Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää te laihat eukot jaelko neuvoja siitä, miten lihavan pitäisi elää ja olla.

Vierailija
17.06.2010 |

Te jotka ette ylipaino-ongelmasta mitään tiedä, joten pitäkää turpanne kiinni!

Ette tiedä mitään elämästä, jossa ei koskaan löydy mitään kaunista päällepantavaa, teidän ostoksianne kommentoidaan ja mulkoillaan, teitä pidetään avoimesti tyhminä ja laiskoina (ja sen "saa" myös sanoa päin naamaa missä ja milloin vain).

Liikunta on raskasta ja hankalaa, monet tuolit on tehty hoikille ja saatte pelätä että juututte niihin kiinni.

Kun onnistutte muutaman kuukauden kuntoilurääkin ja nälkäkuurin jälkeen laihtumaan, kilot joko palaavat heti takaisin (koska elimistöllä on taipumus hakeutua siihen korkeimpaan mahdolliseen painoon, + kerran syntyneet rasvasolut kasvavat helpommin kuin uudet).

Vaihtoehdot ovat siis ikuinen dieetti, joka ei salli edes sitä pientä repsahdusta kerran viikossa, tai takaisin samaan painoon lihominen.

Turha antaa minulle laihdutusneuvoja tai puhua itsekurista. Minä olen laihduttanut elämässäni varmaan yhteensä 100 kiloa.

Te, jotka ette tiedä mitään lihavana olemisesta tai kymmenien kilojen laihduttamisesta, olkaa hiljaa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat kuitenkin tietävät niksit siihen, miten välttää mainitsemasi tilanne! Joo, en ole koskaan elänyt kuvailemasi kaltaista elämää, mutta voisi olla toisinkin. Jos vain olisin antanut itseni lihoa, enkä olisi piitannut terveellisistä elämäntavoista. Mutta minun puolestani saat olla lihava ja lihoa koko ajan lisää. Kerronpa kuitenkin, ettei hoikkuus ole sinunkaan ulottumattomissasi, vaan ihan oikeasti jos haluat ja hankit apua tavoitteeseesi, kyllä sinäkin voit päästä vielä nauttimaan keveydestä. Ja toivon itsesi vuoksi, että panostat asiaan ja teet elämäntapamuutoksen.

t. ent. lihava

Vierailija
22/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos mammapalstalla tänään taas puhutta lihavista ja laihoista kun jollain kimpos mopo lapasesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla