Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa uuden mieheni äiti, jonka kanssa aloin seurustelemaan kaksi viikkoa sitten

Vierailija
16.06.2010 |

Tämä nainen ei edes viitsi olla minulle - uudelle miniälleen - kohtelias, joka ei ilmeisesti ole hänen mielestään pojalleen sopiva. Puhuu kokoajan miehen exästä ja kuinka hän laittoi aina niin hyvää ruokaa, joka oli niin paljon kauniimpikin kuin minä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olette seurustelleet 2 vk, niin miks "anopin" heti pitäis ottaa sut avosylin vastaan. Tiedä vaikka teidän suhde loppuis alkuunsa.

Vierailija
22/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. äikän ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen naisen kanssa ja ota toi uusi mies takas elämääsi!

Vierailija
24/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin nimimerkki

Tahtoo Melkein-julkkikseksi

Ihana korrelaattivirhe! Täytyykin ottaa esimerkiksi oppitunneille! Terv. äikän ope

Vierailija
25/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta ehkä liian aikaisin tutustuit uuden miehesi äitiin...

Vierailija
26/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni äidin kanssa? Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. Kaipaisin vinkkejä, miten pystyn olemaan diplomaattinen tälle mieheni äidille, jollainen en osaa olla, koska hän arvostelee minua jatkuvasti. ap

Vierailija
27/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan provo tää sun viestisi, koska jos alkaa seurustelemaan 2 viikkoa sitten, ei miehen äiti voi olla ehtinyt jatkuvasti vielä arvostella:)

Vierailija
28/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häistä syksyllä, johon on kutsuttu.

Vierailija
29/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni äidin kanssa? Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. ap

ihana anoppikokelas sulla, kun häneen oikein ihastut.

no joo, ei tää tee sun ekaa oikeaa kirjotusvirhettä pienemmäksi, vaikka kuinka yrität olla nyt muka-hauska.

Vierailija
30/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla nauramatta ääneen. Sori naapurit! XD

Ap:n kannattais ehkä mennä johonkin äidinkielen kurssille..

"..hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen...."

Tai sit tää on vaan hyvä provo tms. :)

Hih.

Vierailija
31/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seon 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan*.

Vierailija
32/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. ap

hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Siis äitiin ihastunutkin

Vierailija
33/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seon 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan*.

Nykyään niin moni alkaa tekemään jotain ja se todella kalskahtaaa korvaan.

Vierailija
34/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset puhuvatkin tämän väärin, eivätkä pelkästään kirjoita. Rektiovirhe on nykyajan varmin merkki erottaa todella sivistynyt ihminen sivistymättömästä.

Se on 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan'.

Nykyään niin moni alkaa tekemään jotain ja se todella kalskahtaaa korvaan.

Vierailija
35/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti tyhmä vääntelisi tuolla tavalla asioita ja saisi alkuperäisestä korrelaatiovirheestään uutta samanlaista tilalle. Joku ammattikirjailija se on. Varmaan Härköskä, sehän on harrastanut Vauvaa jo iät ja ajat. Naurusta ei meinaa tulla loppua täällä meillä...

Mistä saitte sellaisen käsityksen, että seurustelen mieheni äidin kanssa? Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. Kaipaisin vinkkejä, miten pystyn olemaan diplomaattinen tälle mieheni äidille, jollainen en osaa olla, koska hän arvostelee minua jatkuvasti. ap

Vierailija
36/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielipoliiseja enkä saa apua varsinaiseen ongelmaani. ap

Vierailija
37/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin vinkkejä, miten pystyn olemaan diplomaattinen tälle mieheni äidille, jollainen en osaa olla, koska hän arvostelee minua jatkuvasti. ap

onko äiti adjektiivi koska käytät sen yhteydessä sanaa jollainen?

Vierailija
38/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lisää vaan ap. Kaikki mitä keksit :DDD

Vierailija
39/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uppoa tähän. -fennisti-

Vierailija
40/59 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla samanlainen kuin se noitaakka. Olen tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen. ap