Karmein lempivaatteesi?
Kun vain kymmenen vuotta kestänyt kylpytakkini hajosi, sain anopin vanhan, kylkiäislahjana saadun itämaistyyppisen kylpytakin. Sen pitäisi periaatteessa olla thaisilkistä tehty mut käytännössä se taitaa olla polyesteriä. Se on järkyttävän pinkki ja siinä on suttuisia, tökeröjä kuvapainatuksia. Mä pidän siitä tosi paljon, se on kevyt ja lämmin. Näytän se päällä jättimäiseltä säilykekirsikalta, tosi hottista.:) Ja mikä parasta, polyesteri on käytännössä ikuista joten toi kestää varmasti pitkääkin käyttöä!
Onko sulla vastaavia, ihania mut vähemmän edustavia lempparivaatteita?
Kommentit (42)
Mun meis muuten kipeänä ollessaan kaivaa aina päälleen keltaisen Nylon Beatin paidan (voitti arpajaisissa :D) ja musta-siniraidalliset kalsarit joissa on virnuilevien golfpallojen kuvia. On niin uskomattoman eroottista ettei oo tottakaan :D
mutta mieheni!!!
Mieheni lempikotivaate on jotain... ainutlaatuista!
Ylaosassa sellainen 20 vuotta vanha neulepaita ((keinokuitua, patenttineuletta) ja alaosassa yhtavanhat collage-shortsit.
Molemmat ovat variltaan vihreita, mutta eri vihrean savya, eivatka siis sovi ollenkaan yhteen. Kutsunkin miestani joskus "parsakaalimieheksi" :-D!
Sitten kun siihen lisataan karvaiset saaret ja sukat kokonaisuus on taydellinen.
Olen montakertaa uhannut heittaa naa parsakaalivaatteet pois, mutta en ole raaskinut.
niin se ei enää valita mun kirkkaanpunaisista H&M:n velour-housuista, joissa jo reikiä.
Mun lemppari kotiasu on mustat college housut joissa on reilut polvipussit ja persekin on kivasti jo venynyt. Siihen yhdistettynä musta iiiiso Diesel college pusero joka on jo parhaat päivänsä nähnyt. Eli hihat alkaa rispaantua ja värikin alkaa taittua harmaaseen. Mutta ah niin mukava asu!
Toinen kotiasuni koostuu R-Collection verkkareista jotka ostin sovittamatta. Ajattelin että koko L on varmaan hyvä koko. Joo, paitsi että R-Collectionin vaatteet on aivan mielettömän isot, eli L koko on tooooosi iso mun päällä. Siihen yhdistettynä fleecetakki joka on menettänyt jo aikansa muotonsa ja joka alunperinkin oli liian iso, sillä firma missä olin töissä oli unohdettu tilata minulle oma takki niin sain jonkun jämän, eli miesten kokoa L. Sekin on hmmm...aika iso takki.
Mutta minäkin muistan nuot pupu ja porkkana kuvioiset asut!! Niitä oli vihreinä, sinisinä ja pinkkeinä ainaskin. Välillä niitä saattaa nähdä kirppiksillä myynnissä :-D
Nuorena oli sellaset Mattisen teollisuuden farkut, jotka repes p*stä aika pahasti, mutta olin niin kiintynyt etten raatsinu heittää pois.
itselläni on KAHDET joogahousut (sillä nimellä ne oli kaupassa::), toiset kokoa 44 ja toiset 46. Itse olen kokoa 42. Taitettava vyötäröosa roikkuu vaikka sen miten taittaisi mutta olen ratkaissut ongelman pitämällä tiukkoja toppeja yläosana, jotka pitävät housut ylhäällä. Ei ne varmaan muutenkaan tippuis, mutta ei ainakaan roiku hiphop-tyyliin! Vaihdan jooga-asuun heti kun ovi menee kiinni :)
kun kukaan ei ole käynyt huutamassa tuota haalaria!!!
vähän sama vaiva: olen kotona lähes aina vanhassa kännykkäliittymän kylkiäisenä tulleessa nyppyyntyneessä fleece-aamutakissa, joka on kokoa one size fits all eli muodoton ja roikkuva säkki, jonka hihoja olen vain kääntänyt.
kokoa xxl. Ostin sen raskauden lopussa ja se venyikin mukavasti peittämään mahan.Siinä on hirmu kätsy resorineulos tossa keskikohdassa. Tykästyin siihen niin paljon, että käytän sitä vieläkin jatkuvasti, ja uskottelen itselleni ettei kukaan näe että se on mulle liian iso, eikä se haittaa vaikka neuletakki onkin vähän väljä. Mies häpeää tota takkia, mä rakastan!
joku Nanson valtava trikoohaalari. Sellaista collegepaitakangasta, punainen ja pupujen ja porkkanoiden kuvia. Todellinen säkki, kuin vauvan reilu potkupuku, neppareilla kiinni edestä, lisänä vielä huppu.
hirveä (ja hankala vessassa), mutta ah niin outo.
pyjamahousut :D ei pysy edes enää päällä kun on kuminauha niin hapertunut mut silti vaan jatkuvassa käytössä :D lahkeetkin revennyt yms..
Mun naapurilla on samanlainen! Paitsi että se on sellainen teletapinvihreä. Meinas pokka pettää kun ekaa kertaa näin hänen pitävän sitä pihalla päällään, siis ihan hervotonta! Nyt on alkanut silmä vähän tottua, mut edelleen mua naurattaa kun näen hänet se päällä. On se vaan niin kummallisen näköinen.:) Hän on siitä tosi ylpeä, ei varmaan ihan ole kumminkaan tajunnut, miltä näyttää se päällä, tai sit itsetunto vaan on tajuttoman lujalla pohjalla.
joita on käytetty niin paljon että elastaani on hajonnut mustan trikoon läpi puskeviksi pieniksi valkoisiksi kumilanganpätkiksi.
Mutta niin mukavat etten millään raaski heittää pois.
pitää varmaan mennä Nanson valikoimia penkomaan että josko löytäisin sellaisen. Kuulostaa ihan varmalta tulevalta lempivaatteelta!
Adidas t-paita. Ihanan sininen, kulunut ja nuhjuinen mutta niin ihana päällä!
Mustat gollegekangasta, reikä taskussa, lahkeet rutussa ja rispaantuneet, roikkuu polvista ja persuksista. Maailman parhaat lököhousut.
joku Nanson valtava trikoohaalari. Sellaista collegepaitakangasta, punainen ja pupujen ja porkkanoiden kuvia..
musta-vihreä ja kantit on musta-valkoraidallista (jessus, suunnittelijalla on ollut hyvät läkkeet). Joku kukkakuvio kanssa, ei huppua. Mies meinaa purra hampaansa irti kun kaivan sen esiin.
pitää varmaan mennä Nanson valikoimia penkomaan että josko löytäisin sellaisen. Kuulostaa ihan varmalta tulevalta lempivaatteelta!
Mulla on kuukautisten aikaan usein maha tosi kipeä, turvottaa ja silti palelen :P Silloin kaivan usein vanhan lökähtäneet college-housut, lähes valkoiset vaaleansiniset joissa takataskussa Mikki Hiiren kuva. Mies vihaa niitä :)