Olen laihtunut useita kymmeniä kg, nyt löysää nahkaa vatsassa
Kommentit (11)
Joko pitää nahkat tai hakeutua plastiikalle arvioon. Mun nahat leikattiin oyssissa. Jonot oli pitkät ja toipuminen rankkaa, mutta hyvä lopputulos
Ei siinä muu auta, mikäli löysää ihoa on todella häiritsevän paljon, kuin poistattaa se kirurgisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joko pitää nahkat tai hakeutua plastiikalle arvioon. Mun nahat leikattiin oyssissa. Jonot oli pitkät ja toipuminen rankkaa, mutta hyvä lopputulos
Tuskin saa leikkausta nykyään kunnalla. Itse ei varaa tällä hetkellä maksaa leikkausta
Ap
Hyviä ideoita täällä jo muilta. Yksi ilmiselvä vaihtoehto kuitenkin puuttuu. Lihota itsesi takaisin lähtöpainoon, niin ei enää kiusaa roikkuva nahka.
Joko hyväksyt sen, tai sitten plastiikkakirurgille korjauttamaan. Itse olen laihduttanut 60 kg, on löysää nahkaa monessa paikkaa, mutta olen vaan hyväksynyt asian eikä elämääni haittaa mitenkään. Vaatteethan sen peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saa leikkausta nykyään kunnalla. Itse ei varaa tällä hetkellä maksaa leikkausta
Ap
Miksi ei saisi? Jos nahkoista on terveydellistä haittaa, niin saa. Lisäksi bml pitää olla tarpeeksi alhaalla.
Niin käy kun ei nosta puntteja ja laihdu juoksemalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin käy kun ei nosta puntteja ja laihdu juoksemalla.
Mies laihdutti samassa ajassa saman verran ja juoksi ja nosti puntteja ja silti löysää nahkaa. Lisäksi oon jo yli 40v ja juokseminen ei oma juttuni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap<<< Olisit pytänyt terveyskeskus päästä laihdutaa ene ryhmään. Yhdessä laihtumista. Psykoloogilla jutustelua. Ne jotka jatko vatsa pannan laiton vai vatsalaukun pienenys leikaus julkisin puolen. 1 vuoden päästä irto nahka leikattin Jorvin sairaala .Jossa näitä vatsan pienenys ymm pääkaupunki sedun asukaille tehdään. Irto nahka poistetiin ihan sairala maksulla,plk ja vuode paikka maksut. Yrtä varaa aika julkisen puolen lekuri ja sanoo irto nahka hiertää,kutiaa ymm.Vaikea pitää hiertymät ehjänä,Niin kirjoitaa läheten julkinen puoli sairaala,irto nahan poistoon.
Julkisella ei riitä pelkkä esteettinen haitta, vaan pitää olla jokapäiväistä haittaa, esimerkiksi mahan alta iho tulehtuu jatkuvasti.
Meillä on uusi palstahullu: löysä nahka -palstahullu.