Maikkarilla pistettiin läskiksi koko häälähetys. Meni pilkan puolelle
jopa välillä. Kaikesta ei tarvitse aina väkisin (ja huonosti) yrittää vääntää huumoria. Onneksi oli Ylellä lähetys.
Kommentit (77)
vaatteista ja muusta. Vaihoin heti Ylelle. oli asiallinen ja mukava selostus. Ilman turhaa rönsyilyä.
Miten ihmeessä Maikkari sai liitettyä kommentaattorinsa kuninkaalliseen hääaiheeseen? Lumikeron ymmärrän, muita en tosiaan.
mutta yle oli kyllä jees. Maikkari oli NOLO! Minustakin meni pilkan puolelle. Ei todellakaan sopivaa kuninkaallisten häiden juontoa.
Oliko yksi kommentaattoreista diplomaatti Jari Vilenin ex-vaimo, Janita tai Janina? Ja jos oli, miksi ihmeessä se oli siellä?
vain uutisten ajan katsoin maikkarin lähetystä enkä tykännyt Romanin jutuista. Eivät sopineet tunnelmaan.
juurikin viihteellisyyden takia. Siinä kohtaa kun kuninkaalliset saapuivat kirkkoon ja selostajat eivät osanneet kertoa ketä kruunupäät olivat vaihtui Yle. Pienet vilkaisut MTV:lle aiheuttivat lähinnä myötähäpeää, siis nämä Helsingin pään studiokommentaattorit. Ihan pohjanoteeraus.
Oliko yksi kommentaattoreista diplomaatti Jari Vilenin ex-vaimo, Janita tai Janina? Ja jos oli, miksi ihmeessä se oli siellä?
etikettispesialistina siellä...
sotkemaan tukholmaan. eikö oikeesti löytynyt ketään fiksumpaa tapausta koko maikkarilta?
ja olivat hyvin asiantuntevia.
ylen lähetys oli informatiivisen neutraali
sotkemaan tukholmaan. eikö oikeesti löytynyt ketään fiksumpaa tapausta koko maikkarilta?
ja seuraa kuninkaallisten elämää noin vapaa-ajallakin, joten kai sitä sit ajateltiin et se osais hommansa. No noppelitietoutta sillä oli...
Mä tykkäsin kyl maikkarin lähetyksestä, tykkään kyl muutenkin Kiiskestä ja siitä miehestä, mut ehkä sitä pukusuunnittelijaa ei olis niin tarvinnut. Ja mä olisin halunnut lisää tietoa niistä kaikista säihkyvistä timanteista...
Maikkarin puolelle ja touhu oli kyllä onnetonta.
Sillä olisi ollut mahdollisuus kyllä nostaa profiilia. Hää- ja kuninkaallisasiantuntijoita olisi taatusti löytynyt studioon.
Maikkarin puolelle ja touhu oli kyllä onnetonta.
Eläkkeellä oleva Mirolybov hakkaa mennen tullen työsäolevat toimittajat. Se vaan osaa :)
pohjanoteeraus mtv 3 että puku vähän mauton! Hohhoijaa Lola ja muut!Kuninkaaliset häät ja Victoria todella tyylikäs kaikin tavoin. Eihän mun tietääkseen Lolalla nyt niin ammattitaitoa että tarvitsee kuninkaalisten pukuja käydä arvosteleen.
Lola itse on niin mauton, etten ole kiinnostunut hänen mielipiteistään.
kertakaikkiaan kauhea. Pystyin katsomaan viisi sekuntia ja vaihdoin Ylelle. Etenkin sen Vilenin naukuna oli hirvittävää kuultavaa.
tyypit ottaa sinne mukaan? ylellä ammattitaitoinen ja asiallinen pakkaus, kiitos ylelle! heja victoria och daniel!
välillä katsion vuoron perään