Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona lastaan pitkään hoitavien

Vierailija
18.06.2010 |

reaktioista päätellen hekin haluaisivat kiljuen pois kotoaan työelämään, mutta kun heillä sitä työtä ei enää olekaan niin kadehtivat sitten niitä joilla on ja jotka voivat palata sinne milloin haluavat lapsen iästä huolimatta. Sitten kateuksissaan raivoavat täällä av:lla.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pian 7 v kotona (mulla on kyllä työpaikka odottamassa) mutta ymmärrän ihan hyvin niitä jotka tekevät toisenlaisen valinnan oli syynä sitten raha tai joku muu. Mulla on niin hyvätuloinen mies etten kertakaikkiaan koe mitään mieltä mennä töihin.

Vierailija
22/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite laitan omani kun on puolitoista v, en vaan jaksa olla kotona pidempään, vaikka rahallisesti pärjättäis... mutta kukin tekee niin kuin omaan elämään se sopii...

Et jaksa omaa lastas?!

Mix teit lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite laitan omani kun on puolitoista v, en vaan jaksa olla kotona pidempään, vaikka rahallisesti pärjättäis... mutta kukin tekee niin kuin omaan elämään se sopii...

Et jaksa omaa lastas?! Mix teit lapsen?

kotona en jaksa olla, lastani jaksan =DD pakko saada muutakin tekemistä kun vaan olla!

Vierailija
24/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todella taida ymmärtää sitä, että joku voi kaivata työelämään siksi, että työ on haastavaa ja siinä saa onnistumisen ja henk.koht. kehittymisen kokemuksia.

Aika harva lapsen luota pakenee. Mutta työelämän älyllisiä haasteita kaipaa moni koulutettu äiti.

Vierailija
25/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todella taida ymmärtää sitä, että joku voi kaivata työelämään siksi, että työ on haastavaa ja siinä saa onnistumisen ja henk.koht. kehittymisen kokemuksia.

Aika harva lapsen luota pakenee. Mutta työelämän älyllisiä haasteita kaipaa moni koulutettu äiti.

Sitähän ap kait yritti sanoa. Tottakai he ovat katkeria niille, joilla työpaikka on.

Vierailija
26/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todella taida ymmärtää sitä, että joku voi kaivata työelämään siksi, että työ on haastavaa ja siinä saa onnistumisen ja henk.koht. kehittymisen kokemuksia. Aika harva lapsen luota pakenee. Mutta työelämän älyllisiä haasteita kaipaa moni koulutettu äiti.

Vierailija
27/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omistus asunto. Ja minä olen ollut kotona esikoisen odotus ajoista asti eli yli 7v. Joillekin lapset on tärkeinpiä. Ja menot sitten sovitetaan siten että pärjätään. Nämä on vain valinta kysymyksiä.

Vierailija
28/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kadehdi niitä jotka laittavat lapsensa hoitoon lapsen iästä huolimatta, voisinhan minäkin niin halutessani tehdä. Tosin olen nyt ollut kotona vasta 2,5v mutta kotihoito jatkuu vielä ainakin muutaman vuoden kunhan kuopus suostuisi kohta syntymään.

Vierailija
29/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen ollut kotona esikoisen odotus ajoista asti eli yli 7v. Joillekin lapset on tärkeinpiä. Ja menot sitten sovitetaan siten että pärjätään. Nämä on vain valinta kysymyksiä.

av-mammasta. Hyvä hyvä!

Kyllä lapset minullekin ovat tärkeintä maailmassa. Nautin silti työstäni ja olen palannut töihin lasten olleessa 1 v 3 kk - 1 v 5 kk. En koe mitään vääryyttä lapsille tehneeni. Hyvässä hoidossa ovat olleet.

t. 10#

Vierailija
30/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hyvä työpaikka ja ansio odottavat, omat arvot vain pitävät kotona mahdollisimman kauan. Meidän perhe eläisi taloudellisessa mielessä aika leveästi, jos mulla ei olisi tällaisia arvoja.

Tällaisia aloituksia ja viestejä tehtaileva ei vain poikkeavasta arvomaailmastaan johtuen voi ajatellakaan, että jollakulla muulla näitä päätöksiä määrittelisi joku muu kuin oma työpaikka ja sen ankeus tai ihanuus. Kuten vaikka kasvatukselliset näkökulmat ja se arvomaailma.

Vierailija
31/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omistus asunto. Ja minä olen ollut kotona esikoisen odotus ajoista asti eli yli 7v. Joillekin lapset on tärkeinpiä. Ja menot sitten sovitetaan siten että pärjätään. Nämä on vain valinta kysymyksiä.

jotka ei hallitse edes oikeinkirjoitusta.

Vierailija
32/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas täällä tämä taistelu =D naurattaa oikein, että pitää taistella =DD ja noh sanon että tulisin hulluksi jos olisin noin kauan kotona! =DD

Vierailija
33/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ei jaksa kiinnittää huomiota oikein kirjotukseen. Ja tulee ehkä valittua sanansakin väärin:) En tuomitse kaikkia. Pikkuset päiväkodissa vaan säälittää. Onhan niitä toki muitakin hoitovaihtoehtoja. Halusin vaan siihen kommentiin reakoida jossa siihen viittaattiin että miehellä täytyy sitten olla jotkut superisot tulot.

Vierailija
34/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
35/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ei jaksa kiinnittää huomiota oikein kirjotukseen. Ja tulee ehkä valittua sanansakin väärin:) En tuomitse kaikkia. Pikkuset päiväkodissa vaan säälittää. Onhan niitä toki muitakin hoitovaihtoehtoja. Halusin vaan siihen kommentiin reakoida jossa siihen viittaattiin että miehellä täytyy sitten olla jotkut superisot tulot.

tässä yksi =D

Vierailija
36/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kotiäitejä sorretaan. No, onhan nää keskustelut keskulteltu jo miljoonaan kertaan, mutta sanonpa silti taas oman kantani asiaan.

Minä olen kotona ja olen sitä vielä niin pitkään kuin mahdollista. Eihän tätä aina tahdo jaksaa ja välillä kaipaan töihin. Mutta ei kuitenkaan olisi sitä työpaikkaakaan mihin palata ja vaikka olisi, niin en palaisi. Ja ei, mieheni ei tienaa paljon, ei edes hyvin. Ja ei, en yritä saada tästä mitään kultakruunua päähäni. Totean vain tosiasiat ja jos sitä ei joku kestä oma on ongelmansa.

Jos olisin töissä, olisin päiväkodissa. Ja koska tekisin siellä lähestulkoon ihan samaa mitä nyt kotona, niin miksi en olisi kotona ja antaisi lapselleni aikaa kasvaa vielä, ennen kuin on astuttava suuren maailman oravanpyörään.

Ymmärrän niitä jotka menevät töihin ja kaipaavat sen tuomia haasteita. Mutta ymmärrän ihan yhtä hyvin sen, miksi joku haluaa olla kotona (niinkuin minä). Ja itse en henk. koht. ole koskaan moittiniut työssäkäyviä vanhempia. Tiedän että niin moni valitettavasti tekee, mutta ei kaikki. Ja usein tuon esiin sen tosiseikan, että harvan on pakko mennä töihin rahatilanteen takia, koska pienelläkin tulee toimeen jos on pakko ja haluaa. Mutta se on eri asia jos ei halua. Ja jos kaipaa sitä työn tuomaa haastetta ja iloa siitä, kun niistä haasteista suoriutuu.

Vierailija
37/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutusta vastaavan työn saamisesta lasten jälkeenkään! On helppoa olla vuosiakin pois, kun vakityö odottaa. Vaikka oma osaaminen olisi matalallakin tasolla vuosien poissaolon jälkeen, sitä ei tarvitse heti kenellekään osoittaa, saati selitellä vuosien kotonaoloa työhaatatteluissa. Toisin on ns. epätyypillisissä työsuhteissa olevilla. Etenkin ns. asiantuntijatöissä tai vaativissa amattitöissä.

t. hyvä työpaikka ja ansio odottavat, omat arvot vain pitävät kotona mahdollisimman kauan. Meidän perhe eläisi taloudellisessa mielessä aika leveästi, jos mulla ei olisi tällaisia arvoja. Tällaisia aloituksia ja viestejä tehtaileva ei vain poikkeavasta arvomaailmastaan johtuen voi ajatellakaan, että jollakulla muulla näitä päätöksiä määrittelisi joku muu kuin oma työpaikka ja sen ankeus tai ihanuus. Kuten vaikka kasvatukselliset näkökulmat ja se arvomaailma.

Vierailija
38/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä kouluja käymättömiä mammuleita jotka ei hallitse edes oikeinkirjoitusta.

Tuollaiset viestit jäävät häiritsemään. Onko kirjoitus provo vai tekeekö joku oikeasti noin pahoja kirjoitusvirheitä?

Vierailija
39/39 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä kouluja käymättömiä mammuleita jotka ei hallitse edes oikeinkirjoitusta.

Tuollaiset viestit jäävät häiritsemään. Onko kirjoitus provo vai tekeekö joku oikeasti noin pahoja kirjoitusvirheitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan