Mikä on Turun pahin asuinalue?
Missä Turun lähiössä et haluaisi ikinä (enää?) asua? Miksi? Itsellä tulee heti mieleen Pansio- Perno, Varissuo, Lauste, Vaala ja Halinen.
Kommentit (45)
Varissuo on ihanan kansainvälinen, eivätkä vuokrat ole liian korkeita. Hieno luontokin ympärillä💓
Varissuo on kyllä mainettaan parempi.
Kaikki paikat mis oon asunu ollu ok jopa se Varissuo.
Vierailija kirjoitti: Varissuo on kyllä mainettaan parempi.
Totta. Vaikka Varissuota parjattiin jo 1980-luvulla Pahkasiassa. 😁
Varissuo, tämän tietää kaikki vaikkei olisi ikinä Turussa käynytkään
Epäilen, että Varissuolta saisi asunnon todella halvalla. Se on sitten eri asia haluaisiko siellä asua.
Enpä haluaisi siellä humalassa liikkua ulkona. Enkä halua liikkua siellä edes selvinpäin.
Katariinanlaaksossa asuu ilkeitä häirikkö- vanhuksia, ainakin siinä isossa talossa Meriläistentiellä, jossa on alakerrassa ravintola ja uima-allas. Se on entinen vanhusten palvelutalo, nykyään vanhusten harmiksi Hopeakotien vuokratalo. Asuin alle vuoden, vanhukset häiriköivät koko ajan: valittivat porraskäytävässä kulkemisesta ja leikkikentällä leikkimisestä, huusivat herjoja tarhaikäiselle lapselle, tekivät heti perään lastensuojeluilmoituksen samasta lapsesta tekaistuilla syytöksillä, yläkerran pappa työskenteli Turun ruokajaossa ja jätti säkillisen mädäntynyttä ruokaa kotiovellemme, myöhemmin pursotti pikaliimaa ovemme lukkopesään. Isännöitsijä ja sosiaalitoimi neuvoivat vain muuttamaan pois ja äkkiä. Teimme rikosilmoituksen yläkerran papasta ennen lähtöämme. Kun ukko sai kutsun kuulusteluun, hän kuoli sydänkohtaukseen. En hirveästi surrut.
Härkämäki voiko pahempaa White trash aluetta olla.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että Varissuolta saisi asunnon todella halvalla. Se on sitten eri asia haluaisiko siellä asua.
Enpä haluaisi siellä humalassa liikkua ulkona. Enkä halua liikkua siellä edes selvinpäin.
Miksi aina Varissuota haukutaan? Olen liikkunut siellä selvänä ja humalassa, kaikkina vuorokauden aikoina.
Varissuo on rauhallinen nykyään kun kaikki juopot ovat kuolleet tai dementoituneina hoivakodissa
Vierailija kirjoitti:
Härkämäki voiko pahempaa White trash aluetta olla.
Höh. Mukava rauhallinen ja siisti lähiö, jossa asuu yksi kaverini + 1 lähisukulainen. Omistusasunnossa molemmat taka-Härkämäessä.
Olen kiltti nainen😬🤪 ja ihan tykkäsin aikoinaan Varissuolla asua. Edulliset vuokrat, hyvät kulkuyhteydet moneen suuntaan, palveluita, luontoa ihan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina Varissuota haukutaan? Olen liikkunut siellä selvänä ja humalassa, kaikkina vuorokauden aikoina.
Siellä kun korona-aikaan kävi kaupassa niin huomasi kuinka maskittomia oli paljon enemmän kun missään muualla päin Turkua.
Missään muualla Turun huonoiksi kutsutuista alueista mä en ole koskaan itse huomannut että alueessa olisi mitään huonoa, paitsi Varissuolla.
Mikäs paha Halinen nyt on? Täynnä mukavia opiskelijoita, halvat vuokrat ja hieno luonto ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Varissuo, tämän tietää kaikki vaikkei olisi ikinä Turussa käynytkään
Tätä hokee lähinnä ihmiset jotka ei Turussa ole edes käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä kun korona-aikaan kävi kaupassa niin huomasi kuinka maskittomia oli paljon enemmän kun missään muualla päin Turkua.
Missään muualla Turun huonoiksi kutsutuista alueista mä en ole koskaan itse huomannut että alueessa olisi mitään huonoa, paitsi Varissuolla.
Siellä asuukin tolokun ihmiset nääs.
Turun Hirvensalossa asuu paljon mulukkuja - etenkin Haarlassa.
Vierailija kirjoitti:
Turun Hirvensalossa asuu paljon mulukkuja - etenkin Haarlassa.
Hirvensalossa ja lähisaarissa (Haarla, Pikisaari, Kakskerta & Satava) asuu wannabe- ylempää keskiluokkaa: vuokra-rivarissa ja pihalla on velka-bemari.😈
Pansiossa ja Pernossa on eniten luottotiedottomia koko Suomessa.