Pitääkös näiden geishakuulien tuntua koko ajan kävellessäkin?
Emätin tekee sellaisia supistuksen tapaisia nykäisyjä. Istuessa ei sitten tunnu ollenkaan. Vasta viikko harjoittelua takana.
Kommentit (75)
Itse myös tilasin Toyheavenista. Ei huonoa sanottavaa, suosittelen lämpimästi kaikille treenin aloittamista!
Kyllä.. suosittelen tuollaista delfiini-kiihotinta kaveriks, jos jotain pientä haluaa mukaan ottaa. Sekin on nyt tuolla tarjouksessa.
Ihan niin kuin ekaa kertaa tampoonia joskus teininä työnsi siään... Pelottaa yhtä paljon...
Muuten ei tahdo mennä. Ja liukastetta laitan aina. Pois ottaminen onnistuu jo helposti lihaksia supistamalla.
Jos ne ei meinaa edes mennä sisään kuin liukasteen kanssa niin mitä hyötyä niistä silloin on? Kuulostaa enemmän venyttäviltä? Kiinnostaisi kyllä kauheasti hankkia mutta mikä olisi sitten hyvä...
Näin olen tehnytkin. Kokemusta treenauksesta vajaa 2 vuotta, ja tähän mennessä on kaikki odotukset kuulien käytöstä (aluksi epäilin) ylitetty. Suosittelen.
Minulla tuollaiset normaalit valkoiset geiskuulat, pinta kovamuovia ja melko äänekkäät käytössä.. harkitsen vakavasti Smarttien ostamista.
aluksi itsekin ajattelin näin, kun otin kuulat ekaa kertaa käteeni.. tottutelun jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että aivan sopivan kokoiset ovat.
lue, että kätilöiden suosittelemat. Ainakin ne vaikuttavat kaikinpuolin laadukkailta.
ja 23, itse tilasin Sincitystä ja paketti tuli todella huomaamattomasti, postilaatikossa oli valk. pahvilaatikko ja lähettäjänä vain Minikin oy. Maksoivat 15,40 kaikkine postitus- ja käsittelykuluineen. Pakkauksessa on kaksi, mutta itse olen käyttänyt vasta yhtä.
Minä olen antanut ne olla yhdessä. Kuitenkin molemmat laitan samalla sisään.
kuin smartballsit, en tiedä ovatko ihan saman kokoiset. Ennen synnytystä ei ainakaan ollut vaikeuksia pitää niitä sisällä, sittemmin en olekaan kokeillut. Pleasure Pearlsit löytyy myös, mutta niiden kanssa meinaa itsetunto mennä kokonaan, kun eivät tahdo pysyä ollenkaan sisällä. Ihanaa, että jollain muulla oli sama ongelma! Mutta täytynee aloittaa harjoittelu noiden isompien kuulien kanssa. Voi kun oisin heti tiennyt, että isoilla kannattaa aloittaa! En kyllä usko, että ikinä opin liikuttelemaan niitä edes takas sisälläni...
t. Kumisaapas?
smartit ja pari muuta pikku lelua ;), kun näytti olevan tarjouksessa tuolla em kaupassa. Nyt vaan pakettia odottelemaan ;)
..vaikkakin vähän pitkä..