Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut vajaan 4kk aikana 13kg, miksei eräs ystäväni

Vierailija
11.06.2010 |

sanonut asiaan yhtään mitään, ei sanaakaan??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vähän aikaa sitten tuttavalle jota en ollut melkein vuoteen nähnyt, että ooo oletpas sinä laihtunut! Ihan varmasti oli tarkoituksellisesti ja vaivaa näkien laihduttanut, ja varmasti tuntui mukavalta, että se huomattiin.

Vierailija
42/44 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 25-vuotiaaksi asti laiha, tuntui että kiloja ei tule, vaikka yrittäisikin. Sitten ilmeisesti aineenvaihdunnan hidastuessa, roskaruokaa syödessä jne. lihoin huomaamattani 10 kiloa. Olin pyöreähkö, mutta kuitenkin normaalipainoinen. Laihdutin kuusi kiloa, naispuoliset ystävät eivät sitä kommentoineet, varmaankin juuri kohteliaisuuttaan. No, naapurin äijä sitten humalassa totesi, että hei, sanon positiivisen jutun- sä olet laihtunut. No en tuota kohteliaisuutena ottanut, vaan ajattelin, että millä oikeudella nämä juntit kommentoivat naisen painoa? Tuo oli ihan hyvä herätys kyllä, kun "ruumiinkuvani" on ollut hoikka suurimman osan elämästäni. Mietin niitä naisia, jotka saavat painostaan useamminkin kuulla. Itse aion kyllä näpäyttää takaisin, jos joku vielä painoa/ulkonäköä kommentoi. Ulkonäön arvosteluun en alennu, mutta älyyn puutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korrektia kommentoida toisten painoa. Ja koska aika harva saa ne kilot pysyvästi pudotettua, niin mielestäni olisi aika kiusallista ensin tehdä iso haloo jonkun laihiksesta ja sen jälkeen pitää suu supussa kun ne kilot pikkuhiljaa kertyy takaisin.

Mä olen aina ollut pyöreä ja paino on mulle hyvin henkilökohtainen asia. Olin erittäin loukkaantunut, kun tässä jokin aika sitten (ja vielä hautajaisissa) miehen miespuolinen sukulainen kailotti, että voi että oot mahasta laihtunut! Onneksi olkoon! Mä siis en ollut laihduttanut, mut raskaudesta venynyt vatsa oli palautunut tavalliseksi ja turvotus lähtenyt. Hän oli nähnyt mut edellisen kerran siis juuri synnytyksen jälkeen. Toi oli tosi nolo ja loukkaava tilanne, vielä niiden muiden vieraiden kuullen. Mä en siis koskaan, ikinä, kommentoi muiden painoa - ja muutenkaan en oikeasti osaa arvioida muiden painoa ja laihtumista.

Vierailija
44/44 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minua nyt 8 kiloa kevyempi.

Sanoin hänelle eilen, että kyllä korpeaa. Vituttaa ja olen kateudesta vihreä, etten saa itsestäni irti kiiden kilon pudotusta.

Nauroimme yhdessä, sillä hän sanoi tietävänsä tunteen. Olemme erittäin läheisiä - melkein kuin siskoksia ja olemme tunteneet toisemme 40 vuotta.

Kyseessä on kateus.