
7/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että näyttämisen vuoksi!

Monilla näkee laukkuja,joissa hihna on 10cm leveä ja siinä kirjoitusta. Kellä marimekko, sitten oon nähnyt just Diorin laukkuja hervottoman isoilla teksteillä. Noloa ja rahvasta. Näyttävät feikkiveskoilta!

Vierailija
8/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on muuten sisustuksessa logo torkkupeitot joita jotkut vuodesta toiseen esittelee instassa.

Vierailija
9/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkijan lippis. 😀😀😀😀

Kiitos päivän naurusta!

Vierailija
10/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla näkee laukkuja,joissa hihna on 10cm leveä ja siinä kirjoitusta. Kellä marimekko, sitten oon nähnyt just Diorin laukkuja hervottoman isoilla teksteillä. Noloa ja rahvasta. Näyttävät feikkiveskoilta!

Ehkäpä tarkoitat rahvaanomaista. Rahvas on substantiivi, joka tarkoittaa kansaa.

Vierailija
11/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään kylttejä nähnyt.

Vierailija
12/12 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tarkoitat rahvaanomaista. Rahvas on substantiivi, joka tarkoittaa kansaa.

Voipa sitä adjektiivinakin käyttää ja käytetäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi