Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa.

Vierailija
28.09.2005 |

.

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siellä risteilyllä vai oliko miehesi oikeasti ystäväsi luona....

Vierailija
82/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitiäsi ja ystäviäsi tueksi (henkiseksi siis) taisteluun, että saat omasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tosiaankaan aijo käydä kaverisi luona?

Vierailija
84/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöinen minä olen, en osaa pitää puoliani koskaan missään asiassa. ylitse käveltävä tossu olen. toisia aina hoivaamassa ja hyysäämässä ja niin hyväntahtoinen etten kärpästä halua satuttaa, mutta sitten minä saan aina turpiini. en osaa taistella, en halua taistella vaan annan periksi. inhoan itseäni sen takia mutta en osaa muuttua.

nyt on mentävä.

ap

Vierailija
85/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies tulee huomenna kotiin. ei siinä ehdi hotelliöitä viettämään, kun päivä ollaan tukholmassa.

Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää.

Vierailija
86/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap:n mies tulee huomenna kotiin. ei siinä ehdi hotelliöitä viettämään, kun päivä ollaan tukholmassa.

Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää.

Vierailija
87/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun yli kävellä.Turha kiltteys pois ,et suostu olee mikään kynnysmatto. Anna vihasi roihuta j a kerro näille pettureille mitä oot mieltä niiden toiminnasta ja toivota ne alimpaan helv.....n

Vierailija
88/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Tilanne on hankala. Mutta jos haluat että nämä kaksi tietävät että sinä tiedät, laita ystävällesi tekstiviesti ja toivota hyvää parantumista. Voit myös kertoa, että olit eilen tulossa käymään, mutta et tullutkaan koska näit että ystävälläsi on vieraita.

Eiköhän tämä paljasta katalalle miehellesi että et ole niin sinisilmäinen ja tyhmä, jota voi tarpeen tullen höynäyttää miten lystää...

Nyt vain nostat pään pystyyn, lähdet tavaroinesi, menet jonnekkin. Pöydälle voit jättää vaikka viestin " kiitos yhteisistä vuosista" tai jotain sellaista.

Annat pahimman pölyn laskeutua ja jos miehesi haluaa vaikka n. kuukauden päästä jutella kanssasi, kysy silloin " miksi" .

Ja tämä ystäväsi... Jätä hänetkin. Tällainen ei ole todellinen ystävä, joka toisilta miehet varastaa!

Vierailija
89/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS kuitenkin niin on, niin ap paljastathan sen pian!

Vierailija
90/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miksi risteilyllä menään satamssa hotelliin kun illalla laiva lähtee satamasta?

Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää"

Ei sinne laivaan kuule oikein voi jäädä nukkumaan, kun päivä tukholmassa-risteilyllä mennään takaisin eri laivalla!

Vierailija
91/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-ressua!

Vierailija
92/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos ovat risteilyllä menee ainakin loppu reissu pilalle.

Vierailija
93/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet ihan tyhjin käsin kassin kanssa lähde, siinä vasta tyhmäksi itsensä tuntee, he pettävät ja sinä olet kadulla muovikassin kanssa. Ymmärrän että et halua olla asunnossa miehen tullessa, mutta kai nyt sen auton ainakin käyt sieltä hakemassa !!!!???

Vierailija
94/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa miehesikin , että jotain on sattunut ja että sinuun koskee.

Voimia sinulle

Vierailija
95/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ymmärrä...

Vierailija
96/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaihda lukot ja ukko pihalle

Vierailija
97/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen...auttaa kummasti!

Vierailija
98/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on miehellä ihmettelemistä, missä auto oikein mahtaa olla...

Vierailija
99/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nostaa?

Vierailija
100/185 |
28.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketista jätesäkkejä joihin ensin vedät kaikki vaatteesi ja liinavaatteesi ym. turha niitä paljon viikata. Muovikasseihin loput, auto täyteen ja menoksi.

Minäkin olen loputtoman kiltti enkä varmaan edes pystyisi lähteen jos jäisin odottaan että tulee kotiin.

Muuten, jos oikeasti alkaa kaduttaan niin sieltä voi aina viikon päästä tulla takaisin. Kai sinä nyt omalla autolla voit äidin luo lähteä.

Mutta enpä usko että se tuosta kummenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän