Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vien naistuttavani syömään. Katson valitseeko hän pihvin/pizzan vai salaatin..

Vierailija
11.06.2010 |

Sori, oli näin miehenä pakko tehdä aiheesta uusi avaus.

Jos minä vien naisen syömään, näen jo ennen syömään vientiä, onko hän syöppö vai jotain muuta.

Nämä ensitreffeillä salaattia pypertävät tonnikeijut ovat naurettavuudessaan ihan uskomatonta luokkaa.

Normaalipainoinen nainen saa syödä ihan normaalisti, eikä kukaan normaali ihminen pidä sitä minään muuna kuin normaalina ilmiönä.

Läski joka syö salaattia, kun syömään kutsutaan, on jokaisen normaalin mielestä tekopyhä teeskentelijä.

Jos mies on niin pelle, että uskoo tämän naisystävän vetelevän salaattia luonnostaan, vaikka on 20 kiloa ylipainoinen, ei maksa vaivaa tämä harhautus.

Itseasiassa on mielestäni epäkohteliasta lähteä edes seuraksi vetelemään salaattia, jos toinen aikoo syödä.

Tosin ymmärrän, jos langanlaiha mallityttö syö vain kasviksia, ei hänelle ole syytä väkisin isointa pizzaa tyrkyttää..

Eli jonkinmoinen painonhallintaongelma tuntuu naisella olevan, jos pohtii voiko syödä ensitreffeillä muuta kuin salaattia, kun kerran jo nyt on nälkä.... >EI HELVATA

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Pysykää pois tältä palstalta

Vierailija
42/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis itseensä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luonnollisesta asiasta kuin syömisestä pitää tehdä tällainen ongelma?

Kyllä joillain on kieroutunut suhde ruokaan eikä tosiaan ole ihme, että läskit lisääntyy.

Kannattaisi muistaa, että syömme elääksemme eikä päinvastoin.

Vierailija
44/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaampa (pätee ainakin itseeni), että monet läskit kokevat oikeasti todella huonommuutta ylipainostaan ja helposti sortuvat väärään ruokarytmiin. Eli kun yritetaan laihduttaa, ei syödä mitään aamuisin ja lounaalla, ja sitten illalla mässytetään, kun rytmi ei ole kunnossa. Silloin kun itse olen ollut lihavimmillani, olen juuri toiminut näin. Eli lounaalla pieni salaatti / laihdutuspatukka ja sitten illalla homma repeää.

Jolloin olen näyttänyt juuri syömättömältä läskiltä, hullua, tiedän. Mutta asia ei ole yksinkertainen eikä helppo, enhän olisi läski, jos suhteeni ruokaan olisi normaali. En laihduttaisi, jos en joka päivä kärsisi siitä.

Vertaan syömistäni alkoholismiin, ainoa ongelma on, että en voi olla absolutisti.......Antakaa nyt hyvät ihmiset armoa.

Vierailija
45/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki herkkujakin silloin tällöin mutta ne isot kilot ovat tulleet aivan väärillä ruoka-annoksilla. Syön salaattia säännöllisesti mutta jos sinne tunkee mielettömät määrät fetaa ja kanaa ja syö koko salaattikulhon tyhjäksi yhdellä aterialla, niin ei se ainakaan laihduta, luultavasti lihottaa enemmän kuin yksi pihvi.

Ravintolassa tilaan yleensä pastaruokia, kanaa tai salaattia. Ihaninta ravintolassa on se, että et voi syödä annostasi enempää eli en voi siis ylisyödä kaikkea. Jos menisin ap:n kanssa ulos, aivan hyvin saattaisin ottaa sen ruokaisan salaatin (en siis pelkkää vihersalaattia, sellaisia syön tosi harvoin pelkästään) tai sitten kanapihvin. En näe mitään järkeä siinä, että kun olen läski, en voi syödä jotain ruokaa (paitsi sitä vihersalaattia, koska jäisin siitä nälkäiseksi). Söisin ravintolassa aina, jos voisin, koska annoskoot ovat siellä oikeat enkä rasvaisimmalla ruoallakaan varmaan lihoaisi niin paljon kuin itsetehdyillä salaateillani...

Vierailija
46/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ärsyttää pari hoikkaa naista jotka aina jaksavat pyörittää naama nyrpeänä sitä salaattia lautasellaan ja nyppiä joka ruokaa, kun ovat TAAS lihoneet ja mitkään farkut ei enää meinaa mahtua ja eilenkin söin IHAN liikaa ja näkyyks mun makkarat ja paljonkohan tässäkin on kaloreita ja saakohan tätä rasvattomana ja Loputonta Narinaa!

Vierailija
47/47 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yks lihava kaveri. Ei koskaan syö MITÄÄN Kahvilassa, mäkissä tms, jos tavataan.

Mutta ostaa sitten kotiin mukaan esim. kaksi kerrosateriaa tms. minun nähteni :D:D:D

miksi ?!