Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellako eräät eivät anna muiden lasten leikkiä omiensa hiekkaleluilla?

Vierailija
11.06.2010 |

:D:D:D Mulle ei tulis mieleenkään jossain leikkipuistossa alkaa vahtia että koskeeko joku vieras mukula mun lasten leluihin kun kuitenkin lojuvat siellä yhteisessä hiekkalaatikossa. Kädestä tai muuten leikistä ei tietenkään saa tulla ottamaan mutta jos joku lelu vapaana niin siitä vaan. Enpä ole livenä muuten koskaan törmännyt sellaiseen äitiin joka olis moisen kieltänyt. Lapselle pitää opettaa jakamisen taitoa!

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman hauska:D

Mutta mitä tulee itse aiheeseen, niin pidän vanhempia, jotka vahtivat jotain muoviämpäreitään uimarannalla samalla intensiteetillä kuin rantavedessä räpiköiviä taaperoitaan jotenkin yksinkertaisina - henkisesti hyvin köyhinä ihmisinä. Ja varsinkin äiti, joka käy repäisemässä lapion vieraan taaperon kädestä, koska se on "heidän", niin on pikkumainen, typerä ja ehdottomasti ihminen, jonka kanssa minulla ei olisi mitään yhteistä.

Yksi tällainen mamma oli viime kesänä rannalla ja alkoi myös meuhkata omalle 1-vuotiaalleen, joka lähestyi meidän vapaana olevaa uimarengasta: "Sinä olet ihan mahdoton. Älä koske siihen renkaaseen. Se ei ole meidän!" Siis 1-vuotiaalle! Mä sitten sanoin muijalle, että "meidän leluihin saa ihan vapaasti koskea", Meni muija hiljaiseksi. Jösses, mikä urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi