Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI vkolla 39-40 - kuulumisia

03.10.2005 |

Moi kaikki piinailijat ja vielä punktiota odottelevat!

Mites jakselette? Täällä aika kuluu niiiiin hitaasti - eilen aamulla jo tuntui perjantaisesta punktiosta kuluneen viikko, vaikka hädintuskin oli kaks päivää mennyt. Yritän kauheesti keksiä tekemistä, millä sais ajatukset pois tästä hoidosta, mutta vaikeetahan tuo on! Yllätys, yllätys - ei mitään oireita, mutta tuskin on vielä kiinnittymistäkään edes tapahtunut...

Onnea huomisiin punktioihin ja piinisvoimia meille jo piinaileville!

Pumpukka ja naperot pp3

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille osanotosta! Ja tosi ikävää kuulla, että suurimmalla osalla ei tärpännyt. Rutistus teille :( Onnea kuitenkin 2U2:lle!!!! Ihanaa nähdä, että aina jollakin onnistuukin!

Bardolino, tosi ikävä tilanne sinulla!!! Olen pahoillani sun puolesta. Minulle yksi tuttu sanoi kun kuuli, että meillä topluokan alkioita ja siittiöissä ei vikaa, hedelmöitysprosentti suuri jne:" Eikö teiltä jo kysytty, miksi olette siellä?" . Ei, kysytty, onneksi. Minulla takana vaikea endometrioosi, ja näköjään ei riitä, että kaikki on huippulaatuista. Luonnolla on aina sormensa pelissä. Ehkä minulle ei ole lapsia tarkoitettukaan. Mutta tämä tie on pakko kulkea loppuun, ettei tarvi jossitella.

Koska teillä muilla on seuraava hoito? Minulla vasta tammikuussa (1. IVF:n 1. PAS) koska hyperstimulaation takia halutaan pitää kunnon paussi. Laskin just, että 4 menkat pitää taas kärvistellä. Hyi, helvetti, sanon minä. Mitäpä sitä ei oman lapsen eteen kärsisi... Ja kuitenkin ajatus luomutärpistä on AINA yhtä houkutteleva.

Kertokaa muutkin kuulumisia :) Terv. Mimosa

Vierailija
42/51 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi piinailuja ilmoittautuu!

Ensimmäisestä IVF:stä 2vkoa.

Nämä ovat olleet TODELLA pitkät 2 viikkoa!!!Huomenna pitäisi mennä veritestiin,ja vatsa on jo nyt aivan sekaisin ja pelottaa niin,että miten ensiyönä unikaan tulee:-()

Kipuja alavatsalla ollut lähes kokoajan,ja rinnat niin kipeät, ettei koskea saata;liittyy ilmeisestikin lugeihin? Lisäksi rinnat kasvaneet,kun vesimelonit ja niihin ilmestynyt paksuja sinisiä " suonia" ,lisäksi wc:ssä saa juosta niin että hermo menee,kun yölläkin useita kertoja täytyy nousta,olen jo ajatellut että olen saanut jonkun pöpön, lieneekö kellään samanmoista lugeista johtuen?

Onnea plussanneille:-))))) ja tsemppiä niille,jotka jatkavat piinailuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisen puolen ivf ilmeisesti tuonne ensi vuoden alkuun, kun pitävät mielellään pitkän tauon, että kroppa toipuisi kunnolla noiden hormonikuurien jälkeen. Onkin haastetta vähän noilla lekureilla miettiä, että miten nuo mun munasolut saisi toimimaan. Hirveä pelko, että saako edes yhtäkään siirrettävää alkioo ja varsinkin kauhean lääkitys rumban jälkeen....onneksi päästään miehen kanssa jouluksi etelänlämpöön ihan kahden niin ei tarbi kärvistellä sukuloiden katsomassa muiden lapsiperheonnea...

olenpas katkeralla päällä tänään.

Kumma muuten, kun tulee ihan selkeät menkkaoireet kuitenkin vaikka ei pitäisi olla omia hormoneita ollenkaan elimistössä, että mistä se johtuu. Olen aina nuo menkkoja enteilevät öiset hikipuuskatkin laittanut ihan keltarauhashormonitason laskun syyksi, mutta nythän se on periaatteessa vakio, kun käyttää noita lugeja...

Vierailija
44/51 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein haluaisin jo onnitella, mutta toivottavasti huomenna sitten!

Ennemminkin noi sun oirees viittaa plussaan mun tän hetkisten tuntemuksien mukaan!

ja kiitos mimosa vaikka vahingossa jäitkin pois mun listaltani, mutta saat valtavan lämpörutistuksen myös sinä.

T:2u2 ja vadelma

Vierailija
45/51 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava ja viimeinen julkisen puolen IVF on sitten tammikuussa/06. Vähiin käy kerrat ennekuin loppuu..

Vierailija
46/51 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli kunnon menkat alko täälläkin ja en ole sitten edes viitsinyt raskaustestiä tehdä. Soittelin sitten sairaalaan ja sain kohdunkaula operaatioon ajan marraskuun alulle eli tässä kierrossa ei ainakaan huuruneniä päästä testaileen. Toivotaan, että jo sitten seuraavassa päästäisiin. Mites Charlotte? Tuliko verikokeesta toivottu plussa uutinen?

Jaksuja kaikille!

Vierailija
47/51 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että tammikuuhunhan on vain kolme kuukautta aikaa. Jotenkin ajattelin, että menee puoli vuotta. Tuo 3 kuukauttahan menee tosi nopsaan.

Vierailija
48/51 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni myös teille negoista ja paljon voimia ja halauksia!!!

Täällä ollaan jo negasta toivuttu (ainakin suurinpiirtein) ja odotellaan seuraavaa hoitoa... Jatkamme siis tästä luovutetuilla siittiöillä ja vaikka se herättääkin mun mielessä paljon kysymyksiä ja tavallaan epäilyksiäkin, niin ollaan kyllä ihan varmoja asiasta! Oltiinhan me jo päätetty ennen ekaa hoitoo, että jos omilla ei onnistuta, niin sitten jatketaan hoitoja luovutetuilla. Nyt vain odotellaan päätöstä keskussairaalalta, että jatkavatko vielä meidän hoitamista julkisella puolella, kun kolme hoitoa on jo tehty. Lupasivat ilmoitella ensi viikolla. Yritän olla optimistinen ja uskoa, että jo seuraavasta kierrosta pystyttäs yrittämään, mutta eipä se taida ainakaan julkisella koskaan onnistua niin kätevästi...

Vierailija
49/51 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi eilen näytti sitten plussaa!:-))))))))))))))

Olo on jotensakin täysin " pöllämistynyt" olin niin varautunut negaan, etten nyt sitten oikein edes tiedä miten tähän pitäisi suhtautua,kun tätä niin kauan odottanut!! Viimeyönä ei uni tahtonut tulla!!

Nyt pelottaa tietty, että toivottavasti tämä rarkaus saisi jatkua.5kpl kuuraneniä on vielä pakkasessa, jos jotain sattuu.

Istukka hormoniarvo oli lähes 800iu, osaako joku sanoa tietäälö se hyvää vai huonoa?

Ihan sekava olo....

Niille voimia joilla piinaa vielä riittää ja hoidot jatkuvat.

Vierailija
50/51 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tavattoman tavalliset menkkaoireet - ja menkat, hoidosta huolimatta. Veren määrä sama, kesto sama jne. Ja tammikuussa jatkamme siis mekin.

Mulla on lähipiirissä paljon vauvoja. Ne ei (vielä) tunnu pahalta, päinvastoin saan varsinkin siskoni vauvan myötä paljon lohtua. Mutta mä oon aika lailla tieni alussa. Vielä on paljon toivoa, ja sillä mä elänkin! Ja jos ei lasta saa, niin pakkohan sitä on elää siinäkin tapauksessa. Vaikka tällä hetkellä se tuntuukin täysin yhdentekevältä...

On ihan " kiva" seurata tässäkin ketjussa esiintyneiden tuloksia, vaikka aina sattuu sydämeen kun näen jonkun joutuneen pettymään. Ja iloitsen, kun " joku" onnistuu!! 2U2: olet elävä todiste siitä, että aina jollakin onnistuukin. Pidän peukkuja, että kaikki sujuu onnellisesti loppuun asti!!!

Mulla ei ole itselläni tietokonetta, siksi kirjoitan harvakseltaan. Älkää ihmetelkö. Meitä lähtee siis melkonen joukko seuraavallekin kierrokselle, kukin ajallaan. Lämmin rutistus kaikille!

/Mimosa

Vierailija
51/51 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistaina kävin verikokeessa ja nega tuli, josta tosin olin ihan varma jo ennen testiä. Nooh, eipä sille mitään voi, nyt on menkat päällä ja parinviikon päästä on taas aika lääkärille, meinasivat että seuraava yritys tehdään luonnolliseen seuraavaan kiertoon, eli pakkasesta pikkuinen yritetään saada matkaan.

Mieli hyvä, mukava viikonloppu takana ja reipas työviikko edessä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan