Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää te laihat eukot jaelko neuvoja siitä, miten lihavan pitäisi elää ja olla.

Vierailija
17.06.2010 |

Te jotka ette ylipaino-ongelmasta mitään tiedä, joten pitäkää turpanne kiinni!

Ette tiedä mitään elämästä, jossa ei koskaan löydy mitään kaunista päällepantavaa, teidän ostoksianne kommentoidaan ja mulkoillaan, teitä pidetään avoimesti tyhminä ja laiskoina (ja sen "saa" myös sanoa päin naamaa missä ja milloin vain).

Liikunta on raskasta ja hankalaa, monet tuolit on tehty hoikille ja saatte pelätä että juututte niihin kiinni.

Kun onnistutte muutaman kuukauden kuntoilurääkin ja nälkäkuurin jälkeen laihtumaan, kilot joko palaavat heti takaisin (koska elimistöllä on taipumus hakeutua siihen korkeimpaan mahdolliseen painoon, + kerran syntyneet rasvasolut kasvavat helpommin kuin uudet).

Vaihtoehdot ovat siis ikuinen dieetti, joka ei salli edes sitä pientä repsahdusta kerran viikossa, tai takaisin samaan painoon lihominen.

Turha antaa minulle laihdutusneuvoja tai puhua itsekurista. Minä olen laihduttanut elämässäni varmaan yhteensä 100 kiloa.

Te, jotka ette tiedä mitään lihavana olemisesta tai kymmenien kilojen laihduttamisesta, olkaa hiljaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi sitten kirjoitat tänne, jos itse tiedät miten elää ja olla?

Vierailija
2/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet tehnyt niin? Valintakysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve lääkäri ei voi tehdä diagnoosia ja antaa hoito-ohjeita?

Eikös tämä nyt ole aika ristiriitaista?

Vierailija
4/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakaan pidä lihavia tyhminä, tunnen oikein fiksuja lihavia ihmisiä.

Sen sijaan saatan tietää jotain terveellisistä elämäntavoista ja hoikkana pysymisestä, olenhan onnistunut pysymään hoikkana koko ikäni joten neuvon kyllä jos a) kysytään, b) huomaan jonkun tekevän asioita niin väärin että siitä on hänelle haittaa

Vierailija
5/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette ylipaino-ongelmasta mitään tiedä, joten pitäkää turpanne kiinni!

Ette tiedä mitään elämästä, jossa ei koskaan löydy mitään kaunista päällepantavaa, teidän ostoksianne kommentoidaan ja mulkoillaan, teitä pidetään avoimesti tyhminä ja laiskoina (ja sen "saa" myös sanoa päin naamaa missä ja milloin vain).

Liikunta on raskasta ja hankalaa, monet tuolit on tehty hoikille ja saatte pelätä että juututte niihin kiinni.

Kun onnistutte muutaman kuukauden kuntoilurääkin ja nälkäkuurin jälkeen laihtumaan, kilot joko palaavat heti takaisin (koska elimistöllä on taipumus hakeutua siihen korkeimpaan mahdolliseen painoon, + kerran syntyneet rasvasolut kasvavat helpommin kuin uudet).

Vaihtoehdot ovat siis ikuinen dieetti, joka ei salli edes sitä pientä repsahdusta kerran viikossa, tai takaisin samaan painoon lihominen.

Turha antaa minulle laihdutusneuvoja tai puhua itsekurista. Minä olen laihduttanut elämässäni varmaan yhteensä 100 kiloa.

Te, jotka ette tiedä mitään lihavana olemisesta tai kymmenien kilojen laihduttamisesta, olkaa hiljaa!

lihottavaa ruokaa sun kurkusta alas vaan olet syömisesi syönyt ihan itse. Itsekurista siinä on kyse, ja se sulta ilmeisesti puuttuu täysin. Turha suuttua meille normaalipainoisille, jos omat läskit ottavat aivoon.

Vierailija
6/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kilot kuule automaattisesti takaisin tule eikä elimistö mihinkään korkeimpaan mahdolliseen painoon hakeudu. Mistä tuollaista soopaa olet lukenut?

Sun kilot ei pysy alhaalla, kun aloitat taas mässäilyn, joten älä turhaa selittele, vaan myönnä tosiasiat itsellesi.

Ehket sitten olisi enää noin aggressiivinen sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka eivät ahda suuhunsa kaikkea, mitä kaupasta ja kaapista löytyy.

Vierailija
7/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä roskaa. Kaikenlaisia syitä lihomiselle on tullut kuultua mutta toi elimistön hakeutuminen korkeimpaan painoon on ihan paras!

Kun syöt sen mitä kulutat, et tosiaan liho eikä kilot hakeudu yhtään mihinkään. Kaloreita ei tule tyhjästä, luulisi jokaisen käsittävän sen.

Ja kyllä, olen laihduttanut joten tiedän mistä on kyse ja menestyksekkäästi pitänyt painon balanssissa pitkään.

Vierailija
8/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakelee toiselle satakiloiselle laihdutusneuvoja.

Vierailija
9/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeimpaan mahdolliseen painoon"

TÄÄ ON PARAS SELITYS LIHOMISELLE KAUTTA AIKOJEN!

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
10/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyitkö satakiloisena vai hankkiuduitko sellaiseksi?

Vierailija
11/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse aina ollut normaalipainoinen mutta painoindeksi onkin sitten ollut kaikkea siellä normaalin rajoissa. Olen laihduttanut varmaan 100 kiloa elämäni aikana ja löytänyt vihdoin yli 35-vuotiaana oikeanlaisen minulle sopivan ruokavalion (en karppaa mutta vältän turhia hiilihydraateja) ja liikunnan mielekkyyden.

Oma ylipainoinen ystäväni pyysi minua laihdutusvalmentajakseen tsemppaamaan ja neuvomaan 15 ylimääräisen kilon pudotuksessa. Hän piti ruokapäiväkirjaa muutamalta päivältä ja annoin ehdotuksia, mitä kannattaisi muuttaa yms. Ystäväni laihdutus on lähtenyt oikein hyvin liikkeelle :)

Vierailija
12/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen painoa tai syömisiä tai syömättä jättämisiä millään tavalla, se ei minulle kuulu. Jokainen kantaa painonsa itse.

Se minulla kuitenkin ärsyttää kun joskus herkutellaan ylipainoisen kaverin kanssa. Minulle riittäisi esim. karkit TAI sipsit kaupasta, mutta ei, he ostavat karkit ja sipsit ja limut ja siihen vielä pitsat kaupasta ym mässyä. Sitten kun itse on syönyt karkkia ja toteaa kiitos nyt riittää. Niin eiköhän tämä/nämä ylipainoiset ystävät ala selittämään että syö nyt kun oot niin laiha kuikelo. Eivätkä millään usko vaikka useasti sanoo että ei kiitos. Kateusko se jyllää vai mikä, kun toinen tietää rajansa eikä halua lihottaa itseään 100kg painavaksi.

Vierailija
13/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida vastaajat tietää asiasta yhtään mitään? On nimittäin totta, että jos on kerran ollut lihava, lihoo helposti takaisin sellaiseksi. Tämä johtuu nimenomaan siitä, että laihduttamalla rasvasolut saa kyllä pienenemään, mutta pois niitä ei saa mitenkään. Näin pienentyneet solut kasvavat herkästi takaisin entisiin mittoihinsa.

Terv. Laiheliini

Vierailija
14/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: Kaloreita ei ilmesty mistään tyhjästä, koittakaa ymmärtää!

Vain syömällä lihoo, ei sillä että on joskus ollut lihava.

Vierailija
15/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän asiasta jonkin verran (olen laihduttanut monta kertaa, viimesimmäksi 18kiloa jotka on onnistuneesti pysyneet poissa vuoden nyt), joten jos joku haluaa asiasta keskustella, tai kysyy neuvoa niin juttelen/vastailen.

Vierailija
16/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimman osan tosin annan mennä toisesta korvasta ulos, mutta sitä en kerro neuvojalle ;)

Vierailija
17/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve lääkäri ei voi tehdä diagnoosia ja antaa hoito-ohjeita?

Eikös tämä nyt ole aika ristiriitaista?

että kolmasti eronnut on parempi ihmissuhdeneuvoja kuin tyyppi joka on onnistunut pysymään naimisissa vuosikymmenestä toiseen, ja itsensä burn outiin työskennelleet osaa kaikista parhaiten kertoa toisille, kuinka niitä töitä oikein kannattaa tehdä. :)

Vierailija
18/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat kuitenkin tietävät niksit siihen, miten välttää mainitsemasi tilanne!

Joo, en ole koskaan elänyt kuvailemasi kaltaista elämää, mutta voisi olla toisinkin. Jos vain olisin antanut itseni lihoa, enkä olisi piitannut terveellisistä elämäntavoista.

Mutta minun puolestani saat olla lihava ja lihoa koko ajan lisää. Kerronpa kuitenkin, ettei hoikkuus ole sinunkaan ulottumattomissasi, vaan ihan oikeasti jos haluat ja hankit apua tavoitteeseesi, kyllä sinäkin voit päästä vielä nauttimaan keveydestä. Ja toivon itsesi vuoksi, että panostat asiaan ja teet elämäntapamuutoksen.

Vierailija
19/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehoita olemaan ruoka-aikana kotona.

Vierailija
20/22 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö sitä? luulis sun haluavan ottaa vastaan neuvoja jos haluat elää pidempään.