Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää! Olin vkl:na häissä, joissa kaasoilla oli legginssit!!

Vierailija
14.06.2010 |

Siis aivan järkyttäväksi mennyt tuo leggaritouhu. Ihan jo mauttomuuden rajoja kolkuttelee, kun noinkin arvokkaaseen tilaisuuteen pukeudutaan legginsseihin!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mennyt niin, että vanhemmat ovat paheksuneet nuorten tapoja ja pukeutumista. Jos leggarit oli ihan ok morsiusparille ja papille, ei vieraillakaan pitäisi olla asiasta valittamista.

Itse olen jo yli 30 enkä omista yksiäkään legginsejä, mutta sovellan elämässäni filosofiaa: elä ja anna toisten elää :)

Vierailija
22/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapeutille. Meinaan niin moni ihminen joutuu nykypäivänä törmäämään karmaiseviin legginsnäkyihin, milloin missäkin. Tämä saattaa olla varsinainen aikapommi. Kuinka paljon ihmisiä joutuukin sairaseläkkeelle legginstraumatisoitumisen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen niistä yhä WT-vieraat ysärin alun Jerry Springer -showssa.

Vierailija
24/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkälaiset vaatteet kaasoilla oli muuten päällään, mutta legginseistä tulee mieleen heti hyvin nuoret (esim. kummityttöni 8v, 6v ja 4v), jotka myös käyttävät näitä pitsisiä, söpöjä legginsejä, tai sitten sellainen lennokas asukokonaisuus, jota en siis käyttäisi virastoissa, juhlissa jne vaan nimenomaan illanvietoissa, shoppailemassa, kauppareissuilla jne.

Virallisia pukukoodeja harvoin enää noudatetaan enkä itsekään oikein ole niiden kannalla enää. Mutta häät ovat yksi merkittävimmistä juhlista, ja jotenkin vielä jollakin häävieraalla ne legginsit ymmärrän mutta en ehkä kaasoilla (tietenkään en ole nähnyt kokonaisuutta, se voi muuttaa tilanteen kyllä, jos asut sopivat legginsien kanssa yhteen ja lopputulos silti juhlava). Mietitäänpä esim. hautajaisia. Tuntuisiko sopivalta, jos aikuinen ihminen olisi sinne pukeutunut legginseihin? Mielestäni häitä ja hautajaisia voi todella verrata toisiinsa, molemmat ovat merkittäviä ja juhlallisia tapahtumia, ja jos kumpaakaan ei ole annettu pukeutumisohjetta, ei ne legginsit oikein sovi kuvaan.

Legginseistä juhlissa tulee muuten mieleen ne oman lapsuuteni pitsialushousut. Ah, miten ihanat, kun pyllyn yli kulki riveittäin pitsiä ja ne piti laittaa ehdottomasti juhliin mutta ei niitä kyllä kukaan aikuinen olisi käyttänyt... :)

Vierailija
25/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaaso vietiin tilaisuuden jälkeen navetan taakse ja ammuttiin?

Vierailija
26/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taas muotia uudestaan siis.

Vierailija
27/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeassa olet leggarit on aika typerän näköiset ja juhla-asussa ihan kamalat.

Vierailija
28/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

So simple is that. Häätilaisuus on arvokas juhla ja sinne ei pukeuduta arkisesti. Tietysti on ihmisiä, joilta puuttuu tieto ja sivistys käytös- ja etikettitavoista, eikä sille sitten voi mitään; ne ilmenevät ap:n kertomalla ikävällä tavalla.

Vierailija
29/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vuonna -90 omissa ylppärijuhlissa pitsireunaiset legginsit jalassa

Vierailija
30/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai bestmanilla oli pitkät kalsarit yllään? Nehän sopis hyvin niinku yhteen..! :D Koska sitähän noi on, naisten pitkät kalsarit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi