Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:

Vierailija
07.09.2005 |

Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.

Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!

Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!

t. yksi pikkutissinen :-)

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ne myös pienentää, kunhan lapsiluku on täynnä.

Vierailija
2/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös yhteiskunta maksa pienennysleikkauksen, jos koosta on selkeää terveyshaittaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskaa särkee, vaatteet eivät mahdu päälle, sopivien liivien ostaminen on tuskallista ja lisäksi näytän lihavammalta kuin olenkaan, koska daisarit ovat niin " hyökkäävät" . Kyllä, paljon mieluummin olisin pienirintainen.

Vierailija
4/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun oon kuulema vielä liian nuori, 28v. pitää odottaa vielä pari vuotta, jos vaikka jostakin syystä tulis lisää lapsia, tms.

Vierailija
5/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikös yhteiskunta maksa pienennysleikkauksen, jos koosta on selkeää terveyshaittaa??

Vierailija
6/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatteko, että kaikki miehet pitävät isoista rinnoista?

Vierailija
7/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttaa roikkuu sen verran kuitenkin että haittaa. Fyysisesti ei, ei nämä kai sitten ole niiiiin isot. Mutta kun lapset on tehty on noillekin jotain tehtävä... Jos on varaa.

Vierailija
8/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
9/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isot ne on silti, D-kuppi vähintään, ja monesti olen niitä kironnut.

Tässä syitä:

- koska olen muuten hoikka, rinnat näyttävät suhteettoman isoilta kroppaani nähden, monet varmaan luulee silikoneiksi

- rinnat ovat tiellä ja muutenkin hölskyvät ikävästi urheillessa

- on tosi vaikea löytää nätisti istuvia paitoja ja takkeja; melkein kaikissa napit " harottaa" tai paita kinnaa muuten oudosti ellei osta isompaa kokoa, joka onkin sitten ihan liian iso muualta

- en kehtaa pitää tyköistuvia vaatteita vaikka kroppa sen muuten sallisikin, koska en halua, että ihmiset tuijottaa ja pohtii " onkohan noi luomut" tai " mitä se itseään tollai esittelee"

- eivät ole kovin kiinteät joten ilman liivejä ei voi koskaan olla, tämäkin mm. rajoittaa vaateostoksia

Haaveilen pienennysleikkauksesta, mutta mies ei ole innostunut ajatuksesta ;) eikä kyllä nyt olisi varaakaan!

Eli kaikki " ei laaksoa, ei kukkulaa, vaan laudalla kaksi rusinaa" -malliset naiset, olkaa iloisia pienistä rinnoistanne! Ne ovat taatusti paljon kauniimmat, käytännöllisemmät ja kivemmat kuin isommat lollot! Kadehdin teitä!

Vierailija
10/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ainakaan hankalaa olla. Rintaliivit on olemassa ja niillä saa kyllä hyvin huijattua että on kiinteet ja pysyt rinnat. :) En näe mitään ongelmaa niistä. Miksi ne pienennyttäisin ne? Koska nehän sopii vartalooni. Mikä olisikaan sen rumempaa kun 100kiloinen nainen ja pienet rinnat!

Vierailija
11/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti tiedä miten leikkaus vaikuttaisi imettämiseen. Uimahallissa todellakin eilen sain muutamia tuijotuksia, mutta kun tuijotin takaisin suoraan, silmiä räpäyttämättä kääntyi päät nolona.

Onneksi on kokoja monenlaisia, ei kaikki tykkää ihan niistä pelkistä nänneistäkään.

Vierailija
12/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En oleta että kaikki miehet pitäisivät isoista rinnoista, mutta aika moni pitää. Ja jotkut ovat suorastaan yli-innoikkaita ja haltioituneet näistä daisareista :-) Asia itseänikin lähinnä naurattaa :-)

Vierailija
13/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen miettinyt, että pienennyttäisin (olen ssis hoikka mutta rintava), mutta vain kuppi koolla. Minulla on myös lantiota, olen ns. tiimalasi vartaloinen marilyn tyyppi, joten pienet rinnat eivät minua todellakaan edes pukisi. En ymmärrä miksi näistä rinnoista aina tehdään niin iso numero; minä ainakin katson ihmisessä ensin kasvoja, vasta sitten kroppaa kokonaisuutene. Sekä isoissa että pienissä on puolensa. Ollaan tyytyväisiä itseemme!

Vierailija
14/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonkin.

Vierailija
15/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varreltani myös tosi hoikka ja c-kupin rinnat näyttävät liian isoilta. En pidä niistä, ne eivät vielä roiku, mutta kohta roikkuvat. Tiukoissa paidoissa näytän tyrkyltä ja löysissä taas epäsopusuhtaiselta.

Haluaisin pienemmän rinnat, ne olisi varmaan kiinteämmät, pystymmät ja voisi pitää paitoja ilman rintsikoita.

Vierailija
16/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viha/rakkaussuhde rintoihini.. ;)

Toisaalta on aivan mieletön fiilis kun laittaa rinnat kiusottelevasti näkyviin ja lähtee kylälle..

Toisaalta haluaisin vaikka c-kupit. Olis niskoille mukavampi ja vois lähteä juoksulenkille! :)

Ongelmana on mies joka tykkää varustuksesta. Hänestä on huono idea pienentää -kiinteytys olisi kuulemma hauskaa.. Mutta sehän toisi vaan lisää painoa harteille.

Olen vakavissani puhunut miehelle että kun lapsia on hyväksi katsottu määrä niin tämä emäntä menee leikkauttamaan rintojaan!

Vierailija
17/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa on löytää esim. kesämekkoja, kun eivät mene kiinni edestä tai jos menevät, roikkuvat säkkinä päällä.

Mutta tiedän, että miehet ihailee (joo joo, taas joku selittää kohta, miten itsetunto on miesten ihalusta kiinni. No ei se olekaan, se on muuten mukavaa).

Vierailija
18/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tisseihini enemmän kuin tyytyväinen. Yhtään ei roiku, vaikka olen kaksi lasta jo imettänytkin, yhteensä yli 1 v.

Urheillessakaan ei pahemmin hölsky, kunhan vain on rintaliivit päällä. Vaatteita löytyy ihan normaalimallistosta. Ei mitään ongelmaa...

Ja mies tykkää kympillä!

Vierailija
20/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei TODELLAKAAN kukaan voi tykätä riippuvista hinkeistä!! ei edes miehet. ei ne nyt niiiiin aivottomia ole!