Todellako eräät eivät anna muiden lasten leikkiä omiensa hiekkaleluilla?
:D:D:D Mulle ei tulis mieleenkään jossain leikkipuistossa alkaa vahtia että koskeeko joku vieras mukula mun lasten leluihin kun kuitenkin lojuvat siellä yhteisessä hiekkalaatikossa. Kädestä tai muuten leikistä ei tietenkään saa tulla ottamaan mutta jos joku lelu vapaana niin siitä vaan. Enpä ole livenä muuten koskaan törmännyt sellaiseen äitiin joka olis moisen kieltänyt. Lapselle pitää opettaa jakamisen taitoa!
Kommentit (81)
että jakaisi lelujaan. Toisten leluilla leikkiminen ei tarkoita lelun rikkomista.
Lukutaito ja ymmärrys eivät ehkä siellä päässä nyt kohtaa.
Olen siis epäsosiaalinen.
Mutta eri syistä kuin itse kuvittelet.
Vai oletko niitä vanhempia, joiden mielestä esim. Habbo-hahmon on annettava kamansa muille, koska niin nyt vaan on tapana tehdä.
kippasi pussillisen kamaa laatikkoon ja alkoi heti rääkyä jos joku edes hipaisi lelujaan. Itse meni välillä keinumaan jättäen koko laatikon täyteen kamojaan ja sieltä keinusta käsin rääkyi...NOLOA!
saa leikkiä isompana sitten aikalailla yksistään
Vai oletko niitä vanhempia, joiden mielestä esim. Habbo-hahmon on annettava kamansa muille, koska niin nyt vaan on tapana tehdä.
jos ei saa edes hipaista toisten leluja? Kyse on lainaamisesta, ei antamisesta.
voi vee ku näitä hulluja löytyy aina uudestaan ja uudestaan. Kai se on pakko muuttaa johonkin skutsiin, ettei tarvii törmätä näihin kasvatustieteiden maistereihin!
vapaasti leikkiä :) ei me nyt niin mustasukkaisia tavaroistamme olla etteikö muut sais koskea. Olis aika noloa jos lapseni ei tällaista sosiaalisuutta osaisi.
Oma piha, omat lelut. Ei ole koskaan tullut ongelmia jakamisen kanssa ja ihan hyviä lapsia näistä silti näytti tulleen.
Miksi te viette ne lapsenne ilman leluja sinne hiekkalaatikolle niin että ne joutuu ottamaan muiden tavarat? Meillä on sen verran lapioita ja ämpäreitä ja kaivureita, että ei tarvitse toisilta lainata.
jos ei saa edes hipaista toisten leluja? Kyse on lainaamisesta, ei antamisesta.
Vai et ymmärrä mitään Habossa olemisesta?
Paitsi että jos et ole koskaan Visaa saanut käsiisi niin et voi tietää. Eikö sun kaverit ole sosiaalisia ja lainaa sitä sulle?
Vai et ymmärrä mitään Habossa olemisesta?
Ja ei edes kiinnosta Habbot. Ajattelin, että lapsella olisi tulevaisuudessa vähän sivistävämpiä tapoja viettää aikaansa.
saavat muutkin lainata :D ap
Ihan kuin siihen liittyisi jotain...
mukulani kiljuis hiekkalaatikolla sen takia että joku erehtynyt koskemaan hänen lapsioonsa :D
Ai niin, sinä et ollutkaan maisteri. Kirjoitusasu ulkomaankielellä, taivutus suomeksi.
Ehkä lapsesi mättää sitä hiekkaa vieraalla lapiolla vielä 10v iässäkin, sosiaalinen tyyppi kun on.
Suurin osa terveistä lapsista parahtaa itkuun, kun joku ottaa heiltä tavaran kädestä.
Jos oma lapsesi on niin apaattinen, että ei reagoi mitenkään, niin ottaisin yhteyttä neuvolaan.
Olen siis epäsosiaalinen.