Suututtaa uuden mieheni äiti, jonka kanssa aloin seurustelemaan kaksi viikkoa sitten
Tämä nainen ei edes viitsi olla minulle - uudelle miniälleen - kohtelias, joka ei ilmeisesti ole hänen mielestään pojalleen sopiva. Puhuu kokoajan miehen exästä ja kuinka hän laittoi aina niin hyvää ruokaa, joka oli niin paljon kauniimpikin kuin minä.
Kommentit (59)
Oikeasti, tuollaisia virheitä on vaikea tuottaa tahallisesti. Sä olet ihan pro, ap!!
T: noitaakka
Jos eksän laittama ruokakin on kauniimpaa kuin ap.
Täällä aihe-vapaalla on niin paljon
kieli-poliiseja...
Puhuu kokoajan miehen exästä ja kuinka hän laittoi aina niin hyvää ruokaa, joka oli niin paljon kauniimpikin kuin minä.
Exän laittama ruokakin oli paljon kauniimpaa kuin ap!;D
miniäksi vielä sanoa noin lyhyen seurustelun jälkee.
Kerroppa minulle samalla, miksi luulet saavasi minut savustettua ulos poikasi elämästä? Ja tiedoksi, että sinne Thaimaaseen et ole terve tullut mukaan. Se on minun ja mieheni kahdenkeskinen matka, joka ei ole edes pyytänyt sinua osallistumaan. ap
Kerroppa minulle samalla, miksi luulet saavasi minut savustettua ulos poikasi elämästä? Ja tiedoksi, että sinne Thaimaaseen et ole terve tullut mukaan. Se on minun ja mieheni kahdenkeskinen matka, joka ei ole edes pyytänyt sinua osallistumaan. ap
en ikinä osaisi keksiä näin paljon hienoja esimerkkilauseita korjattavaksi. Kiitti sulle, ja hyvää matkaa Thaimaaseen, joka toivottavasti on pitkä ja mukava. Pidäppä hauskaa!
eikö se matka pyytänyt anoppia osallistumaan?!? Hävytöntä. :DDDD
Niin paljon energiaa ap on kuluttanut av:n kielimokien keräämiseen!
Välillä surettaa agressiivisuuden määrä tällä palstalla, joka on vaan lisääntynyt. Taidatkin olla varsinainen nihilismi, niinkuin mieheni äiti pahinmillaan on. Omaan paljon enemmän järkeä kuin hän. ap
Onnittelut ap:lle! Yleensä tän palstan provoista tulee vaan huonolle tuulelle, ovat joko pitkästyttäviä tai typeriä, mutta tää oli oikea hyvänmielenprovo. Hienoa!
Välillä surettaa agressiivisuuden määrä tällä palstalla, joka on vaan lisääntynyt. Taidatkin olla varsinainen nihilismi, niinkuin mieheni äiti pahinmillaan on. Omaan paljon enemmän järkeä kuin hän. ap
tekee. Toimin viestintäpäällikön oikeana kätenä, joka on kuin minulle tehty. Lisäksi oiko luen ja kirjoitan puhtaaksi. Tämä työ alkoi kiinnostamaan jo lukiossa, missä on myös joustavat työajat.
Pomoni on nuori nainen, jolla on pieniä lapsia kuten minullakin. Toivoisin että mieheni äiti olisi enemmän kuin tämä ihana pomoni, joka ei hyväksy minua sukuunsa. ap
tekee. Toimin viestintäpäällikön oikeana kätenä, joka on kuin minulle tehty. Lisäksi oiko luen ja kirjoitan puhtaaksi. Tämä työ alkoi kiinnostamaan jo lukiossa, missä on myös joustavat työajat. Pomoni on nuori nainen, jolla on pieniä lapsia kuten minullakin. Toivoisin että mieheni äiti olisi enemmän kuin tämä ihana pomoni, joka ei hyväksy minua sukuunsa. ap
tama on paras provo ikina. kiitos, kiitos ja kiitos
Toivoisin että mieheni äiti olisi enemmän kuin tämä ihana pomoni, joka ei hyväksy minua sukuunsa. ap
Ei taida ap olla suosittu, kun pomokaan ei hyväksy ap:tä sukuunsa.
ketä jaksaa naurattaa toistuvasti samankaltaiset kirjoitus virheet? ensinmäisellä kerralla ihan hauska juttu, mutta jatko osat ovat vain saman vanhan toistoa. vaikka olishan se minustakin kiva olla kyllä taitava assistenti eikä tälläinen tavallinen tallaaja, jolla olisi näppäimistö ja sana hallussa.
kysyn eikö suomen kielessä enää sanota minun kissani, sinun kissasi, hänen kissansa jne? Onko nykyisin oikea muoto minun kissa, sinun kissa, hänen kissa jne?