Sanon tästä lähtien lapseni lääkäreille, että lapsen oireet ovat vain mielisairaan mieleni tuotosta.
Niin säästyy lääkäriltä lapseni tutkimisen vaiva ja lekuri voipi käyttää senkin ajan vaikka lastensuojeluimoituksen tehtailuun.
Kommentit (11)
kun teet näitä aloituksia. Ihan ystävällisesti kehoitan, että hae keskusteluapua, jotta saat purkaa mieltäsi!
Ymmärrän että pistää vihaksi. Mutta lapsesi vaiva lienee ollut harvinainen ja vaikeasti löydettävissä, kyllä enemmän on lapsen oireita keksiviä vanhmpia kuin uskotkaan. Ikävä kyllä. Onneksi sinä et ole sellainen!
lekuri lapsestani kunnollisen esimerkkitapauksen ja kenties seuraavan lapsen kohdalla vastaavan vaivan tunnistaminen ei vaadi puolentoista vuoden turhia tutkimuksia ja äidin leimaamista luulosairaaksi.
Varmasti yli 20. Samaa paskaa kaikki. Mä olen sairaana kotona, enkä pysty juuri sängystä nousemaan, joten on tullut roikuttua AV:lla tänään paljon ja huomattua, että sulla on nyt jokin hätänä. Kerrohan, mistä kenkä nyt oikeasti puristaa. Ehkä me osattais auttaa sua? Osaisitko purkaa sydäntäsi sellaiseen sävyyn, että voisit saada aikaan jonkinlaista dialogia? Vai onko sun tavoitteena vain tuottaa muillekin keskustelijoille pahaa mieltä?
valmiin diagnoosin kanssa ja esitän lääkkeen mitä voivat kirjoittaa. Aina väittävät ettei ton ikäselle ja blaa blaa blaa voi olla poskiontelontulehdusta ja joka saamarin kerta on. Rtg llä sitten loppujen lopuks todetaan kun eivät äitin sanaa ole uskoneet. Sit ku mukula yskii keuhkonsa pihalle sit vasta. Ja lääke on aina sama ja aina auttaa:)
huorista palaavan etäisän pihalle, kun rupesi sen läskinaama vituttamaan.
Kunhan ukko luikkii takasin, niin mä häivyn samalla oven avauksella.
Toivottavasti saat siltä ukoltas tippurin, kun se ottaa sut väkisin sammuttuas liian monen siiderin jälkeen eteisen paskaiselle matolle.
nimittäin äiti lähtee sit lusimaan isin taposta tai paremminkin murhasta.
Jos tulee ukolta tauti, niin lapsista tulee puoliorpoja nimittäin äiti lähtee sit lusimaan isin taposta tai paremminkin murhasta.
kanssa, niin en viitsi kakaroita keskenään jättää. Mutta mä lähden kyllä heti kun se tulee.
Ja hoitosuunnitelman ja reseptien. Kun lääkäri olettaa kuitenkin, että minä kerron hänelle, mikä lasta vaivaa. :/