En enää jaksa törkyistä miestäni
Nyt menee kuppi nurin. Olen yrittänyt hyvällä ja pahalla. Katsellut alennustilaa jo useamman vuoden. En jaksa enää uskoa parempaan.
Siivoan, laitan ruoat, ostan ruoat lähes tulkoon yksin. Pesen pyykit ja hoidan lapsen tarpeet. Näin on mennyt muutaman vuoden jo. Sitä ennen mies oli edes jollain lailla osallistuva.
Kaikkein hirveintä on epähygieenisyys. 1-2 kertaa pikasuihku viikossa. Iltaisin ilman pesua sänkyyn. Vuodevaatteet haisee pesemättömälle hetkessä. Miksi edes vaihdan niitä.
Ei pese käsiään edes vessakäyntien jälkeen. Kaivelee likaisilla sormillaan leikkele ja juustopaketteja. On ollut pakko ostaa eri paketit meille muille.
Seksi on tottakai jäänyt pois. Sain jatkuvasti tulehduksia. Joskus esittelee vehjettään kyllä. Sekään ei näytä ihan terveeltä. Punottaa oudosti.
Mitä haen tällä vuodatuksella? En tiedä ehkä itsekkään. Miten miehestä on voinut tulla tuollainen törkykasa parissa vuodessa? On aina juonut reippaasti. Nyt varmaan testot ihan alhaalla. Lääkäriin ei mene. Olenko itse ihan seonnut, kun yritän tätä sietää ja uskoa parempaan?
Mun on pakko luovuttaa tämä. Tulen hulluksi. Meidän talokin haisee vanhalle (52v.) miehelle. Lapsetkin, aikuisia jo, ovat tästä huomauttaneet.
Onko kukaan enää noussut tästä suosta? Vai alanko nyt vain reippaasti järjestelemään lähtöä. Jotenkin aivan absurdi tilanne on. Kuin jostain leffasta.
Kommentit (14)
Eikö miehesi vahvat feromonit enää sytytä?
52-vuotias mies ei ole vielä edes vanha. Mieti miltä hän haisee 20, 30 vuoden kuluttua! Et halua tietää.
Lähde menemään. Hän on miesvauva, joka voi huonosti.
Otit sitten komean miehen ja luulit että se on hyvä kumppani. Aina naiset tekee saman vurheen että ottavat komean miehen ja se onkin sitten surkea kumppani.
Ei ole kaikki hyvin tuollaisella ihmisellä. Tällaiselle hygieniasta ja käytöstavoista tarkalle kuulostaa todella vastenmieliseltä. Ei se tule muuttumaan. Jotkut ihmiset vain ovat tuollaisia, valitettavasti. M45
Parisuhteen ykkösjuttu on huolehtia itsestään myös toista varten. Puolin ja toisin. Hän ei välitä sinusta, koska ei pidä itsestään huolta. Ei välitä sinusta eikä itsestään. So sad.
Vierailija kirjoitti:
52-vuotias mies ei ole vielä edes vanha. Mieti miltä hän haisee 20, 30 vuoden kuluttua! Et halua tietää.
Kyllä ne 52:t kin haisevat
Et ole vielä liian vanha muuttamaan omillesi.
Alkoholistia itsekin tässä vuosikaudet katsellut ja nyt alkaa tulla mitta täyteen.
Mun isä oli tällainen törkykasa. Ei kuitenkaan pahantahtoinen. Äiti otti ja lähti sitten. Nyt ymmärrän häntä hyvin.
Mitä helvettiä nämä pesemättömät miehet ajattelelevat? Että myötä- ja vastoinkäyminen kestää kaiken?
Naisia pidetään ihan sikalaarina. Juokoot itsensä hengiltä omissa paskoissaan. Sad but true.
Mulla jää välillä kakkaroiskeet pönttöön ja naisystävä suuttuu.
Luulin et tää on taas näitä mammapalstan vuodatuksia mut täähän oli ekan kerran asiallinen teksti. Sä tiedät itsekin mitä pitää tehdä tuosta suosta ei nimittäin nousta. Nostat kytkintä välittömästi muuta vaihtoehtoa ei ole
No, jos mies on kovin muuttunut parin vuoden aikana ja juominen on mukana kuviossa, ole viisas ja laita eropaperit vetämään jos olette aviossa, avoliitosta lähteminen on aina yksinkertaisempaa. Jos tämä ei saa törkyukkoa heräämään(todennäköisesti ei saa tai vain hetkeksi ja palaa sitten ennalleen jos huolit takaisin saman katon alle)olet jokatapauksessa onnellisempi puhtaassa kodissa ja voit paremmin kuin porsaan kanssa. Jotain psyykkisiä ongelmia on takana aina silloin,kun ei omaa perushygieniaa kykene huolehtimaan ja jos sinä huolehdit jo kaiken arjessa lapsen asiat etkä todennäköisesti saa itsellesi riittävästi aikaa, huomiota,keskustelukumppania ym. niin mitä hel..iä sinä tuollaista katselet? Jos mies haluaa jatkaa sinun kanssasi suhdetta, voitte tehdä sen ihan eri osoitteista käsin. Lapselle tapaamiset kuntoon, sopimus myös kirjallisesti ja asia on sillä selvä. Et todennäköisesti tuntenutkaan miestäsi kunnolla ennenkuin saitte lapsen-on selvästi näitä henkisesti keskenkasvuisia, jotka eivät aikanaan saaneet mamman tissiä tarpeeksi ja etsii sinusta vain huoltehtijaa ja vastuunkantajaa-ei siis aio itse aikuistua ja käsitellä mitään ikäviä aikuisuuteen kuuluvia asioita. Heitä ulos tuollainen ja pian,ihan itsesti ja myös lapsesi takia! Suomessa tämä sentään on mahdollista,mutta miettikää vaikka jotain lähi-itää-siellä ei ihan onnistu, ole aloittaja onnellinen,että asut Suomessa ja nyt toimintaa! Tsemppiä!
Lue aloituksesi huolella. Sitä ei tarvitse edes kommentoida, koska tiedät itsekin että vastauksia on vain yksi. Onnea matkaan!