Mitä ylimääräistä olet syönyt tänään
Minä olen syönyt KOLME pullaa, jonkuverran sipsiä ja nyt syön vielä jätskiä.
Voi miksi, MIKSI
Kommentit (23)
ja suklaakakkupalan. Noita ilman olisin pärjännyt loistavasti.
muutaman sipsin (se mitä pussissa oli jäljellä) ja pari jäätelöä (ihan oikeasti pari)
250g Dajm-Maraboun suklaalevyn
pehmeita autoja kohta koko pussin
ja jotain hedelmakarkkeja 180g
Juustoa
Croissantin
Pannukakkua jätskillä ja hillolla, kaksi palaa.
tänään syöny yhteensä 2 kerrosviilia ja palan jäätelöä. Sen jäätelön olis voinu jättää pois.
en koskaan syö mitään ylimääräistä. kaikki energia menee käyttöön. silti syön päivittäin vähän makeisia, välillä pikaruokaa, sokerisia mehuja.
Mutta eipä kalorit kuitenkaan ylity. Tänään olen syönyt aika vähän kun oli niin kiirettä, eikä tehnyt niin mielikään.
Mut oon sit juonut pari lasia limsaa.
Voileipien, murojen ja viilin lisäksi tänään mennyt:
1 suklaapatukka
1 jäätelötuutti
1 mehujää
1 hillomunkki
Harrastan "vapaata syömistä" näin raskausaikana. Ja se näkyy :D En vain jaksa ja viitsi kontrolloida. Mietitään sitä sitten, kun on oikeasti mahdollisuus saada tuota mahaa pienemmäksi.
5-6 Toffifee-suklaata. Nyt voisi vielä jonkun ylimääräisen iltapalan vetäistä naamaan. :-P
13. raskausviikko menossa. :-)
2 Snickersiä (kaksi!!)
1 minttu Domino
4 kaurakeksiä
2 siideriä myös tullut juotua..
paahtoleipää hunajalla. Onneksi onnistuin pidättäytymään rasvasta.
niin ja pienen palan työkaverin leipomaa raparperipiirakkaa. Illalla söin sipsipussin lopun (ei niitä paljon ollut) ja siemailen vielä lasillista punaviiniä.
vaikka meinasin kuolla pullan ja suklaakonvehtien äärelle kun iltapäivällä kävi vieraita. Olen tiukalla dieetillä kuudetta viikkoa, enkä sorru!
Tiukka linja jo kuudetta viikkoa.
niin en mitään. Mutta jos puhutaan siitä, mitä elimistöni ei tarvitse, niiiiiiin:
- PepsiMaxia lasillinen
- 4 kpl salmiakkipasrilleja
mutta mä oon syönyt 2 pientä sämpylää, pienen annoksen makaronilaatikkoa, kourallinen uuni ranskalasia, 3 nakkia ja 2 rivia suklaata.
oho olipas paljon näin kirjoitettuna :O
Siis oikein sellasta tirisevän rasvaista (sulatin juuston leivän päälle mikrossa).
tänään popsin kaksi Fazerin mustikkapiirakkaa (niitä pieniä) ja täytelakun.
hyi hyi. Ja nyt lipitän Limoncelloa.