****KESÄKUISTEN ESITTELYPINO****
Selailin viitisen sivua taaksepäin enkä löytänyt vielä moista pinoa, joten aloitanpa kerrankin sellaisen itse..
Eli minä olen 27 vee, 6 kk ikäisen pojanvesselin äiti Vaasasta. Mies täytti just kesällä 30 vee. Asustellaan rivitalokolmiossa, mies päivät töissä, insinööri/reissumies, ja minä siis äitiyslomalla ja ammattina pankkineiti, yrityspuolella tosin.. Nyt siis toista kertaa äidiksi ja tunnelmat on vähän sekavat vielä, varsinkin kun tuo eka lapsi on vasta sen 6 kk, olin aina ajatellut sellasta 3 vuoden ikäeroa lapsilleni, nooh... :)
Kommentit (44)
Meillä jännitetään myös kesävauvaa Ü Olen 27-vuotias ja mieheni 29. Esikoisemme laskettuaika on kesäkuun 6. ja ensimmäinen neuvola varattu tämän kuun lopulle. Tarrasukkia kaikille kesäkuisille!!!
Olen 31-vuotias espoolaisrouva. Kakkosta odotellaan ja la olis näillä näkymin 060606. :) Esikoinen on 2,5-vuotias. Esikoinen sai alkunsa clomeilla ja samoin tämä kakkonenkin.
Eli minä olen 37 samoin mieheni. meillä on 6 lasta ja nyt sitten tämä vasta plussattu numero 7... Jonka toivon pysyvän matkassa mukana .
Lapset on 2-13v.
Elukoitakin on. koira, kissa, kilpikonna ja gerbiilejä.
Itse oon ollut kotona 14v. ( esikoisen raskaus oli rankka joten meni lähes kokonaan sairaslomaillen)
Vähän tämä alku pelottaa kun noita viikkoja ei ole vasta kuin tuo 3+6..
mutta aconilla testailen + vaan vahvistunut joten kaiketi kuulun tänne?
Siis olen 28 vuotias 3 ja puoli vuotiaan pojan äiti. Ja tänään plussasin, joten kaipa sitä sitten raskaana ollaan. Olo on vähän sekava, toisaalta vauvaa on haluttanut jo jonkin aikaa, mutta toisaalta taas... Eiköhän tämä tästä jotenkin suttaannu. Asumme Oulun kupeessa rivitalon pätkässä kolmestaan, siis minä, mieheni ja poikani. Juhannuksena meitä olis ehkä neljä. Eräpäiväksi laskuri antoi 15.6. eli Vienon päivän, mutta jos yhtään on samanlaista oleminen kuin edellisellä kerralla, niin heinäkuussa vielä olen kokonaisena. Poika syntyi 42+4 viikolla, joten... En ole vielä kertonut edes miehelleni, eihän sen työnteosta tulisi mitään, sen verran olisi innoissaan. Hänelle kun lapsi olisi ensimmäinen.
Jonkin verran on epäilyttäviä oireita alkanut ilmenemään, toivottavasti ei kuitenkaan mitään äklötystä tulisi missään vaiheessa. Haluaisin vuoden vaihteessa toistaiseksi voimassa olevan työsopimuksen, joten jos siihen saakka pystyisi olemaan ihan normaali töissä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!
Eli minä olen 30 v ja mies 33 v, ja esikonen 2 v . Laskettu aika on 5.6. . Lapsille tulee aika tarkkaan 3 vuotta ikäeroa.
Oulussa asustellaan, ja pitäisi varmaan katsella vähän isompaa asuntoa. Itse olen töissä yliopistolla tutkimushommissa ja mies team managerina IT-alan firmassa.
Täälä odotellaan ensimmäistä. Minä 24 ja mies 23. Viikkoja ois nyt 6+2 ja La 1.6.06. Jännittää kyllä ihan kamalasti....
Olen 29v ja mies 37v. LA 12.6. laskurin mukaan. Poika 4½v, tyttö kohta 2v, lisäksi miehen esikois-poika 12v. Työskentelen lasten kanssa myös ja mies on kuljetusalalla. Asustellaan etelä-karjalassa, maalla, järven rannalla. Ja ollaan onnemme kukkuloilla!!!
Vielä löytyi lisää kesäkuisten listoja, joille on ihan pakko laittaa puumerkkinsä.. Meille siis on tulossa vauvalaskurin mukaan 12.6. ensimmäinen nyytti.. Tällä hetkellä perhe muodostuu allekirjoittaneesta 27v, miehestä 30v ja koiralapsesta 1 1/2v. Onnellisesti asumme omakotitalossa Etelä-Suomessa. Hieman jänskättää kuinka meidän käy kaikkien koittelemuksien jälkeen. Toivottavasti nyt onni on myötä koko odotuksen ajan..
Testasin perjantaina ja laskettu aika olisi näillä näkymin 2.6. Neuvola-aikaa en ole vielä varannut, mutta piakkoin.
Olen 28-vuotias ja asumme keski-suomessa.
Viluttaa, kuvottaa, pissattaa ja suonta vetää, mutta muuten voin ihan hyvin =).
kuulun kesäkuisiin odottajiin. Tänään rv 5+5. Olen 26-vuotta ja työelämässä. Valmistinut Helsingin yliopistosta. Mieheni on 25 ja naimisissa on ollut reilut kaksi vuotta. Uudellamaalla asustellaan ja perheeseemmu kuuluu myös koira. Esikoista siis odotellaan ja sen vuoksi kaikki tuntuu niin jännältä.
Tulipas kirjoitusvirheitä tuohon viestiin...
Minäkin ilmoittaudun...
Elikäs meitä on äiskä, 24 vee, iskä 26 vee, esikoispoika 2 vuotta ja tulokas rv 5...
Ite oon kotosalla ollu esikoisen syntymästä alkaen,sitä ennen pätkätöitä toimistoilla... Mies on puuseppä.
Aika kuluu siis kotona ja taloa rakennetaan, kuukauden päästä pitäis päästä asumaan! JIHAA!!!
Pirpuli? Teillä oli vissiin kans talon rakentaminen meneillään? Tuleeko isokin?
Mitäs muut sanoisitte jos laitettais viel synnärit mukaan nii näkis onko " läheltä" muitakin...
Meillä synnäri on siis L-PKS.... eli länsi-pohjan keskussairaala Kemissä
Sorry, tuli vähä väärin tohon aikasempaan sun nimi...
Nii tekin ootte rakentajia? Me kans, kuukauden päästä ois muutto. Saako olla utelias ja kysyy minnepäin ja minkä kokoista teette?
Meil tulee tänne etelä- lappiin ja reilu 120 neliönen...
Hei, siskot (vai oisko joku isukkikin listoilla?)
Meillä odotetaan kolmatta pikkutyyppiä kesäkuun alussa. Isosiskot (5 v 5kk ja 2v 3kk) kuulevat ehkä tulokkaasta ensi viikonloppuna kun ajateltiin ilahduttaa muutakin sukua vauvauutisella isomummon 80-vuotispäivillä.
Kuvottaa, turvottaa, viluttaa, syöpötyttää, nukuttaa. Eli ei mitään uutta aiempiin raskauksiin verrattuna. Kakkosessa tosin pahoinvointi alkoi aiemmin, joten aattelin jo selvinneeni. Toiveajattelua :)
Iloista massunkasvatusta meille kaikille!
Joo, rakennamme lähelle pääkaupunkiseutua. Talo on 169/192 neliötä + autokatos/varasto. Meillä on muutto parin kuukauden päästä. Ihanaa päästä kohta laittamaan ja sisustamaan uutta kotia!
Synnyttämään menen Helsingin Naistenklinikalle.
Täällä yksi kesäkuussa kolmennen mahdollisesti saava äityli.
Ikää on 30v ja mies 31v, vanhemmat lapset 5v ja 3v, molemmat tyttöjä, joten saa nähdä kasvaako akkavalta meidän perheessä edelleen. LA on kait joskus 11.6 vaan eiköhän tuo varmistu jahka joskus saan sen neuvola ajan varattua. Hyviä vointeja kaikille,
täällä voidaan hiukan pahoin ;)
Täällä yksi kesäkuussa kolmennen mahdollisesti saava äityli.
Ikää on 30v ja mies 31v, vanhemmat lapset 5v ja 3v, molemmat tyttöjä, joten saa nähdä kasvaako akkavalta meidän perheessä edelleen. LA on kait joskus 11.6 vaan eiköhän tuo varmistu jahka joskus saan sen neuvola ajan varattua. Hyviä vointeja kaikille,
täällä voidaan hiukan pahoin ;)
heip,
innostuin nyt tänne esittäytymään kun esikoisen kanssa nämä netti jutut menivät ihan ohi.
Eli olen 32v ja mieheni 33v. Nyt meille tulossa 2. yhteinen.. la 18.6. (Vaikka olen varma että menee pitkäksi, kun edellinenkin meni 10pv ja käynnistettiin) Ensimmäinen syntyi 08/04
Meillä asuu lisäksi miehen 2 lasta, joten olen aivan kauhuna, koska kohta meillä on jo 4 lasta!! Miten tätä showta sitten enään hoidetaan??
Asustellaan pääkaupunkiseudulla melkein valmiissa omakotitalossa. Kun kaikki tehdään itse niin rakennus ei valmistu koskaan..( !)
Olen ilmoittanut, että menen töihin tammikuussa ja nyt tämä raskaus kyllä mietityttää, kun raskinko laittaa ensimmäistä tarhaan 4 -5kk: ksi??
Talvenodotusta!
Eli plussasin tänään ja tunnelmat on vielä vähän sekavat. Laskettuaika on kai 18.6.06.
Olen siis 29v ja mieheni 30v. Pohjois-Pohjanmaalla asustellaan omakotitalossa. Meillä on ennestään pojat 2v10kk ja 1v7kk. Nyt siis kakkosen ja kolmosen väliin tulossa ikäeroa 2v3kk ja risat. Vähänhän tuo hirvittää ku on noin pieniä nuo edellisetkin. Esikoinen ehtii just 3½v ikään ennen ku vauva syntyy. Meillähän oli aikomus aloittaa kolmannen yritys tosissaan vasta alkuvuodesta, mutta näin vaan kävi. :)
Minä 29 vuotias, mieheni 37. Meillä on kaksi tytärtä 7.v ja 5.v. Viime syksynä yritimme kolmatta mutta se päättyi kaavintaan koska minulla oli tuulimunaraskaus. Nyt pidetään sitten peukkuja pystyssä, vauvalaskurin mukaan LA olis 8.6. eli käytännössä jo toukokuun lopussa koska olen diabeetikko eikä meidän raskauksia koskaan päästetä ihan loppuun asti, Mutta tyttöni ovat kyllä syntyneetkin ihan itsestään pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Jotenkin vaan pelottaa sen tuulimunaraskauden uusiminen,täytyy yrittää varautua siihenkin.