Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette laita toimituskuluja huutisilmoitukseen?

Vierailija
03.06.2010 |

En minä ainakaan huuda kun ei tiedä paljonko myyjä läiskäisee toimituskuluja. Kun postikulut eivät aina ole ainoat mitä myyjä laskuttaa ostajalla.

Jos ei osaa tarkkaan arvioida, kannattaa joko käydä postissa kysymässä tai arvio yläkanttiin ja vaikka lupaa palauttaa ylimääräiset. Nopeasti toisaalta sen oppii arvioimaankin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan toimituskulut laitan joko 1.6 e (jos pieni myyntikohde) ja 10.50 e, jos menee pakettina. Ei voi natista jälkikäteen, vaikka kirjemaksu olisi vain 0.8 e.

Vierailija
2/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kyllä itse ilmoitukseeni aina kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vastausta ennen kohteen sulkeutumista.

Vierailija
4/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole osannut niitä ilmoitukseenkaan laittaa?

Vierailija
5/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa. Myyn satoja kohteita ja suurin osa ostajista ostaa useampia tuotteita. Suurimmalta osalta perin siis huutopaketin 7,95 e kulut. Vastaan kyllä, jos joku kysyy yksittäisen vaatteen kuluja.

Vierailija
6/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa. Myyn satoja kohteita ja suurin osa ostajista ostaa useampia tuotteita. Suurimmalta osalta perin siis huutopaketin 7,95 e kulut. Vastaan kyllä, jos joku kysyy yksittäisen vaatteen kuluja.

sen verran jaksaa jos jaksaa myydäkkin,ei se oo ku pari napinpainallusta.Edes arvio.

Uskon,että moni jättää huutamatta jos ei kulut näkyvissä,minä myös.

Vierailija
7/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huutaja ilmoittaa, että paketti ei ole noin kallis. Vastaan, että toimituskulut ovat selkeät, 10.50, ei pidä huutaa, jos ei ymmärrä ehtoja.

Vierailija
8/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huutaja ilmoittaa, että paketti ei ole noin kallis. Vastaan, että toimituskulut ovat selkeät, 10.50, ei pidä huutaa, jos ei ymmärrä ehtoja.

Olin tätä ennen kuvitellut, että siihen laitetaan ne todelliset kulut kuljetuksesta. Ei olis tullut mieleenkään että joku laskuttaa ylimääräistä tai laskee itselleen palkkaa tuotteen lähettämisestä.

Mitä muutamia juttuja olen huutiksessa myynyt olen ottanut hintaa vain sen postimaksun verran, en mistään muusta, enkä sinisilmäisenä ja perusrehellisenä kuvitellutkaan mistään muusta laskuttavani. En älynnyt että noin voi edes tehdä... :)

No hyvä, tiedänpähän tästä eteenpäin. Ja omiin ilmoituksiin tuli korjattavaa.

Vierailija
9/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyn niin harvoin huutiksessa (tyyliin 1-4 tavaraa vuodessa) etten viitsi sen takia ostaa vaakaa kun ei sille mitään muuta käyttöä olisi.

Vierailija
10/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole osannut niitä ilmoitukseenkaan laittaa?

Vierailija
11/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan tuotteen toimittamisesta. Ei minulla ole vaakaa enkä jouda juoksemaan postissa punnitsemassa. Ostaja näkee ne kulut, ei tarvitse kysellä, mutta toisaalta huutaessaan ne myös hyväksyy, vaikka olisivat yläkanttiin.

Aika moni ei tätä tajua vaan ilmoittaa huudon jälkeen, että tulee noutamaan (ei ole mahdollista) tai että paketti ei voi noin paljoa maksaa.

Vierailija
12/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netissä on postin sivuilla taulukko, mistä näkee hinnat kirjeille, makseille, paketeille jne

Vierailija
13/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut sekä kohteeseen, että myös vielä vakioviestiin postikulut mikäli huutaja huutaa useamman kohteen

Vierailija
14/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavat kysyttäessä 1.60-6.70. Niin siinä sitten ei ostaja eikä myyjä tiedä kuluja!

Vierailija
15/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetät kun pyydät paketistakin 10.50.

16/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin mission impossible kertoa niitä postikuluja.

Ei se mitään avaruustiedettä ole, osaavathan ne postissakin sen...

Vierailija
17/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin juoksen postiin punnitsemaan sen paketin ja sitten kotiin laittamaan kulut huutikseen ja sit taas takaisin postiin lähettämään...

Ei mulla ainakaan ole niin tarkkaa vaakaa...

18/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin juoksen postiin punnitsemaan sen paketin ja sitten kotiin laittamaan kulut huutikseen ja sit taas takaisin postiin lähettämään... Ei mulla ainakaan ole niin tarkkaa vaakaa...

Jos tekee enemmänkin huutiskauppaa, niin kanattaa ostaa vaaka.

Minulla on sellainen 5kg asti 1g tarkkuudella punnitseva digivaaka.

Sen tyyppisiä saa melko edukkaasti.

Lisäksi apuna on "postiluukkusabluuna" ja mittanauha.

Pienet kamppeet lähetän Helposti-kirjeessä.

EI se ole VAIKEAA? Jopa minä osaan ;-)

Vierailija
19/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin juoksen postiin punnitsemaan sen paketin ja sitten kotiin laittamaan kulut huutikseen ja sit taas takaisin postiin lähettämään... Ei mulla ainakaan ole niin tarkkaa vaakaa...

Nuo jotka ei ilmoita ollenkaan, tuntuu tosi epäluotettavilta, sieltähän voi tulla huudon sulkeuduttua vaikka minkälaista toimituskuluvaatimusta eikä huutajalla ole enää mahdollisuutta perääntyä ilman pelkoa negatiivisesta palautteesta.

Ja OSTA VAAKA, ei ne niin paljoa maksa. Tälläkin hetkellä on Lidlissä kirje/keittiövaaka 13€.

Itse huudan näiltä "en tiedä toimituskuluja"-tyypeiltä vain jos pääsen itse noutamaan tuotteen.

Vierailija
20/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee enemmänkin huutiskauppaa, niin kanattaa ostaa vaaka.

Minulla on sellainen 5kg asti 1g tarkkuudella punnitseva digivaaka.

Sen tyyppisiä saa melko edukkaasti.

Lisäksi apuna on "postiluukkusabluuna" ja mittanauha.

Pienet kamppeet lähetän Helposti-kirjeessä.

EI se ole VAIKEAA? Jopa minä osaan ;-)

mulla on keittiövaaka joka on tullut joskus vuonna 0 ellokselta kylkiäisenä. Kertaakaan ei ole pettänyt....

En huuda noita kohteita ikinä, koska myyjänä saattaa olla joku jonka mielestä t-paita on hyvä lähettää pakettina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi