Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa.

Vierailija
28.09.2005 |

.

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota niitä todisteita,mene ottamaan se kuva autosta ja selvitä ovatko he yhdessä siellä laivalla.

nää kaikki on sulle hyödyksi myöhemmin.

et voi jättää mitään arvailujen varaan.

Vierailija
62/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ovatko nämä " kivoja jekkuja" keksivät ihmiset kokeneet samaa kuin sinä.epäilen.mutta ideat kaikenmaailman valokuvista ja typeristä tekstareista ovat IDIOOTTEJA! olen kokenut samansuuntaista eikä siinä tilassa jaksa alkaa kehittää mitää saippuasarja spektaakkelia.....ja kun pahin raivo on laantunut olet pelkästään hyvilläsi kun et alkanut mitään typerää tekemään.voimia!sinä selviät-minäkin selvisin!älä alennu samaan sontaan kuin ne ja ala pelleilee tavalla tai toisella .lähde arvokkaasti.ne tässä enemmän häviävät, muista se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujärkytys on hirveä, mutta se menee ohi ja kun jatkat elämää eteenpäin ilman ystävääsi ja miestäsi kaikki muuttuu paremmaksi. Ainakin mulle kävi niin, mulla on nyt uusi mies ja lapsi :)

Vierailija
64/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä yli pääsee, luota siihen. Koskaan ei silti unohtaa voi.

Vierailija
65/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoksi annetaan hämäystekstareiden ja valokuvien kanssa sähläämistä. Toivottavasti tässä on pilke silmäkulmassa muillakin kuin ap:llä!

Vierailija
66/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hoitele ensimmäisenä petollinen " ystävä" , ja kun ensi reaktio on mennyt ohi, hoitele äijä.

Vierailija
67/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ja ystävättärellä kyllä piisasi selityksiä, kun esitin viatonta ja tietämätöntä. Kun sokki meni ohi ja tajusin, miten ne pystyvät valehtelemaan kirkkain silmin kaikesta, oli helpompaa lähteä. Mies varmaan piti mua jonkinlaisena takaporttina eli ajatteli jatkaa mun kans jos ystävätär kyllästyy, mut minä kyllästyin ensin ja lähdin kotoa pois. Mut mua itseäni helpotti hirveästi se, että sain varmuuden siihen, etten olekaan se luulosairas ja vainoharhainen vaimo, joksi mies mua väitti kun epäilin hänellä olevan suhteen.

Vierailija
68/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tapahtuu.

Vierailija
69/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä entisenä pettäjänä sanon, ettei siinä kyllä naureskella. Olo on nolo, hävettää ja

haluaisi ulos siitä ankeasta tilanteesta. Valehtelu on kauheaa myös valehtelijalle!

Vierailija
70/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ap päästä nää naiset piinasta. Sano vaikka että " mä menin uudestaan sinne parkkikselle ja huomasin että olin kattonut väärin" . Ei se auto ollukkaan teidän kun kattoit rekisteriä.

Vierailija
71/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiltti ap päästä nää naiset piinasta. Sano vaikka että " mä menin uudestaan sinne parkkikselle ja huomasin että olin kattonut väärin" . Ei se auto ollukkaan teidän kun kattoit rekisteriä.

Vierailija
72/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä sattuu ihan oikeasti oikeille tavallisille ihmisille.

Vierailija
73/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato sen suhtautuminen asiaa,yrittääkö keksiä jotain.

Vierailija
74/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei pahoittanut mieltään;-)

Viheitä provosta ap heittelee tekstiin taitavasti.

Hyvä ap.

Vierailija
75/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etteivät he usko että tällaista voi tapahtua.

Itselleni kuitenkin on - ja olin itse se pettävä osapuoli. :-(

Vierailija
76/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina ei ole tosi. Se ei tarkoita etteikö tällaista todellakin voisi tapahtua.

Ap paljasti jo itsensä.

Vierailija
77/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tarkoitus ei ole loukata ketään. Keskusteluun tulee aina mukaan ihmisiä joille provo on todellinen. He voivat jakaa kokemuksen muiden samaa kokeneiden kanssa.

Vierailija
78/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia vielä paljon..!!

Vierailija
79/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuuttasi kauan aikaa, kunnes mies vastasi. Kumman hyvät yhteydet oli sinne ruotsiin asti, kun ei pätkinyt yhtään. Hirveän hiljaista poikaa oli, kysyin miksi olet niin hiljainen. hirveä krapula kuulemma ja huono olo. oli kuulemma hotellissa tukholmassa. oli niin vaikeaa olla alkamatta KARJUMAAN JA HUUTAMAAN sille, itkua nieleskellen yritin siinä kysellä miten eilisilta oli mennyt. En ollut näkemässä, mutta kaiketi kirkain silmin mulle niitä valheitaan lasketteli. Hyvin olivat buffetissa syöneet, laulaneet karaokea ja mennt aikaisin nukkumaan. Kokoajan yrittti lopettaa puhelua lyhyeen ja minä löin luurin korvaan kesken selityksen. En pystynyt enää kuuntelemaan.

Nyt mietin vielä, onko pokkaa soittaa sille naiselle.Siellä nyt varmaan yhdessä naureskelevat nappiin menneelle kusetukselle :`(((

mä en jaksa enää. tärisen vaan vihasta, koko kroppa on kuin horkassa eikä tätä saa pois päältä. tekisi mieli hajottaa koko kämppä, huutaa, raivota, särkeä ja rikkoa jokaikinen tavara tässä saatanan asunnossa!! Meidän yhteinen koti!! Muistot vaan tulvii mieleen " hyviltä" ajoilta vaikken edes tiedä kauanko ovat peliään pelanneet!!!!!!!

Vierailija
80/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että onko tämä provo vai ei. En voine millään tavalla todistaa, ettei tämä ole, joten jätän epäilijät omaan arvoonsa.

Mä oon koittanut rauhoittua tässä nyt jo jonkin aikaa, pakkaukset oon saanut loppuun ja teen lähtöä. äitini tulee mua hakemaan ihan pian, saan olla siellä jonkun aikaa kunnes pääsen jaloilleni.

Kummallista tässä on, miten olotilat vaihtelee kokoajan surusta vihaan ja katkeruuteen ja taas takaisin. Nyt on taas suruvaihe päällä ja itkettää vaan. Silmien takana on kokoajan kuva niistä kahdesta.jollain tapaa kai oon valmentautunu eroon kuitenkin, tiesin ettei asiat oo hyvin ja miehen käytös on kielinyt tästä jo niin kauan aikaa.sitä on vaan niin tyhmä ettei halua uskoa ennenkuin pää survaistaan paskaläjään.

En oikeen tiedä miten jatkossa asiat joituu. meillä on yhteistä autolainaa ja näinollen autokin on yhteinen ja kaikkea muutakin yhteistä mistä varmasti tullaan tappelemaan. tai minä luonteelleni uskollisena luovutan enkä jaksa taistella. tuntuu vaan että mieluummin luovunkin materiasta ettei tarvitse nähdä sitä miestä enää koskaan.

Liikaa mietittävää, en jaksa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi