Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää! Olin vkl:na häissä, joissa kaasoilla oli legginssit!!

Vierailija
14.06.2010 |

Siis aivan järkyttäväksi mennyt tuo leggaritouhu. Ihan jo mauttomuuden rajoja kolkuttelee, kun noinkin arvokkaaseen tilaisuuteen pukeudutaan legginsseihin!!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiinkohan samoissa häissä :D

Kun isäkin saattoi tyttärensä alttarille ihan lenkkitossuissa. Olivathan ne sentään mustat :D

Vierailija
2/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsireunus sentään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi elämä ja lopeta toisten vahtaaminen.

Vierailija
4/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen joka tuntee käytöstavat tietää miten häihin kuuluu pukeutua (ellei kyseessä morsiuspari ole toivonut esim. ettei ole juhlapukuja tms.). Silloin ne jotka eivät sitä osaa erottuvat joukosta ilman vahtaamistakin, ja jäävät myös mieleen negatiivisessa mielessä. Jos ei sitä halua on paras sopeutua pukeutua asianmukaisesti.

ei ap.

Hanki itsellesi elämä ja lopeta toisten vahtaaminen.

Vierailija
5/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan legginssejä. Ne eivät todellakaan sovi juhla-asun kanssa. Ja ehkä 1 % naisista näyttää hyvältä sellaiset hirvitykset jalassaan.Kamalalta ne näyttävät erityisesti, jos kiloja on liikaa. Ja kaikkein kamalimpia on ne, jotka luulee, että legginssien kanssa ei tarvitse käyttää mitää hametta tms. vaan on perse paljaana niissä kauheissa legginsseissään. Farkkulegginssit tms. muut paksumpaa kangasta olevat ovat ainoa siedettävät.

Vierailija
6/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammu ittes

Vierailija
7/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyisit sen faktan, että legginsit kuuluvat nykypäivän juhlapukeutumiseenkin. Mua ei haittaa, jos jollain on juhlissa legginsit. Itse asiassa ne mun mielestä sopivat tietynlaisen mekon kanssa. Ja jos kantajalla on hoikat ja pitkät sääret, ne näyttävät hyviltä. Ootko ap itse hieman vanhanaikainen? Kukin pukeutuu omalla tyylillään, ja tod. näk. morsian hyväksyi ne pahamaiset legginsit kaasoilleen (tai ehkä jopa toivoi?). :) Itse en tiedä mitään hirveempää kuin halpissukkahousut (siis sellaiset joist näkyy että ovat huonoa laatua) tai vielä pahempaa liian vaaleansävyiset sukkikset juhlamekon kanssa. Yök. Sit yhdistetään kokonaisuuteen sandaalit, joista paistavat halkeilevat kantapäät (ja tätä näkyy täällä Suomessa todella paljon):

Vierailija
8/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit häissä???

Vierailija
9/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on sama kuin jos olisi polven ylle ulottuvan juhlamekon kanssa polvisukat tai nilkkasukat :) Muodikasta ehkä, muttei sopivaa juhlapukeutumista, juhlapuivuissa on aina tiukemmat tavat ja säännöt kuin arkipukeutumisessa.

hyväksyisit sen faktan, että legginsit kuuluvat nykypäivän juhlapukeutumiseenkin. Mua ei haittaa, jos jollain on juhlissa legginsit. Itse asiassa ne mun mielestä sopivat tietynlaisen mekon kanssa. Ja jos kantajalla on hoikat ja pitkät sääret, ne näyttävät hyviltä. Ootko ap itse hieman vanhanaikainen? Kukin pukeutuu omalla tyylillään, ja tod. näk. morsian hyväksyi ne pahamaiset legginsit kaasoilleen (tai ehkä jopa toivoi?). :) Itse en tiedä mitään hirveempää kuin halpissukkahousut (siis sellaiset joist näkyy että ovat huonoa laatua) tai vielä pahempaa liian vaaleansävyiset sukkikset juhlamekon kanssa. Yök. Sit yhdistetään kokonaisuuteen sandaalit, joista paistavat halkeilevat kantapäät (ja tätä näkyy täällä Suomessa todella paljon):

Vierailija
10/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheen vanhoja kaasoja? huomaa että yli 40v inhoaa tätä kalsarimuotia, yli 55v ajattelevat että ne on nuorten juttu. mä ajattelin viime vuonna että oi ei mikä muoti, olen muutenkin aina jäljessä, mutta nyt raskaana sopiva muoti kun ei oikein mikään istu muutenkaan päälle =)

ap sun ikä?

Vierailija
11/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä jossa suurin osa on tuon ikäisiä ei KUKAAN käytä legginssejä! Kaikki joiden tiedän käyttävän ovat alle 25-vuotiaita.

kauheen vanhoja kaasoja? huomaa että yli 40v inhoaa tätä kalsarimuotia, yli 55v ajattelevat että ne on nuorten juttu. mä ajattelin viime vuonna että oi ei mikä muoti, olen muutenkin aina jäljessä, mutta nyt raskaana sopiva muoti kun ei oikein mikään istu muutenkaan päälle =)

ap sun ikä?

Vierailija
12/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mautonta ja epäkunnioittavaa, koko tilaisuutta ajatellen.

Vierailija
13/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaikana, kun juhlamuoti on paljon sallivampaa kuin ennen. ;) Ja täähän on makuasia. Joku ei tykkää legginsestä (joita kyllä löytyy nykyään juhlaviakin;)), toinen ei jäykistä jakkupuvuista jne. Luulisin että morsiamestakin ne legginsit olivat ok, varmasti oli puhunut kaasojen kanssa heidän pukeutumisestaan. Eli jos ei morsianta haittaa niin miten sitten sua ap?? Ja joo olen yli 30 ja itse käytän hameiden kanssa leggareita kuten myös moni ystävänikin. Enkä ole edes ylipainoinen enkä persjalkainen. ;))

Vierailija
14/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni mahdollisuus valita kylmä tai kuuma vesi.

Vierailija
15/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet vaan ei enää tiedä/välitä siitä mitä pidetään yleisesti sopivana juhlapukeutumisena.

nykyaikana, kun juhlamuoti on paljon sallivampaa kuin ennen. ;)

Vierailija
16/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meheväksi kun sen annetaan olla uunissa 40 minuuttia.

Vierailija
17/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korkeintaan pikkuhousut.

Näitä olen nimittäin nähnyt, ja se on mielestäni paljon pahempi kun legginsit.

Ja muutenkin olen sitä mieltä, että riippuu legginseistä ja sekä vaatteesta, mitä päällä on.

Vierailija
18/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä riippuu ihan mekosta, legginseistä sekä kantajasta voiko ne laittaa häihin. Kuten on jo todettu, on olemassa arkilegginsejä ja juhlalegginsejä. Ihan samalla tavalla kuin on olemassa arkimekkoja ja juhlamekkoja. Tuskin kukaan häihin laittaa niitä kalsarimaisia arkilegginsejä? Onhan olemassa ohuempia tai jopa kimaltavia/kuviollisia legginsejä. Mun mielestä legginsit näyttävät hyviltä yhdistettynä hieman lyhyempään (ylipolven) leveähelmaiseen mekkoon. Ja jos kantajalla on pitkät sääret, niin kaunis on kokonaisuus. Paljon kauniimpi kuin monella muulla ns juhlaetikettiä orjallisesti noudattavalla (tyylitajuttomalla suomalaisella naisella?). Ei sen juhlapukeutumisen tarvitse aina olla niin jäykkää, ja siltikin se voi olla arvokasta ja tilaisuuteen sopivaa. ;) Sitten ymmärrän ap:n vauhkoomisen, jos legginseihin oli yhdistetty arkimekko.

Vierailija
19/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ne juhlasukkikset on paremman näköiset ja asianmukaisemmat. Juhlalegginssit sopivat johonkin vapaamuotoisempiin juhliin kuin häihin.

mun mielestä riippuu ihan mekosta, legginseistä sekä kantajasta voiko ne laittaa häihin. Kuten on jo todettu, on olemassa arkilegginsejä ja juhlalegginsejä. Ihan samalla tavalla kuin on olemassa arkimekkoja ja juhlamekkoja. Tuskin kukaan häihin laittaa niitä kalsarimaisia arkilegginsejä? Onhan olemassa ohuempia tai jopa kimaltavia/kuviollisia legginsejä. Mun mielestä legginsit näyttävät hyviltä yhdistettynä hieman lyhyempään (ylipolven) leveähelmaiseen mekkoon. Ja jos kantajalla on pitkät sääret, niin kaunis on kokonaisuus. Paljon kauniimpi kuin monella muulla ns juhlaetikettiä orjallisesti noudattavalla (tyylitajuttomalla suomalaisella naisella?). Ei sen juhlapukeutumisen tarvitse aina olla niin jäykkää, ja siltikin se voi olla arvokasta ja tilaisuuteen sopivaa. ;) Sitten ymmärrän ap:n vauhkoomisen, jos legginseihin oli yhdistetty arkimekko.

Vierailija
20/30 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlamekko legginssien kanssa näyttää muutaman vuoden päästä iahn yhtä typerältä kuin 80-luvun nilkkasukat juhlamekon kanssa, etenkin jos vertaa johonkin jolla on (sopivat) juhlasukkikset, nehän ovat käytännössä näkymttömät ja tarkoitettukin vain tasoittamaan jalkojen väriä ja piilottamaan pikkuvirheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä