Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsi sydämellä G: pissaatko joskus suihkussa ollessasi suihkukaivoon?

Vierailija
12.06.2010 |

kotona? entä uimahallissa?

minä: molemmat toteutuvat.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaan suihkussa. Sen lisäksi ulostan ruokalautasille, joilta tarjoan ruokaa vieraille. Mutta, hei! Turha tulla sanomaan, että on epähygieenistä, sillä toki pesen lautaset välissä astianpesukoneessa, joten eihän niissä enää mitään ole.

Normaalissa virtsassa ei ole bakteereja, ulosteessa on. Ihan turha yrittää viisastella.

Vierailija
22/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa en koskaan.

järvessä olen muutoman kerran ja heti oli yhdyntäkipuja sen jälkeen. en kylläkään ymmärrä miten se sille puolelle vaikutti..?

uimahallissa en tietenkään pissaisi.

mulla ei lirahtele mutta jos annan pissan alkaa tulemaan niin en saa sitä keskeytettyä enää. olen kyllä treenannut lihaksia mutta synnytys vaikutti silti näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaan suihkussa. Sen lisäksi ulostan ruokalautasille, joilta tarjoan ruokaa vieraille. Mutta, hei! Turha tulla sanomaan, että on epähygieenistä, sillä toki pesen lautaset välissä astianpesukoneessa, joten eihän niissä enää mitään ole.

Normaalissa virtsassa ei ole bakteereja, ulosteessa on. Ihan turha yrittää viisastella.

kyllähän astianpesukoneohjelma tuhoaa nämä mikrobit, joten mitä valitat!

Vierailija
24/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kyllä. Uimahallissa en. Enkä muiden ihmisten kotona, jos kyläillessä suihkuttelen. Ja minua ei vähääkään haittaa, jos pissaa uimahallissa naisten suihkun lattialle. Tai vaikka kakkaisi...

Vierailija
25/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ovat kyllä ihme näsäviisastelioita. Kyllä kai virtsa ja uloste nyt ovat kaksi eri asiaa. Itse pissaan kotona lattiakaivoon, en missään muualla. Enkä ole ajatellutkaan asiaa mitenkään epähygieenisenä. Vai pitäisikö takamus ja etumus ennen suihkuun menoa puhdistaa kosteuspyyhkeellä mahdollisesta kuukautisverestä/valkovuodosta/spermasta/ulostenökäreistä?

Vierailija
26/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa: yritän välttää

järveen/mereen (uidessa kesällä): aina

Vierailija
27/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on todella rohkea haastattelu Johannasta.

KOhdassa haasttelut. Suosittelen.

http://www.muskleforum.com/index.php

Vierailija
28/78 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ekoteko, kaikki vedensäästäjät tekee niin

Vierailija
29/78 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan myös olohuoneen lattialle välillä.

Vierailija
30/78 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis melkein kaikki tuntuvat tekevän näin, ainakin kotona?? Ei oo ikinä tullut mieleenkään ja meidän 2v ja 4v ei myöskään enää pissi suihkussa kotona eikä uimahallissa.

Vierailija
31/78 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ja opetan lapsille, että niin voi tehdä. Mitä järkeä, jos on likainen, ja menossa suihkuun, on sotkea myös pönttö turhan takia?

Muistan, kun kerroin sukulaisnaiselle, että kissakin jostain syystä pissaa lattiakaivoon. Kätevää, ei tarvitse siivota laatikkoa niin usein.. Hänen mielestään se oli yököttävää..

Vierailija
32/78 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina ennen suihkuun menemistä pissalla, joten ei ole pissahätä suihkussa. Jos joskus en kävisi pissalla ennen suihkua, ei minulle tule sinä aikana sellaista hätää, että pitäisi päästä heti pissalle. Lantionpohjalihakset ovat siinä kunnossa, että pärjään kyllä pissahädän kanssa tarvittaessa vaikka kuinka pitkään eikä mitään lirahda housuun. Odotan viimeisillään neljättä lasta ja minulla on kyllä tosi usein pissahätä, kun vauva on jo ihan alhaalla, mutta eipä ole raskausaikanakaan lirahtanut mitään pissoja tai tullut mieleen, että pissaanpa suihkuun.

Vierailija
33/78 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama missä olen. Kotona, anopilla, siskolla, vanhemmilla, saunassa, uimahallissa, kylpylässä, hotellissa...

Vierailija
34/78 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä epäsiisteyttä ja välinpitämättömyyttä moinen pissiminen!!!!!

Vierailija
35/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa: yritän välttää.

Vierailija
36/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella toivoin ettei muutkaan niin tekisi! Lapset antaisin anteeksi.

Vierailija
37/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt opetella tuosta tavasta eroon...

Vierailija
38/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy mikä on wt ni ohjatkaa ketjun ap:n juttusille.

Vierailija
39/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös uimahallissa joskus

Vierailija
40/78 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona varmaan aina.

Uimahallissa koetan todella välttää, mutta kahden lapsen jälkeen ei kyllä aina pysty, pissa vaan tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän