Suututtaa uuden mieheni äiti, jonka kanssa aloin seurustelemaan kaksi viikkoa sitten
Tämä nainen ei edes viitsi olla minulle - uudelle miniälleen - kohtelias, joka ei ilmeisesti ole hänen mielestään pojalleen sopiva. Puhuu kokoajan miehen exästä ja kuinka hän laittoi aina niin hyvää ruokaa, joka oli niin paljon kauniimpikin kuin minä.
Kommentit (59)
sen naisen kanssa ja ota toi uusi mies takas elämääsi!
Terveisin nimimerkki
Tahtoo Melkein-julkkikseksi
Ihana korrelaattivirhe! Täytyykin ottaa esimerkiksi oppitunneille! Terv. äikän ope
No ei, mutta ehkä liian aikaisin tutustuit uuden miehesi äitiin...
mieheni äidin kanssa? Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. Kaipaisin vinkkejä, miten pystyn olemaan diplomaattinen tälle mieheni äidille, jollainen en osaa olla, koska hän arvostelee minua jatkuvasti. ap
Tää on ihan provo tää sun viestisi, koska jos alkaa seurustelemaan 2 viikkoa sitten, ei miehen äiti voi olla ehtinyt jatkuvasti vielä arvostella:)
häistä syksyllä, johon on kutsuttu.
mieheni äidin kanssa? Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. ap
ihana anoppikokelas sulla, kun häneen oikein ihastut.
no joo, ei tää tee sun ekaa oikeaa kirjotusvirhettä pienemmäksi, vaikka kuinka yrität olla nyt muka-hauska.
En voi olla nauramatta ääneen. Sori naapurit! XD
Ap:n kannattais ehkä mennä johonkin äidinkielen kurssille..
"..hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen...."
Tai sit tää on vaan hyvä provo tms. :)
Hih.
Seon 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan*.
Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. ap
hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Siis äitiin ihastunutkin
Seon 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan*.
Nykyään niin moni alkaa tekemään jotain ja se todella kalskahtaaa korvaan.
Nykyään ihmiset puhuvatkin tämän väärin, eivätkä pelkästään kirjoita. Rektiovirhe on nykyajan varmin merkki erottaa todella sivistynyt ihminen sivistymättömästä.
Se on 'Alkaa seurustella' eikä 'Alkaa seurustelemaan'.
Nykyään niin moni alkaa tekemään jotain ja se todella kalskahtaaa korvaan.
Ei kukaan oikeasti tyhmä vääntelisi tuolla tavalla asioita ja saisi alkuperäisestä korrelaatiovirheestään uutta samanlaista tilalle. Joku ammattikirjailija se on. Varmaan Härköskä, sehän on harrastanut Vauvaa jo iät ja ajat. Naurusta ei meinaa tulla loppua täällä meillä...
Mistä saitte sellaisen käsityksen, että seurustelen mieheni äidin kanssa? Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin uudesta miehestäni ja hänen äidistään, johon olen hirveän ihastunut. Hän on miehekäs, seksikäs, huumorintajuinen - kaikkea mitä haluan parisuhteelta. Kaipaisin vinkkejä, miten pystyn olemaan diplomaattinen tälle mieheni äidille, jollainen en osaa olla, koska hän arvostelee minua jatkuvasti. ap
kielipoliiseja enkä saa apua varsinaiseen ongelmaani. ap
Kaipaisin vinkkejä, miten pystyn olemaan diplomaattinen tälle mieheni äidille, jollainen en osaa olla, koska hän arvostelee minua jatkuvasti. ap
onko äiti adjektiivi koska käytät sen yhteydessä sanaa jollainen?
Laita lisää vaan ap. Kaikki mitä keksit :DDD
olla samanlainen kuin se noitaakka. Olen tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen. ap
Ja jos olette seurustelleet 2 vk, niin miks "anopin" heti pitäis ottaa sut avosylin vastaan. Tiedä vaikka teidän suhde loppuis alkuunsa.