Vien naistuttavani syömään. Katson valitseeko hän pihvin/pizzan vai salaatin..
Sori, oli näin miehenä pakko tehdä aiheesta uusi avaus.
Jos minä vien naisen syömään, näen jo ennen syömään vientiä, onko hän syöppö vai jotain muuta.
Nämä ensitreffeillä salaattia pypertävät tonnikeijut ovat naurettavuudessaan ihan uskomatonta luokkaa.
Normaalipainoinen nainen saa syödä ihan normaalisti, eikä kukaan normaali ihminen pidä sitä minään muuna kuin normaalina ilmiönä.
Läski joka syö salaattia, kun syömään kutsutaan, on jokaisen normaalin mielestä tekopyhä teeskentelijä.
Jos mies on niin pelle, että uskoo tämän naisystävän vetelevän salaattia luonnostaan, vaikka on 20 kiloa ylipainoinen, ei maksa vaivaa tämä harhautus.
Itseasiassa on mielestäni epäkohteliasta lähteä edes seuraksi vetelemään salaattia, jos toinen aikoo syödä.
Tosin ymmärrän, jos langanlaiha mallityttö syö vain kasviksia, ei hänelle ole syytä väkisin isointa pizzaa tyrkyttää..
Eli jonkinmoinen painonhallintaongelma tuntuu naisella olevan, jos pohtii voiko syödä ensitreffeillä muuta kuin salaattia, kun kerran jo nyt on nälkä.... >EI HELVATA
Kommentit (47)
On ihan yhtä turhan kanssa jättää se munkki väliin, kun kaikki näkee vatsamakkaroista, että kyllä herkut maistuu.
Samaan aikaan ollaan että "pukisit nyt ne pienemmät vaatteet, olisit laihempi senkin porsas", ja sit moititaan jos koittaa tehdä terveellisempiä valintoja? Outoa.
Mä en nää mitään pahaa siinä että valitsee illallisella salaatin jos siltä tuntuu. Itse tykkään paljon salaateista, ja jos ei ole kova nälkä saatan hyvinkin valita sen salaatin. Enkä katso toisia kieroon omista valinnoistaan. Mutta ap voi hyvin pitää sitä naamaansa norsunvitulla päivällisillä jos joku salaattia erehtyy tilaamaan, siittä vain! :D
En mä ainakaan ennen (enkä kyllä vieläkään jos treffeillä kävisin) kehtais, haluais, edes himoitsis pizzaa tai pihviä. Lihavat haluaa mässäta pizzalla rauhassa, yksin tai parhaan ystävän kanssa. Se pizza ei maistu niin hyvälle paikassa, joss toiset saattaa asiaan kiinnittää huomiota.
Toisaalta, nykyään voin syödä salaatin ollessani mieheni kanssa syömässä. Siis käymme joka perjantai ulkona syömässä, enkä tosiaan voi syödä pizzaa joka viikko. Muuten olisin taas läski.
Minua jotenkin inhottaa ja ällöttää kun tällaisia miehiä roikkuu tällä palstalla. Perheelliset pikkulasten isät ovat tietenkin tervetulleita, mutta nämä aloittajan kaltaiset...
Tämä on mammasivusto, luoja paratkoon! Mitä nämä ukot kuvittelevat täältä löytävänsä?
"Ei kaikki lihavat syö roskaruokaa"
No ei tietysti, jos laihduttavat.
Mietin vain, että mikä helvetin järki tuossakin on. Syöt kuitenkin sitä salaattia joko laihtuaksesi tai siksi, ettet muiden nähden voi syödä, kuten habituksesi olettaa.
Eli juuri sitä tekopyhää paskaa, jota näkee kyllästymiseen saakka.
Minullakin on yksi läski työkaveri, jota ei saa kahville tai syömään toisten nähden. Uskottelee vielä, ettei syö mitään. Silti painaa 200 kiloa.Kaiket yöt sitten vetää kokista naamaansa (vanhemmilta saatu tieto), että jaksai taas seuraavan päivän teeskennellä.
Eikö näistä ravintoasioista ole jumalauta tietoa saatavana, ettei tälläistä typeryyttä tarvitsis enään nykysuomessa kohdata.
mutta työpaikallani on poikkeus, läski joka tuo sinne koko ajan pullaa ja syö reippaasti sitä itsekin.
siis mulle ei kyllä nyt mene jakeluun miksei lihava nainen saa syödä salaattia? En tiedä missä hesessä näitä vieraitasi kestitset, mutta ainakin ihan "oikeissa" ravintoloissa salaattiannokset ovat usein aika ruokaisia, joista lähtee nälkä. Siis ihan oikeesti! :D
No saa jumalauta syödä salaattia, jos haluaa. Koko keskustelun kirvoitti syömään kutsuttu nainen, joka arvuutteli, mitä hänen pitäisi syödä, ettei mies pitäisi häntä syöppönä. Samaan hengenvetoon hän epäili, että salaattia syödessään hän varmaan vain tuntisi himoa miehen pizzaa kohtaan.
Eli tilannetajua. Tiedän, että teille LÄSKEILLE on niin helvetin arka aihe, mutta kun JOKAINEN laiha ihminen näkee lävitsenne ja tietää miksi JUURI SINÄ olet lihava. Ei sitä totuutta sokaise päivälliseksi tilattu salaattiannos, mikäli salaattiannoksen valinta perustuu bluffiin.
Jos LÄSKI vetää naamaansa pelkkää salaattia, niin jumalauta, etteikö ole ikiliikkuja sitten keksitty, jos tyyppi on vielä montakin vuotta LÄSKI.
PISTE.
On ihan yhtä turhan kanssa jättää se munkki väliin, kun kaikki näkee vatsamakkaroista, että kyllä herkut maistuu.
Samaan aikaan ollaan että "pukisit nyt ne pienemmät vaatteet, olisit laihempi senkin porsas", ja sit moititaan jos koittaa tehdä terveellisempiä valintoja? Outoa.Mä en nää mitään pahaa siinä että valitsee illallisella salaatin jos siltä tuntuu. Itse tykkään paljon salaateista, ja jos ei ole kova nälkä saatan hyvinkin valita sen salaatin. Enkä katso toisia kieroon omista valinnoistaan. Mutta ap voi hyvin pitää sitä naamaansa norsunvitulla päivällisillä jos joku salaattia erehtyy tilaamaan, siittä vain! :D
jotka on tehnyt "terveellisiä valintoja" ainakin 10 vuotta, mutta silti kilot ei tipu. Siitä tietää, että silmänlumetta se vaan, kotona suu käy.
i] mutta työpaikallani on poikkeus, läski joka tuo sinne koko ajan pullaa ja syö reippaasti sitä itsekin.
[/quote]
:DDDDD
Minua jotenkin inhottaa ja ällöttää kun tällaisia miehiä roikkuu tällä palstalla. Perheelliset pikkulasten isät ovat tietenkin tervetulleita, mutta nämä aloittajan kaltaiset... Tämä on mammasivusto, luoja paratkoon! Mitä nämä ukot kuvittelevat täältä löytävänsä?
No en ainakaan läskiä ruokaseuraa. Missä puhutaan ukoista? Neljän lapsen isä minä olen ja tiedän vaipanvaihdostakin enemmän kuin sinä. Sitäpaitsi tämä on aihevapaa palsta.
Koko kommenttisi hakee ala-arvoisuudellaan vertaistaan.
Ei sitä totuutta sokaise päivälliseksi tilattu salaattiannos, mikäli salaattiannoksen valinta perustuu bluffiin.
Ok, no missä tilanteessa se salaatin syönti on sitten sallittua?
Samaan aikaan ollaan että "pukisit nyt ne pienemmät vaatteet, olisit laihempi senkin porsas", ja sit moititaan jos koittaa tehdä terveellisempiä valintoja? Outoa.Mä en nää mitään pahaa siinä että valitsee illallisella salaatin jos siltä tuntuu. Itse tykkään paljon salaateista, ja jos ei ole kova nälkä saatan hyvinkin valita sen salaatin. Enkä katso toisia kieroon omista valinnoistaan. Mutta ap voi hyvin pitää sitä naamaansa norsunvitulla päivällisillä jos joku salaattia erehtyy tilaamaan, siittä vain! :D
jotka on tehnyt "terveellisiä valintoja" ainakin 10 vuotta, mutta silti kilot ei tipu. Siitä tietää, että silmänlumetta se vaan, kotona suu käy.
Jos niitä valintoja ei tekisi edes ajoittain, olisi niitä kiloja vielä 15 lisää. Jokainen syömättä jätetty kalori on pois sitten vyötäröltä, vai? Eikö ole parempi kaventaa jostain kohdasta? Jos on lihava, pitäisi siis teidän mielestä syödä aina vain roskaruokaa ja herkkuja? Muuten valehtelee? Tuolla logiikalla en ihmettele yhtään niitä 500kg ihmisiä jotka ei pääs kotoaan ulos.
Täällä vastaa läski. En koskaan esim. töissä ota pullaa, kakkua, karkkia yms. Tämän ovat työkaverinkin huomanneet, ja ihmettelevät.
Laihat sen sijaan vetää kaikkee näitä onnellisena.
Onpa mulla laihaa työkaveria, joilla on jatkuva alapään hiivatulehdus johtuen ylettömästä sokerin syömisestä.
En syö makeaa enkä muuta roskaa edes vapaa-ajalla paljon, pari suklaanamua pari kertaa viikossa.
Läskieni synkkä salaisuus on että että juon alkoholia joka perjantai, lauantai, sunnuntai.
En voi / halua lopettaa koska on niin ihanaa juoda skummppaa.
Ajattele ap, mitä jos tyttösi salaa vaikeaa alkoholismia valitsemalla kevyttä ruokaa.
Eihän sua kukaan pakota edes menemään treffeille sen tonnikeijun kanssa. Jos sä et pidä tonnikeijuista niin älä kutsu niitä treffeille. Ja jos sä pidät langanlaihoista mallitytöistä niin varaudu siihen, että joskus saattaa jotain syömishäiriötä olla taustalla ja monet osaavat sen hyvin peittää. On se sitten kiva kun nainen ilmoittaa sulle joku päivä ettei voi saada enää lapsia kun alipainon takia kuukautisia ei ole kuulunut enää vuosikymmeniin ja lapsia ei aliravitsemuksen takia enää tule)=
Että valitse siitä sitten. Eiköhän se kultainen keskitie ole paras vaihtoehto:)
siis mulle ei kyllä nyt mene jakeluun miksei lihava nainen saa syödä salaattia? En tiedä missä hesessä näitä vieraitasi kestitset, mutta ainakin ihan "oikeissa" ravintoloissa salaattiannokset ovat usein aika ruokaisia, joista lähtee nälkä. Siis ihan oikeesti! :D
No saa jumalauta syödä salaattia, jos haluaa. Koko keskustelun kirvoitti syömään kutsuttu nainen, joka arvuutteli, mitä hänen pitäisi syödä, ettei mies pitäisi häntä syöppönä. Samaan hengenvetoon hän epäili, että salaattia syödessään hän varmaan vain tuntisi himoa miehen pizzaa kohtaan.
Eli tilannetajua. Tiedän, että teille LÄSKEILLE on niin helvetin arka aihe, mutta kun JOKAINEN laiha ihminen näkee lävitsenne ja tietää miksi JUURI SINÄ olet lihava. Ei sitä totuutta sokaise päivälliseksi tilattu salaattiannos, mikäli salaattiannoksen valinta perustuu bluffiin.
Jos LÄSKI vetää naamaansa pelkkää salaattia, niin jumalauta, etteikö ole ikiliikkuja sitten keksitty, jos tyyppi on vielä montakin vuotta LÄSKI.
PISTE.
jos nainen syö salaattia, hänen alkaa tekemään mieli munaa.
Eihän sua kukaan pakota edes menemään treffeille sen tonnikeijun kanssa. Jos sä et pidä tonnikeijuista niin älä kutsu niitä treffeille. Ja jos sä pidät langanlaihoista mallitytöistä niin varaudu siihen, että joskus saattaa jotain syömishäiriötä olla taustalla ja monet osaavat sen hyvin peittää. On se sitten kiva kun nainen ilmoittaa sulle joku päivä ettei voi saada enää lapsia kun alipainon takia kuukautisia ei ole kuulunut enää vuosikymmeniin ja lapsia ei aliravitsemuksen takia enää tule)=
Että valitse siitä sitten. Eiköhän se kultainen keskitie ole paras vaihtoehto:)
ehkä se kysyis, ootko syöny jos normaali tilais salaatin.
En luota naiseen, joka syö ravintolassa jonkun raskaan liharuoan tai pitsan tai hampurilaisen tai vastaavan. Tällainen nainen tuskin pystyy muutenkaan hillitsemään himojaan, vaan on pettämässä minua heti kun kulman taakse ehtii.
[iap ilmoitti musta pitävänsä juuri niistä normaaleista
[/quote]
No alkuperäisen pitämien on sivuseikka. En ole vuosikausiin vienyt vieraita naisia deittimielessä syömään, vaan otsikko oli "väännös" toisesta lihavan naisen tehkemästä avauksesta.
Mutta läski saa sen pehmeäksi. Onneksi vaimo on vielä painoindeksin mukaan normaalipainoinen, vaikka onkin takuulla 10 kiloa hääpäivää painavampi. Mutta kyllä silloin jöpötti jatkuvasti...
nauraa kippurassa kun te hölmöt naiset tällaiseen provoon lankeatte!!! Vai, että yhden illan ruoiasta näkee, että millainen nainen on kyseessä....HAHHAAA HAAA, anna mun kaikki kestää:D
Siis näitä naisia oikeasti on. Ruokapöydässä tai kahvipöydässä eivät koskaan ota juuri mitään - vaikka vaatteet on tyyliin kokoa 48. Ketä nää yrittää huijata? Ei kahviin sokeria, ei kahvin kanssa sokerimunkkia jne, ja vaaka huitelee jossain 80+ kilossa. Siis haloo! Sori, mutta ei uppoa. Jos haluaa näyttää, että pystyy vastustamaan makeita ja rasvaisia kiusauksia, sen voi tehdä pukeutumalla koon 38 vaatteisiin, ilman että ne kiristävät :)
yrittävät vaan olla lihomatta enempää.
Osaatko edes kuvitella millaisia tankkeja olisivat jos söisivät päivittäin töissä pullaa pitsaa?
Siihen on pari syytä:
tykkään salaateista, mutta ruokaisat salaatit on usein työläitä valmistaa, joten on ihana syödä muiden valmistamaa herkkua. Eikä ravintolasalaatit ole mitään kevyttä kastikkeineen yms. eli laihduttaakseen ei kannata salaattia ravintolassa ottaa. Toisekseen se kotona tehty salaatti on yleensä pikkuhiljaa muuttunut siksi yhdeksi ja samaksi, mitä tekee aina; on ihana saada ravintolassa uusia vinkkejä.
Harva syö ravintolassa niin usein, että sillä syömisellä lihoisi, vetää sitten pihviä tai salaattia. Mä olen lihonut sillä, mitä mussutan unettomina öinä tai vapaaviikonloppuna leffaa katsoessa tai mitä syön ja juon kavereiden kanssa bailatessa. Yksi ravintolasyöminen siihen päälle on kärpäsen kakka valtameressä ja ihan sama onko se pihviä vai salaattia. Siinä pihvissä saattaisi olla jopa vähemmän kaloreita kuin vaikka broilerisalaatissa kastikkeineen!
Mutta ap:n mieliksi syön tästä lähtien kevyemmin ravintolassa ja valitsen sen pihvin, josta en tykkää, kun en punaista lihaa syö ja tilaanpa vielä pihville kaveriksi valkosipulikermaperunat, ettei vain kukaan kuvittele, että vittu luulen näyttäväni hoikalta salaatinlehti suupielessä.
Ihan totta hei, harva meistä ruoalla lihoo, kyllä se on ne juomat, sipsit ja makeat herkut. Eli ap voi tunkea tulkintansa perseeseensä.
Ja miettikää tuomitsijat vielä sitä, miten vaikea teidän seurassa olisi laihduttaa..? Kiitos vaan tuesta jo etukäteen, toivottavasti en koskaan törmää teihin, koska teidänlaisillenne tyypeille ei koskaan tulla sanomaan, että kiitos, en nyt ota suklaamoussea jälkiruoaksi, vaikka firma maksaa, koska laihdutan. Ja olen pudottanut kahdessa kuukaudessa reilu kymmenen kiloa (tosin se ei edes vielä näy), joten... Ette te näitä juttuja kuule ja vaikka kuulisitte, se olisi taas yksi pilkallinen katse lisää.
siis mulle ei kyllä nyt mene jakeluun miksei lihava nainen saa syödä salaattia? En tiedä missä hesessä näitä vieraitasi kestitset, mutta ainakin ihan "oikeissa" ravintoloissa salaattiannokset ovat usein aika ruokaisia, joista lähtee nälkä.
Siis ihan oikeesti! :D