hyvä ja edullinen/halpa muuttofrima pk:seudulla
Kommentit (58)
Mun on pakko olla tästä ihan eri mieltä. Saimme Opiskelijamuutoista tosi huonoa palvelua. Varasimme sekä muuton että muuttolaatikot. Kaikki meni hyvin siihen saakka ,kunnes laatikot tuotiin. Varaus vahvistettiin normaalisti ja lootien tuojat olivat ystävällisiä.
Mutta muuttopäivänä alkoivat mokat. Muuton piti alkaa klo 8 ja puhelin soi klo 9.15, että "mä just huomasin, että muuton piti alkaa klo 8.00". Lopulta olivat myöhässä 4,5 tuntia ,koska myös auto oli hajonnut pakkasessa.
Muuton jälkeisenä päivänä meille kerrottiin, että rappukäytävän patteri on jäässä. Käy ilmi, että muuttomiehet ovat unohtaneet ulko-oven auki! Meille on siitä hyvästä tulossa iso lasku. Pahinta, että muuttomies kiisti kaiken. Hän sanoi, että sopimuksessa on kohta ,jonka mukaan asiakkaan on huolehdittava ovi kiinni. Ei sopimuksessa ollut sellaista kohtaa! Ja vaikka olisikin, sanoohan sen järki, että ovi on lukittava -20 asteen pakkasessa!
Siis unohtelua, valehtelua ja vähättelyä! Nyt jännitetään miten firma reagoi reklamaatioon.
Itse ajattelin katsella mitäs tapahtuu
muuttotarjous.fi sivustolla.
Yhden kaavakkeen täytöllä saapi muuttotarjouksia.
Plussat Opiskelijamuutoille!
Opiskelijamuutot hoitivat minun muuttoni pääkaupunkiseudulla, mutto meni todella hyvin ja hintakin oli hyvä. Sain heiltä myös muoviset muuttolaatikot. Suositukseni heille!
Niemi muutti meidät viime talvena enkä voi erityisemmin suositella, vetivät röökiä ja tekstailivat työaikana, ei mitään erityisen ripeää toimintaa. Kolmion muutto, matkaa 15 km ja hintaa tuli 1800 €.
Saippuaooppera muutti kolmiosta kolmioon ilman taukoja, mutta huolimattomia olivat. Lisäksi todellinen järkytys tuli muuton lopuksi: maksu heti, käteisellä. Kuinkahan monella on äkkiseltään 500€ tilillä, joka liikenee muuttomiehille?? Onneksi minulla oli...kakistelin vastaan ja sanoin, ettei käteisestä oltu sovittu vaan olin pyytänyt laskua. "Joo ei me enää laskulla...käteisellä vaan.."
on makumu http://makumu.webs.com ja tuntihinnat lähtee 25e ja urakallakin onnistuu. suora numero 0503789922
Ei ehkä halvin, mutta alan paras sekä luotettavin.
nimim. Kokemusta on
Pääkaupunkiseudulta kannattaa vuokrata muuttolaatikot tuolta
http://www.vuokralaatikot.fi/
Ehdottomasti parhain muuttofirma tähän mennessä mitä olen käyttänyt, muutto meni oikein mallikaasti ja asiakaspalvelu pelasi loppuun asti, suosittelen lämpimästi.
Särmää sakkia nopeita ja siistejä. Sopimukset piti ja hinta oli lopulta ennustettua halvempi kun tunteja meni vähempi.
Meillä muuttaa seuraavankin kerran Jypi.
Ja-ki muutto on muuttanut meidät 2 kertaa ja tulee muuttamaan jatkossakin, jos on tarvis.
Olen kaksi kertaa kilpailuttanut muuton, Jy-Pi on molemmilla kerroilla ollut edullisin meille. Muutot ovat hoituneet nopeasti ja asiallisesti, mitään ei ole hajonnut. Olen suositellut useammalle kaverille, joilla on myös ollut hyvät kokemukset.
Ja-killa oli reippaat ja asakaspalveluhenkiset työntekijät, suosittelen.
Muutettiin talvipakkasilla Tampereelta Helsinkiin ja Niemi valikoitui muuttofirmaksi, koska miehen firma maksoi osan muutosta ja diili tuli niiden kautta.
Eri miehet oli Tampereella ja Helsingissä muuttamassa ja autoa ajoi venäläinen mies, joka ei kunnolla puhunut Suomea. Olin sopinut muuttomiesten kanssa, että kukat voi laittaa auton hyttiin, koska kontissa ne olis jäätynyt pystyyn. Kuski oli vastahakoinen ja syykin selvisi Helsinkiin päästessä: tällä meni yli 1,5 tuntia kauemmin matkaan kuin meillä, koska hän kävi syömässä kotona ja hakemassa alakouluikäisen poikansa kyytiin "seuraksi". Niemen mukaan tästäkin ois tietysti pitäny maksaa.
Helsingin päässä muuttomiehet oli todella vittumaisia ja valitti, ku meillä oli lisäksi pari kaveria kantamassa, et saatiin kaikki kamat edes sisään ennen yötä. Meni kuulemma liian nopeesti koko muutto. Vaikka kalusteet oli muovitettu, ne raappiintui ja niistä lähti paloja. Kalustenaarmuista meitä hyvitettiin, mut eipä se paljon lohduta, kun tv-tasossa ja muissa kaluisteissa on järkyttävät naarmut.
Näillä kokemuksilla en kyllä Niemee suosittelisi.
Meillä muuton hoiti Espoon Muuttopalvelu. Edullisempi, kuin Niemi tai vastaavat. Tuntiveloitus alkoi vasta koti-ovelta ja hoitivat homman ammattitaitoisesti ja luotettavasti. Lisäksi kierrätivät vanhat tavaramme pientä lisämaksua vastaan.
Suosittelen www.espoonmuuttopalvelu.fi
Opiskelijamuutot ehdottomasti ensi kerrallakin omaan muuttoon. Homma toimi kuin rasvattu! Suosittelen :)
Perheeni muutti Opiskelijamuuttojen kautta noin viikko taaksepäin välillä Espoo - > Helsinki. Muutto meni todella mallikaasti ja asiakaspalvelu toimi todella hyvin, voin vilpittömästi suositellä tätä firmaa eteenpäin!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 19:28"]
Mies(tarvittaessa kaksikin) ja iso pakettiauto muuttoihin ja muihin
kuljetuksiin pk-seudulla ja myös muuallekin päin
sopimuksesta. Todella edullisesti VAKUUTETUT kuljetukset.
Sopimuksesta kuljetetaan ylimääräiset tavarat pois. Myös muuttosiivoukset.
0503789922 tai sposti halvallaw@gmail.com
sis. alv 23% muista kotitalousvähennys!!
[/quote]
Muutosta ei saa kotitalousvähennystä.
Muutto on niin hässäkkäjuttu että on IHANAA kun voi luottaa siihen että se toimii. Just siinä kohdassa en ikinä aio sitä satasta säästää.
Meillä hajosi yksi astialaatikko, minun pakkaama pahvilaatikko.....mutta kun olin siitä poikia varoittuanut, Niemi korvasi jokaisen hajonneen kipon