Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkös näiden geishakuulien tuntua koko ajan kävellessäkin?

Vierailija
02.10.2005 |

Emätin tekee sellaisia supistuksen tapaisia nykäisyjä. Istuessa ei sitten tunnu ollenkaan. Vasta viikko harjoittelua takana.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta treenistähän ei mitään haittaa ole.. siitä on vaan hyötyä tulevaisuuttakin ajatellen.

Vierailija
22/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskauden puoliväli ylitetty, ja varsinkin seksin jälkeen tuntuu aika löysältä... (toinen raskaus)

meneekö jumpat ihan hukkaan sitten kun synnytän, vai onko jotain hyötyäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumpata raskaudenkin aikana, ja se on suositeltavaakin. Hyvät lihakset auttavat synnytyksestä palautumista, eli ei mene treeni koskaan hukkaan.

Vierailija
24/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen ehdottoman oiva keino saada emätinlihakset kuntoon. Treenaus tapahtuu ihan huomaamatta muiden askareiden/- liikkumisen aikana.

Vierailija
25/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, en oikein ymmärrä miksi niitä käytetään? Pitääkö jotain lihaksia jännittää kun ne ovat sisässä? Entä ne äänet? Eikö pallojen sisällä ole jotakin liikkuvaa, miksi ja mihin liikkuvat osat pallojen sisällä vaikuttaa?

Vierailija
26/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko ylipäänsä eroa. Mun ei oo tullu käytettyä noita Vagitrimmejä, kun tahtovat putoilla kyykistellessä :D

Vierailija
27/75 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ostin seksimessuilta vaihtelun vuoksi sellaiset tuplapallot (silikoniset) narussa toisissaan kiinni. Niiden pallojen sisällä on värähtelevä kuula, joka tuntuu kutkuttavalta kävellessä. Näitäkin tulee käytettyä melko usein.

Vierailija
28/75 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minulla. Eli juuri näiltä Smartballeilta. Itsellä vasta kolmisen kuukautta ollut käytössä, mutta todella tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
29/75 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUolla aiemmin oli jotain puhetta noista halpiskuulista. Näyttäisivät olevan aika paljon edullisempia tällä hetkellä. Ajattelin ottaa pakettiin mukaan, kun olen muutenkin tilausta tekemässä. Eikö ne muka oikeasti ole mistään kotoisin?

Vierailija
30/75 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiselle, joka omistaa messuhallin? vai onko 33mm paremmat alkuun?

en tiiä, kun en oo koskaan käyttänyt.

Miehen vehje ei oikeastaan edes tunnu mun sisällä. Sen verran löysä värkki on.

Vierailija
31/75 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennätysvähän asiattomia viestejä. Nim. Smartteja odotellessa

Vierailija
32/75 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. taitaa olla jopa puoleen hintaan tällä hetkellä.

Vierailija
33/75 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta pitää silti supistella.. siitähän se treeni tulee??!!!

Vierailija
34/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.toyheaven.fi

Suosittelen lämpimästi muutenkin tuota kauppaa!

Vierailija
35/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuessa (esim. työpaikalla) saatan sitten ne unohtaa siellä olevankaan.

Vierailija
36/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö se, että niitä pitää emättimessä, vai pitääkö samalla tehdä lantionpohjajumppaa ja jännittää paikkoja, jotta ne tehoavat??

Vierailija
37/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valistakaa tyhmää...

Vierailija
38/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaiset, mutta kun tungen ne sisääni, siellähän ovat ja pysyvät eivätkä liiku minnekään ellen vedä niitä ulos...(on minullakin ongelmat..) Pitäisikö niitä pystyä liikuttelemaan jotenkin lihasten avulla?

Vierailija
39/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni useita kuukausia, ennenkuin se alkoi sujua. Lihaksia supsistelemalla saan kuulat jumpattua ihan syvälle kohdunsuuta vasten, sekä sitten taas takaisin sulkijalihaksen taa.

Vierailija
40/75 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulia käytin jo odotusaikanakin, ja sitten synnytyksen jälkeen olen taas jatkanut. Laitan vaan kuulat muutamaksi tunniksi emättimeen, enkä ole kummemmin muuta tehnyt. Hyvin on lihakset voimistuneet tästäkin. Kuulat ovat Smartballs- merkkiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän