Olen shokissa.
Kommentit (185)
Vierailija:
Paikkaan, josta voit sen heti bongata? Luulisi, että olisi ajanut jonnekin muualle ja hipsinyt sitten siltä ystäväsi luo, jos sinne kerran oli matka. Eikö miehesi yhtään selittänyt mitä kautta lähtee laivalle, kenen kyydissä jne-.
Valitettavasti olin hiukan vastaavanlaisessa tilanteessa jokunen vuosi sitten. Tosin mies meni muka auttamaan vähän väliä työkaveria mökin kunnostuksessa. Ostin uuden pyörän ja ajattelin sillä sitten ajella viemään pullakahvit remonttimiehille. Tiesin missä mökki sijaitsi kivan järveä kiertävän hiekkatien varrella, joten ajattelin kiertää järven ja pysähtyä siinä mökin kohdalla. Ihan onneissani väänsi miehen lempi kanelikierteitä ja lähdin matkaan... En voi sanoin kuvata, mikä fiilis oli kun kurvasin mökin pihaan ja mieheni työkaveri tuli vaimoineen vastaan ja kun olin esitellyt itseni ja kyselin miestäni, että toin lämpimäisiä...
Soitimme (rouvan ehdotuksesta) miehelleni kännykkään. Kyselin, miten remontti sujuu ja meneekö myöhään. Remontti kuulemma otti takapakkia, eivät saaneet kaikkia osia ja joutuu vielä menemään viikonloppuna uudestaan :/.
Voimia sulle! Koville ottaa, mutta pysy lujana ja anna miehen mennä. Älä tuhlaa aikaasi, onni odottaa toisaalla.
Minä ainakin pakkaisin. En jättäisi mitään viestiä. Vaihtaisin puhelinnumeroni ja alkaisin heti etsiä omaa asuntoa. Jatkaisin täysin itsenäisenä, ilman että mies pääsisi soittelemaan perään tai vinkumaan oven taakse. Se olisi minusta paras " kosto" ja parasta myös munulle itselleni, pääsisin heti aloittamaan alusta, oman elämän.
Muista, että sä et ole millään lailla syyllinen tapahtumiin. Sun ystävä ja mies ovat todellakin loukanneet sua. Olisivat todellakin voineet hoitaa asiat tyylikkäämmin. Pura se viha pois vaan, anna kaikkien tunteiden tulla. Mutta älä tee järjettömyyksiä, koska ne toimivat sinua vastaan. Ehdotan, että puhut ja vaikka raivoat miehellesi ja ystävällesi, sitten kun olet siihen valmis. Tällaiset asiat pitää aina käsitellä jollain lailla, että pystyt jatkamaan elämääsi.
En suosittele minkäänlaista kostoa, ainoastaan sitä, että pidät huolta itsestäsi ja toivut rauhassa. Loppujen lopuksi sinun kannattaa antaa anteeksi, että pystyt jatkamaan elämääsi onnellisena.
Nyt käytännön asioiden järjestelyyn! Hoida itsellesi asunto ja muuta asiat kuntoon. Keskity olennaiseen. Hakeudu ystävien ja omaisten pariin. Muista se, että täällä palstalla saat monen tasoisia vastauksia, kaikki eivät ole järkeviä toteuttaa. Varo siis lietsontaa.
kokemaasi väheksymättä, lohduttaa kuulla että näin on käynyt muillekin. Kunhan saan kerättyä rohkeutta, soitan hänelle. Soitan myös ystävälleni sen jälkeen.
ap
Vierailija:
Kunhan saan kerättyä rohkeutta, soitan hänelle. Soitan myös ystävälleni sen jälkeen.
ap
Silloin voisit tehdä niin että soittaisit langasta miehellesi ja samalla kun puhut hänen kanssaan soittaisit salaisena numerona (ettei näy kuka soittaa) ystävällesi....eli kuulisit kuinka tuo " ystäväsi" kännykkä soisi samalla kun puhut miehesi kanssa...
Menemällä paikalle yllättämään aiheutat heille ainakin muutaman sydämen ylimääräisen lyönnin - ja olet sen ansainnut!
Tuuttasi kauan aikaa, kunnes mies vastasi. Kumman hyvät yhteydet oli sinne ruotsiin asti, kun ei pätkinyt yhtään. Hirveän hiljaista poikaa oli, kysyin miksi olet niin hiljainen. hirveä krapula kuulemma ja huono olo. oli kuulemma hotellissa tukholmassa. oli niin vaikeaa olla alkamatta KARJUMAAN JA HUUTAMAAN sille, itkua nieleskellen yritin siinä kysellä miten eilisilta oli mennyt. En ollut näkemässä, mutta kaiketi kirkain silmin mulle niitä valheitaan lasketteli. Hyvin olivat buffetissa syöneet, laulaneet karaokea ja mennt aikaisin nukkumaan. Kokoajan yrittti lopettaa puhelua lyhyeen ja minä löin luurin korvaan kesken selityksen. En pystynyt enää kuuntelemaan.
Nyt mietin vielä, onko pokkaa soittaa sille naiselle.Siellä nyt varmaan yhdessä naureskelevat nappiin menneelle kusetukselle :`(((
mä en jaksa enää. tärisen vaan vihasta, koko kroppa on kuin horkassa eikä tätä saa pois päältä. tekisi mieli hajottaa koko kämppä, huutaa, raivota, särkeä ja rikkoa jokaikinen tavara tässä saatanan asunnossa!! Meidän yhteinen koti!! Muistot vaan tulvii mieleen " hyviltä" ajoilta vaikken edes tiedä kauanko ovat peliään pelanneet!!!!!!!
Jos on ja todellinen ystäväsi sattuisi olemaan kotona, soita ja pyydä mukaan käymään sinne naisen kämpille!
Jos eivät avaa ovea, soita vasta sitten ja kerro olevasi oven takana....kuulet kyllä kännykän soivan!
Minä en voisi olla menemättä sen ystäväsi ovelle ja kysyä kirkkain silmin miksi ihmeessä miehesi auto on hänen talonsa edessä. Jos ovat siellä yhdessä (eikä siis siellä ruotsissa molemmat) niin antaisin kyllä vihani purkautua, sanallisesti tietenkin.
Nöyryyttämään itseäni? Todennäköisesti he käyvät kummatkin minua vastaan ja tunnen vain nöyryytystä. tässä on mulle ihan tarpeeksi nöyryytystä. pakkaan vain tavarani ja lähden, sillä siisti. Miestä odottaa tyhjä koti kun tulee. sielläpähän ovat paskiaiset.
ap
Pakkaa miehen tavarat laukkuun ja anna laukku hänelle, vaadi kotiavaimet takaisin ja häivy paikalta.
Jätä valokuva keittiön pöydälle sekä lähetä " ystävällesi" postissa.
Mun kaveri on ostanut samanlaisen auton kuin sulla. Parkissa sen pihalla.
haluaisi ulos siitä ankeasta tilanteesta. Valehtelu on kauheaa myös valehtelijalle!
Sun mies on päästäisen perseenkarva ja sun " kaveri" pelkkää napanöyhtää.
Et antaisi mitään selitystä, siinähän miehesi ihmettelee missä olet! Ihme paskiainen koko ukko!
uppista!