Onko ketään ei-akateemista, joka tienaa yli 3 tonnia? Mitä
Kommentit (80)
Koulutus on "opistotaso", lisäksi teen työtä johon minulla ei ole mitään koulutusta, itse opetellut. Palkka 4000,-
Teen työtä internetin ja markkinoinnin parissa.
Olen teollisuudessa työnjohtajana.
Metallialalla tuotantopäällikkönä.
eri alalta akateemisia opintoja, mutta niistä taas ei tienaa
pankinjohtaja tai nimike on konttorinjohtaja :)
tienaa ammattikoulututkinnolla vajaa 4000e kk.
meillä miehellä. Esimies. Vain lukio (ja lopputyötä vaille jäänyt merkonomitutkinto) alla.
ellei heillä satu olemaan jotain muuta aiempaa akateemista koulutusta. Ja palkka on keskimäärin triplasti tuon kolme tonnia.
mutta tuplatradenomi. Tienaan 4.900 euroa kuussa päällikkötason tehtävissä.
töissä valtion virastossa. Liksa hitusen ollut yli 3000 €/kk mutta toisaalta virkavuosiakin jo jokunen.
Töitä teenkin kyllä enemmän kuin 7,5h / päivä...
ihan peruskoulupohjalta ja tienaa 3400-3600/kk
tienaa pari kymppiä alle neljä tonnia tällä hetkellä. Kaverini mies taas on vain peruskoulun käynyt, ammattikoulun muistaakseni jättänyt kesken. Tekee myyntihommia it-alalla, tienaa yli viisi tonnia kuussa plus bonarit.
Keskenjäänyt merkonomin tutkinto joskus vuonna "yks ja kaks"...Työelämässä ollut n 16 vuotta. Ja tämä siis mieheni.
ammattikoulu vuodelta x, ei koulutustaan vastaavassa työssä vaan myyntityössä. Vuositulot n 50t
mutta tuplatradenomi. Tienaan 4.900 euroa kuussa päällikkötason tehtävissä.
Merkonomi ja merkantti?
Olen aina välillä lueskellut näitä juttuja täällä.Kova on tarve toisilla päteä miestensä tekemisillä ja... palkoilla....ei ymmärrä. Yleensäkään muiden tekemisillä päteminen... saa mun kaikki karvat pystyyn.