****KESÄKUISTEN ESITTELYPINO****
Selailin viitisen sivua taaksepäin enkä löytänyt vielä moista pinoa, joten aloitanpa kerrankin sellaisen itse..
Eli minä olen 27 vee, 6 kk ikäisen pojanvesselin äiti Vaasasta. Mies täytti just kesällä 30 vee. Asustellaan rivitalokolmiossa, mies päivät töissä, insinööri/reissumies, ja minä siis äitiyslomalla ja ammattina pankkineiti, yrityspuolella tosin.. Nyt siis toista kertaa äidiksi ja tunnelmat on vähän sekavat vielä, varsinkin kun tuo eka lapsi on vasta sen 6 kk, olin aina ajatellut sellasta 3 vuoden ikäeroa lapsilleni, nooh... :)
Kommentit (44)
Täällä eilen plussannut 1v3kk ikäisen pojan äiti Järvenpäästä. Laskettu aika alustavasti kiekon mukaan 15.6. Itse olen 22 (ensi kesäkuussa 23) ja mies on 20. Suunnitelmissa olisi tämä toinenkin mennä kätilöopistolle synnyttämään ja pyytää huomenna pojan neuvolassa suora numero mihin kakkosesta soitella :)
*Laura* & Matias + alien
Plussasin äsken meidän kuudennen mussukan. LA 4.6. Ite oon 33 ja mies 39v. Asutaan Keravalla, omakotitalon rakennus kesken, valmistuu toivottavasti joskus helmikuussa. Kaikki edelliset lapset poikia 12, 9, 7, 5v ja nuorin 10 kk. Toivon tietenkin tyttöä, mutta jo kliseeksi muodostunut tärkeintä kai että on terve. Vähän hirvittää oma jaksaminen, toisaalta puhkun mieletöntä onnea ja intoa.
liittyä tähän joukkoon, joka tuntuu olevan jo ihan runsaslukuinen.
Itse testasin plussan viime lauantaina ja la olisi laskurin mukaan 4.6. Vieläkin aika uskomaton olo, koska olin varautunut moneen yritykseen lääkärin sanoman perusteella, mutta sen sijaan tärppäsäkin heti ensi yrittämällä! Ensimmäistä vauvelia odotellaan.
Ollaan miehen kans molemmat 24 ja opiskellaan. Molemmilla myös jatkuu opiskelut vielä vauvan syntymän jälkeenkin. Mies käy lisäksi osa-aikatöissä. Niin, ja Oulussa asutaan.
Ei muuta kuin kuulemisiin tuolla keskustelupinoissa ja onnellista alkuodotusta kaikille! =)
Vähän on vielä sekavat tunnelmat. Esikoinen on vasta 6,5kk ja tänään sitten tuo testi näytti positiivista... Oltiin ihan tarkoituksella jätetty ehkäisy pois, seuraava sai tulla koska halusi. Ei vaan oltaisi arvattu että näin äkkiä =) Lasketuksi ajaksi joku laskuri tuolla heitti 17/6.
Vähän jännittää miten selvitään kahdesta vaippavauvasta samanaikaisesti, varsinkin kun tuo esikko ei varmaan osaa vielä kävellä seuraavan syntyessä. Mutta eiköhän sitä ole ihmiset pahemmistakin paikoista selvinneet!
Ihan hassu olo. Vielä pari päivää sitten meinasin itkeä kun pakkasin pojun pieniksi jääneitä vatteita säilöön, nyt olisi sitten niillekin käyttäjä tulossa!! Ihanaa... =) =)