Onko ketään ei-akateemista, joka tienaa yli 3 tonnia? Mitä
Kommentit (80)
ja joo en ole kade,enkä halua yliopistoon opiskelemaan vaikka olis päätä lukeakin.
olen siis. Ainoastaan ammattikoulu taustalla, mutta työtunteja tulee melkein 12h per päivä.
Nyt työskentelee konduktöörinä ja bruttoansio (siis kaikkine lisineen) on n. 4000 €/kk
tienaan yli 4 tonnia. IT-alan hommia
...sulla ei ole päätä käyttää pilkkuja oikein...
saan palkkaa noin 3400 e, eikä minulla ole akateemista oppiarvoa. Kompetenssia kyllä.
Ja siis ihan vanhan ajan opistoinssi vaan...
Hei, ihan vaan tiedoksi että kaikkien tilastojen mukaan korkeasti koulutetut keskimäärin teinaavat enemmän.
insinööri amk -koulutus.
Voisin listata tähän kirvesmiehet, muurarit, raudoittajat, elementtiasentajat ja esim. torninosturikuskit.
Edellinen palkka 4000 € / kk, nyt freelancer ja noin 4500-5000 € / kk. Mies samansuuntaisissa hommissa (merkonomin paperit alunperin) ja 5200 € / kk.
Mies on huolto-mies kaupungilla, tosin työnjohtajana ja palkka 3200-3500 kuussa, vähän hommista riippuen.
itse olen sähköasentajana, tosin nyt äitiyslomalla ja kolmen tonnin vähän yli bruttona menee.
Että nykyään melkein kannattaa olla vaan perusduunari:D
Vaihtelevat tulot, mutta aina yli 3000 euroa kuukaudessa. Parhaimpina kuukausina päälle 4000 euroa.
Lähihoitaja, missä työskentelet? Mä kans haluan sinne :)
Tarkistin juuri tilinauhasta, että vuoden 2010 tulot oli 43 800 euroa.
on ketään akateemista joka tienaisi yli 3000 euroa kuussa?
Kyllä kaikki mun tuntemat jotka tienaa yli 3000 on ei-akateemisia esim. oma mies ammattikorkeakoulutaustalla 3700 euroa kuussa, vastaavamestari/ rakennusalan työnjohtaja. Ite oon akateemisesti koulutettu ja palkka 2524 euroa/kk.
on koulutukseltaan tradenomi, eli EI akateeminen.