Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkös näiden geishakuulien tuntua koko ajan kävellessäkin?

Vierailija
02.10.2005 |

Emätin tekee sellaisia supistuksen tapaisia nykäisyjä. Istuessa ei sitten tunnu ollenkaan. Vasta viikko harjoittelua takana.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikkakin vähän pitkä..

Vierailija
62/75 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös tilasin Toyheavenista. Ei huonoa sanottavaa, suosittelen lämpimästi kaikille treenin aloittamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toyheavenin benwa kuulista?!

Vierailija
64/75 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. suosittelen tuollaista delfiini-kiihotinta kaveriks, jos jotain pientä haluaa mukaan ottaa. Sekin on nyt tuolla tarjouksessa.

Vierailija
65/75 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin ekaa kertaa tampoonia joskus teininä työnsi siään... Pelottaa yhtä paljon...

Vierailija
66/75 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei tahdo mennä. Ja liukastetta laitan aina. Pois ottaminen onnistuu jo helposti lihaksia supistamalla.

Vierailija
67/75 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei meinaa edes mennä sisään kuin liukasteen kanssa niin mitä hyötyä niistä silloin on? Kuulostaa enemmän venyttäviltä? Kiinnostaisi kyllä kauheasti hankkia mutta mikä olisi sitten hyvä...

Vierailija
68/75 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen tehnytkin. Kokemusta treenauksesta vajaa 2 vuotta, ja tähän mennessä on kaikki odotukset kuulien käytöstä (aluksi epäilin) ylitetty. Suosittelen.

Vierailija
69/75 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaiset normaalit valkoiset geiskuulat, pinta kovamuovia ja melko äänekkäät käytössä.. harkitsen vakavasti Smarttien ostamista.

Vierailija
70/75 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi itsekin ajattelin näin, kun otin kuulat ekaa kertaa käteeni.. tottutelun jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että aivan sopivan kokoiset ovat.

Vierailija
71/75 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue, että kätilöiden suosittelemat. Ainakin ne vaikuttavat kaikinpuolin laadukkailta.

Vierailija
72/75 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 23, itse tilasin Sincitystä ja paketti tuli todella huomaamattomasti, postilaatikossa oli valk. pahvilaatikko ja lähettäjänä vain Minikin oy. Maksoivat 15,40 kaikkine postitus- ja käsittelykuluineen. Pakkauksessa on kaksi, mutta itse olen käyttänyt vasta yhtä.

Vierailija
73/75 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut ne olla yhdessä. Kuitenkin molemmat laitan samalla sisään.

Vierailija
74/75 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin smartballsit, en tiedä ovatko ihan saman kokoiset. Ennen synnytystä ei ainakaan ollut vaikeuksia pitää niitä sisällä, sittemmin en olekaan kokeillut. Pleasure Pearlsit löytyy myös, mutta niiden kanssa meinaa itsetunto mennä kokonaan, kun eivät tahdo pysyä ollenkaan sisällä. Ihanaa, että jollain muulla oli sama ongelma! Mutta täytynee aloittaa harjoittelu noiden isompien kuulien kanssa. Voi kun oisin heti tiennyt, että isoilla kannattaa aloittaa! En kyllä usko, että ikinä opin liikuttelemaan niitä edes takas sisälläni...

t. Kumisaapas?

Vierailija
75/75 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

smartit ja pari muuta pikku lelua ;), kun näytti olevan tarjouksessa tuolla em kaupassa. Nyt vaan pakettia odottelemaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän