Onko ketään ei-akateemista, joka tienaa yli 3 tonnia? Mitä
Kommentit (80)
työssä tienaa helposti vuorotyössä yli kolmetonnia
esim. äitini lähihoitaja, tekee vuorotyötä ja valvoo, vuositulot n. 44000 euroa
Naapurinmies on teknikko, tienaa melkein 80000 euroa vuodessa päätoimestaan kunnalla
Itse olen tehdastyössä, vuorolisien kanssa keskimääräinen kk-palkkani on noin 3400 euroa
pilvin pimein yli 3t kuussa tienaavia, jotka eivät ole edes ylioppilaita. Kuten
- kiinteistönvälittäjä LKV (voi tienata jopa 5-6t kuussa)
- putkimies/yrittäjä (tulot vaihtelee, mutta useita tonneja)
- mainostoimiston omistaja (4500 euroa minimissään)
- yrittäjiä yleensä ovat nämä hyvin tienaavat ja tosi moni tosiaan vaan peruskoulun käynyt
vähemmän...meillä molemmilla AMK-koulutus ja enemmän palkkaa...
Olen toimittaja, pelkkä ylioppilas, ja siitä vähä vähältä kivunnut vakitoimittajaksi. Alaisiakin on, palkka siellä nipin napin 3000 euron paremmalla puolella. Työkokemusta on pian 20 vuotta.
ja monet muut lähärit jotka on yökköjä, eli tekevät vaan yövuoroa.
ja tienaa netto 6000€/kk
+ muut lisät päälle
IT-alalla työskentelee
on ketään akateemista joka tienaisi yli 3000 euroa kuussa? Kyllä kaikki mun tuntemat jotka tienaa yli 3000 on ei-akateemisia esim. oma mies ammattikorkeakoulutaustalla 3700 euroa kuussa, vastaavamestari/ rakennusalan työnjohtaja. Ite oon akateemisesti koulutettu ja palkka 2524 euroa/kk.
ja tienaa netto 6000€/kk
+ muut lisät päälle
IT-alalla työskentelee
kertoo ihmisestä aika paljon, jos edes kuvittelee olevansa akateeminen amk -koulutuksella! ei tod. AKATEEMINEN=YLIOPISTON KÄYNYT. amk EI OLE YLIOPISTO eikä lähelläkään sitä....!!!!
kertoo ihmisestä aika paljon, jos edes kuvittelee olevansa akateeminen amk -koulutuksella! ei tod. AKATEEMINEN=YLIOPISTON KÄYNYT. amk EI OLE YLIOPISTO eikä lähelläkään sitä....!!!!
Tuskin kukaan on noin väittänytkään? Kysehän oli siis ei-akateemisista, jotka tienaavat yli 3000 euroa kuukaudessa.
Minusta on aika erikoista, että täällä aniharva ilmoittaa oman palkkansa olevan yli 3000 eur/kk. Sen sijaan kolmella neljästä tuntuu olevan miehenään korkeapalkkainen putkimies, paperimies, sähkömies tai ahtaaja. Kenen puolisoita ne matalapalkkaiset vartijat, kaupankassat ja kunnan lapiomiehet ovat?
joista ei ole ollut akateemisiin opintoihin, tuntuu olevan kova pätemisentarve. Tyhjät tynnyrithän tunnetusti kolisevat eniten.
joten eiköhän sen melkein tienaa ammatissa kuin ammatissa. Mä en taida tietää ketään joka tienaa sen alle ja olen ihan tavisduunari tehtaassa kokoonpanossa, 2-vuorotyötä teen. Tuttavapiiri kutakuinkin amis/amk tasoa ja kaikilla yli 3000 euron kk-palkka. eipä nykysin tarvii kun pari viikonloppua tekee niin palkka heittää 3400 euroon kk.
Olen toimittaja, pelkkä ylioppilas, ja siitä vähä vähältä kivunnut vakitoimittajaksi. Alaisiakin on, palkka siellä nipin napin 3000 euron paremmalla puolella. Työkokemusta on pian 20 vuotta.
tai -radiossa? Eihän tuota muuten voi selittää. Itse olen työssä pienehkössä maakuntalehdessä, olen ollut alalla viisi vuotta ja lähtöpalkkakin oli 3200 €/kk, nyt henk.koht. peruspalkka noussut vajaaseen 3800 €/kk. Toimituksessa ei ole edes pelkästään kirjoittavien toimittajien joukossa ketään, joka saisi alle 3000 euron peruskk-palkkaa, lisien kanssa nousee helposti 4000:een.
myymäläpäällikkö, peruskoulupohjalta.
Mieheni siis. Itse olen akateeminen ja tienaan yleensä vähemmän.
viime vuonna tienasi reilut 100000
on ketään akateemista joka tienaisi yli 3000 euroa kuussa?
Kyllä kaikki mun tuntemat jotka tienaa yli 3000 on ei-akateemisia esim. oma mies ammattikorkeakoulutaustalla 3700 euroa kuussa, vastaavamestari/ rakennusalan työnjohtaja. Ite oon akateemisesti koulutettu ja palkka 2524 euroa/kk.
Veikkaisin, että liki kaikki akateemiset tuttuni tienaavat yli 3000 €/kk. Itse tienaan, tulospalkkioista riippuen, bruttona 100-300 t€/vuosi, eli aika paljonkin enemmän.
Toinen johdon assistentti ja toinen myyntijohtaja
Eiköhän ap tarkoittanut että peruspalkka. Eli palkka ilman vuorolisiä, tuotantopalkkioita jne.
Ei siihen kovin moni tehdasduunari kyllä yllä.
Vuosiansiot yli 70 000.