Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko kokeillut uutta tuoksuvaa pyykinpesuainetta?

Vierailija
14.06.2010 |

nyt mainostetaan kovasti surfin pesu-ainetta, jossa aromaattisia tuoksuja mukana.

Itse kokeilin kumpaakin tuoksua, kun sain näytepaketin. Vaikken ole herkkänenäinen, niin keltainen sitruuna-arominen oli aika voimakas.

Mutta se punainen oli hyvä, pesin petivaatteet 60 asteessa, ja tulihan ihana ja sopivan mieto tuoksu.

tulee kokeiltua aina mielenkiinnosta kaikenmaailman uutuustuotteet, sillä eihän sitä koskaan tiedä, josko olisikin uusi suosikkituote kyseessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nestemäisiä?

Vierailija
2/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisissa vaatteissa voi olla? Mahtaa tulla mielenkiintoinen cocktail hajuvesien ja dödöjen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan ettei pesty pyykki haise millekään. Joskus joidenkin vaatteet haisevat tosi voimakkaasti huuhteluaineelle tai pesuaineelle. Ihmiset ei ehkä osaa annostella pesuainetta oikein tai sitten tykkäävät voimakkaasta hajusta.

Vierailija
4/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkistä!

Vierailija
5/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä varmaan oo markkinointiosastolla duunissa...?

Vierailija
6/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luotan vaan bio luviliin! :)

Vierailija
7/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään voimakkaan tuoksuisista pyykinpesuaineista. Nyt käytän nestemäistä Arielia ja Omoa ja nekin tuoksuu sopivasti. Mutta aina kaikki uutuudetkin kiinnostaa. Mä luulen, että tuo sitruuna-arominenkin olisi mulle ihan hyvä, kun voimakkaista tuoksuista tykkään.