käsi sydämellä G: pissaatko joskus suihkussa ollessasi suihkukaivoon?
kotona? entä uimahallissa?
minä: molemmat toteutuvat.
Kommentit (78)
Kotona pissaan suoraan suihkukaivon päällä ja kun suihku on päällä niin pissa huuhtoutuu heti pois. Ja samaan vedenpuhdistuslaitokseenhan se menee, joten se siitä.
yksi muistutus siitä, miksen käy uimahallissa.
TREENATKAA S*ATANAN SAAVIP*LLUT NIITÄ LANTIOPOHJALIHAKSIANNE NIIN EI TARVITSE YLEISISSÄ TILOISSA K*STA LATTIALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Että, v*tuttaa tuollainen itsekeskeisyys. Eihän teitäkään varmaan haittaa jos minä tulen ja p*skon jaloillenne??!!
Kyllä ihminen joka julkisessa uimahallissa virtsaa allensa on varmasti muutenkin aika ällöttävä ja epähygieeninen!
Lyön sata euroa vetoa, että nämä tässä ketjussa uimahallivirtsaamisena myöntänneet mm. syövät räkäänsä, nuuhkivat alushousujaan (etenkin jos on mehevää valkovuotoa), raapivat persreikäänsä jne. Hyi helvata meinaa oksennus tulla.
ihmiset kusee toisten jaloille uimahallissa...
Mun 5 vuotiaatkaan ei pissaa missään suihkussa vaan käyvät pöntöllä pissalla!
pissaa missään lattiakaivoihin.
En myöskään syö räkää, enkä sneppaile räkäklimppejä muutenkaan mihinkään. PEsen kädet vessakäynnin jälkeen. Käyn päivittäin pesulla jne.
Eikö nämä kuulu normaalin ihmisen käytöstapoihin?
uimahallissa en.
Voisiko joku suihkupissaamisen kauhistelija selittää minulle, että mikä siinä suihkuun pissamisessa on niin epähygieenistä? Ja pitäytyä vastauksessaan nimenomaan siinä pissaamisessa, eikä vetää kakkoja, räkiä ja muita eritteitä vastaukseensa mukaan, kun ne nyt ovat jo ihan eri asia. Myöskään se, että kokee asiasta ällötystä, ei riitä tuon väitetyn epähygieenisyyden perusteluksi.
en varsinkaan uimahallissa. Joskus pienenä tein sitä silloin tällöin kotona, mutta nykyisin edellisestä kerrasta on niin pitkä aika etten edes muista, milloin.
uimahallissa en.
Voisiko joku suihkupissaamisen kauhistelija selittää minulle, että mikä siinä suihkuun pissamisessa on niin epähygieenistä? Ja pitäytyä vastauksessaan nimenomaan siinä pissaamisessa, eikä vetää kakkoja, räkiä ja muita eritteitä vastaukseensa mukaan, kun ne nyt ovat jo ihan eri asia. Myöskään se, että kokee asiasta ällötystä, ei riitä tuon väitetyn epähygieenisyyden perusteluksi.
Haluaisin myöskin tietää että mikä asiasta tekee kamalan saastaisen? Eikö likaisen takapuolen peseminen suihkun alla olisi samalla periaatteella myöskin kiellettyä?
Taitaapa suurin osa viemäriin kus*skelijoista olla "kakka-saunattomia"... Tässä siis jälleen yksi puoltava perustelu wc:n asentamiselle suihkuhuoneen yhteyteen!
Teen asiani aina vessanpönttöön. Minusta se on vaan niin ällöttävää, etten pysty. Ja toki toivoisin, ettei kukaan muukaan pissaisi minun suihkussani lattialle tai siellä uimahallissa. Harvemmin kylläkin käyn.
jos kävisin, yrittäisin välttää. Mutta muualla kyllä, sehän on vain viemäri ja samaan paikkaan se vesi päätyy kuin vessan huuhteluvesi.
En saa rakkoani tyhjäksi muuta kuin seisten. Muuten päivisin pissaan siis pöntöllä, illalla on pakko päästä suihkuun jo siksikin että saan rakkoni tyhjennettyä.
Lääkäri sanoi että vaiva on yleinen, vauva on jo ihan alhaalla, rakko jotenkin puristuksissa. Uimahallissa en ole käynyt vuosiin :) siellä en pissaisi.
pissaan suihkussa. Sen lisäksi ulostan ruokalautasille, joilta tarjoan ruokaa vieraille. Mutta, hei! Turha tulla sanomaan, että on epähygieenistä, sillä toki pesen lautaset välissä astianpesukoneessa, joten eihän niissä enää mitään ole.
että...