Pitääkös näiden geishakuulien tuntua koko ajan kävellessäkin?
Emätin tekee sellaisia supistuksen tapaisia nykäisyjä. Istuessa ei sitten tunnu ollenkaan. Vasta viikko harjoittelua takana.
Kommentit (75)
Sopivatko nämä Smartit ensikertalaiselle (synnyttäneelle) ekoiksi kuuliksi? Kuinka usein ja kuinka kauan kerrallaan niitä pidetään? Vaikuttavatko todellakin vaikka ei samalla jumppaisi, eli antaisi niiden vain olla?
t. eräs, joka ei IKINÄ muista tehdä niitä jumppaliikkeitä...
Kokemusta asiasta kohta 3 vuotta. Myös kuulat ehkäisyrenkaan (Nuvaring) kanssa toimii ihan hyvin.
Sen jälkeen ovat olleet jatkuvasti " vakiovarustus" treenaukseen. Muutamia kuukausia on ollut paussia, muuten tosiaankin käytössä ovat olleet.
isompi parempi, ainakin jos ei kokemusta!
Mikä olis sellanen suositeltava aika ja kuinka usein et on jotain hyötyy? Treeniohjelma :)
on nyt tarjouksessa toyheavenissa.. ilmeisesti suosittelette?
Kokeilin kuulia tänään ekan kerran.
Miten syvälle Smartballsit pitää työntää? Vai olenko vain niin löysäläpinen, että kuulat tuntuvat valuvan saman tien pöksyihin? Tuntuvat kurjalta, kun ovat jossain puolitiessä...
Nimim. ' Mikä meni väärin?'
jos vertaili muiden paikkojen hintoja. Tosin anttilassa taitaa olla se tilausraja, että pitää tilata vähintään 25e (??) ennen kuin paketti toimitetaan, mut jos on jotain muutakin tilattavaa..
Olen huomannut tehokkaaksi jättää ne ihan tuohon emätinaukon tuntumaan. Silloin liukastetut kuulat pyrkivät koko ajan ulospäin, jolloin lihakset joutuvat oikeesti " töihin" .
Kaikinpuolin mielenkiintoinen ja kiva harrastus tämä geishakuulien kanssa liikuskelu..
kantsiiko ottaa liukuvoidetta mukaan.. jos niin minkälainen on hyvä?
Näin olen jo yli vuoden niillä jumpannut. Nyt ajattelin mennä ostaa ne pienemmät.
Hyvät treenikuulat, mutta vaativat hieman harjoitusta alle. Itse aloitin Smartballs-kuulilla ja siirryin siitä noihin hieman raskaampiin Benwa-kuuliin.
Niin onko teillä kokemuksia kuulien käyttämisestä yhdynnän aikana?
tosin en ole vielä kyllä synnyttänytkään...
pitääkö niillä tehdä jotain kun ovat sisällä?mä kun oon vaan laittanu sisään ja " työntänyt" ihan ylös ja siellä ne on pysynyt...teenköhän jotain väärin?
ensimmäisen saan kyllä ihan hyvin, mutta toistaa saa kyllä ponnistaa tosi kauan ...
Vai onko paketissa mainittu " stimulointi" todellista?
Instrun kuulista ja joistain halpiskuulista, mutta tällä hetkellä käytössä olevat smartit ovat mielestäni kaikkein miellyttävimmät käyttää.