Olen shokissa.
Kommentit (185)
Pyydä äitiäsi ja ystäviäsi tueksi (henkiseksi siis) taisteluun, että saat omasi.
Etkö tosiaankaan aijo käydä kaverisi luona?
tämmöinen minä olen, en osaa pitää puoliani koskaan missään asiassa. ylitse käveltävä tossu olen. toisia aina hoivaamassa ja hyysäämässä ja niin hyväntahtoinen etten kärpästä halua satuttaa, mutta sitten minä saan aina turpiini. en osaa taistella, en halua taistella vaan annan periksi. inhoan itseäni sen takia mutta en osaa muuttua.
nyt on mentävä.
ap
Ap:n mies tulee huomenna kotiin. ei siinä ehdi hotelliöitä viettämään, kun päivä ollaan tukholmassa.
Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää.
Vierailija:
Ap:n mies tulee huomenna kotiin. ei siinä ehdi hotelliöitä viettämään, kun päivä ollaan tukholmassa.
Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää.
ei sinun yli kävellä.Turha kiltteys pois ,et suostu olee mikään kynnysmatto. Anna vihasi roihuta j a kerro näille pettureille mitä oot mieltä niiden toiminnasta ja toivota ne alimpaan helv.....n
Hmm... Tilanne on hankala. Mutta jos haluat että nämä kaksi tietävät että sinä tiedät, laita ystävällesi tekstiviesti ja toivota hyvää parantumista. Voit myös kertoa, että olit eilen tulossa käymään, mutta et tullutkaan koska näit että ystävälläsi on vieraita.
Eiköhän tämä paljasta katalalle miehellesi että et ole niin sinisilmäinen ja tyhmä, jota voi tarpeen tullen höynäyttää miten lystää...
Nyt vain nostat pään pystyyn, lähdet tavaroinesi, menet jonnekkin. Pöydälle voit jättää vaikka viestin " kiitos yhteisistä vuosista" tai jotain sellaista.
Annat pahimman pölyn laskeutua ja jos miehesi haluaa vaikka n. kuukauden päästä jutella kanssasi, kysy silloin " miksi" .
Ja tämä ystäväsi... Jätä hänetkin. Tällainen ei ole todellinen ystävä, joka toisilta miehet varastaa!
JOS kuitenkin niin on, niin ap paljastathan sen pian!
" Miksi risteilyllä menään satamssa hotelliin kun illalla laiva lähtee satamasta?
Laivaan kannattaa jäädä päiväksi nukkumaan jos kovasti päätä kivistää"
Ei sinne laivaan kuule oikein voi jäädä nukkumaan, kun päivä tukholmassa-risteilyllä mennään takaisin eri laivalla!
niin jos ovat risteilyllä menee ainakin loppu reissu pilalle.
ettet ihan tyhjin käsin kassin kanssa lähde, siinä vasta tyhmäksi itsensä tuntee, he pettävät ja sinä olet kadulla muovikassin kanssa. Ymmärrän että et halua olla asunnossa miehen tullessa, mutta kai nyt sen auton ainakin käyt sieltä hakemassa !!!!???
huomaa miehesikin , että jotain on sattunut ja että sinuun koskee.
Voimia sinulle
Vierailija:
Vaihda lukot ja ukko pihalle
Siinähän on miehellä ihmettelemistä, missä auto oikein mahtaa olla...
marketista jätesäkkejä joihin ensin vedät kaikki vaatteesi ja liinavaatteesi ym. turha niitä paljon viikata. Muovikasseihin loput, auto täyteen ja menoksi.
Minäkin olen loputtoman kiltti enkä varmaan edes pystyisi lähteen jos jäisin odottaan että tulee kotiin.
Muuten, jos oikeasti alkaa kaduttaan niin sieltä voi aina viikon päästä tulla takaisin. Kai sinä nyt omalla autolla voit äidin luo lähteä.
Mutta enpä usko että se tuosta kummenee.
myös siellä risteilyllä vai oliko miehesi oikeasti ystäväsi luona....