Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:

Vierailija
07.09.2005 |

Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.

Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!

Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!

t. yksi pikkutissinen :-)

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän tahtoinen kysymys pieni rintaisille, miten käy imetyksen jälkeen? Tuleeko rinnoista roikkuvat?

Onhan niitä roikkuvia pieniäkin tissejä.

Jokaisella on erilaiset rinnat, ja eiköhän muisteta taas kerran arvostaa sekä itseä, että muita. Uskomatonta muuten, miten tällä pastalla naiset hyökkäsivät toistensa rintojen kimppuun (!!) tässä taannoin eräässä toisessa tissiaiheessa. Eli jos itsellä on tietynlaiset, täytyy varmuuden vuoksi haukkua muut.

Tällä palstalla käy kyllä harvinaisen epävarmaa ja ilkeää porukkaa, tai sitten tämä vain on surullinen läpileikkaus suomalaiten naisten jaloista luonteista.

Vierailija
102/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...neljä vuotta sitten. Olen nyt 30-vuotias. Vuosia painittuani tämän vihaamani asian kanssa päätin marssia ensi töikseni tavalliselle lääkärille ja kertoa huolestani. Sain lähetteen omalta terveyskeskuslääkäriltäni sairaalaan plastiikkakirurgin luokse, joka päätti olenko oikeutettu tällaiseen julkisen sektorin leikkaukseen vai en. Asuin tuolloin pienemmällä paikkakunnalla, joten plastiikkakirurgi oli sairaalassa vain parina päivänä viikossa "lainassa" toisesta sairaalasta.

Kuppikoko ennen leikkausta oli E 75, joten sanomattakin on selvää, että tilanne oli aika rasittava. Urheillessa piti laittaa kahdet urheiluliivit päällekkäin, jotta tuki olisi riittävä. Leikkauspäätökseen vaikuttaa monta asiaa. Lähetettä ei juurikaan helpolla saa, jos rinnat ovat esimerkiksi ylipainon vuoksi suuret, sillä monella rinnat muodostuvat suureksi osaksi rasvakudoksesta, joka luonnollisesti vähenee kun hoikistuu. Lisäksi jos haluaa leikkaukseen ainoastaan itsetunnon kohotuksen vuoksi, sekään ei riitä perusteeksi. Omalla kohdallani päätös oli onneksi myönteinen. Minulla rintojen koko ei muutu painon mukaan, sillä rinnoissani ei ole niin paljon rasvakudosta kuin normaalisti. Diagnoosi oli rintakudoksen liikakasvu ja siitä aiheutuvat fyysiset vaivat.

Odotin leikkausta vuoden. Pienennys tehdään yleisesti niin, että kerralla on terveellistä ottaa noin kahden kuppikoon verran sisältöä pois. Omat rintani olivat tosi raskaat ja tavaraa lähti vajaa kilo per tissi ja silti jäi vielä omasta mielestä liikaakin. Leikkauksen jälkeen saa saikkua noin 5 viikkoa, jonka aikana täytyy pitää liivejä yötä päivää, jotta tuki pysyy toipumisen aikana hyvänä. En pelännyt leikkausta hetkeäkään, sillä vihasin rintojani yli kaiken. Koska leikkaus ei ole kamalan pieni (rinta laitetaan moneen osaan ja käytännössä kootaan uudelleen), toipuminen voi olla kivuliasta. Itse kestin kivut lähinnä riemuiten, sillä olin niin onnellinen vihdoin toteutuneesta unelmastani. Rintojen lopullinen muoto selviää noin 4-6 kuukauden jälkeen, sillä turvotusta voi esiintyä aika pitkään, vaikka kipuja ei enää olisikaan. Minulla meni aikaa ehkä 5 kuukautta, kunnes ne olivat lopullisessa "kuosissaan".

Mieheni piti edellisistä rinnoistani, mutta myönsi leikkauksen jälkeen näiden olevan paljon mukavamman kokoiset ja oli tietysti iloinen siitä että minullakin oli parempi olla. Minulla ei ole lapsia, mutta pienennyksiä tehdään myös lapsettomille (tiedoksi sille kirjoittajalle, jolle oli sanottu toisin). Nimittäin leikkauksessa otetaan huomioon, ettei "putkia" katkota, kuten esimerkiksi vanhemmilla naisilla usein tehdään. Omassa tapauksessani kudosta otettiin pääosin sivuilta, mikä ei vaikuta imetyskykyyn. Samalla rinnat ja nännit muotoiltiin symmetrisiksi. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Ap:lle tiedoksi kysymykseen "miksi ette pienennytä niitä": kuten sanottu, jos ei onnistu saamaan leikkausta julkista kautta, yksityisellä operaatio maksaa aika paljon. Ei sinne siis niin vain mennä, ellei tietenkin säästä rankasti leikkausta varten. Kyllähän sinä sen itsekin varmaan tajuat.

Mutta suosittelen lämpimästi hakeutumaan lääkärin vastaanotolle, sillä lupa voidaan hyvinkin myöntää, jos siihen on riittävät perusteet. Tsemppiä kaikille asian kanssa painiville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaan esittää vastakysymyksenä, että kuuluisiko sinusta myös kaikkien pikkutissisten käydä suurennusleikkauksessa?

Vierailija
104/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht isot tissit (D) muuhun kroppaani nähden. Eipä nuista ole mitään haittaa ollu ja viihdyn kaikin puolin kehossani. Muut mitat 159cm /59kg

Vierailija
105/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki olisivat tyytyväisiä!

Vierailija
106/115 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeää, että mieheni jumaloi niitä ja kaikki muut miehet kuolaa niille.

Olen onneksi miehille ISO TISSI ja en mitään muuta. Kaikki miehet rakastaa isoja tissejä ja inhoaa pikkutissisten nypyköitä. Sanokaa te pikkutissit mitä tahansa. Olette kuitenkin kateellisia meille, joiden rintoja miehet jumaloi ja joista ne haaveilee.

Vierailija
107/115 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että miehet tykkää KIINTEISTÄ rinnoista, oli ne sitten pienet tai suuret. Ja valitettava tosiasia on että näin suuririntaisena (E-kuppi) rinnat ei enää imetysten jälkeen oli näpsäkimmillään...

Kysyin ihan suoraan omalta mieheltä millaisista rinnoista miehet tykkää. Ensin yritti sanoa että suurista, sitten kun sanoin että älä viiti, ei kai kukaan tosissaan väitä että suuret roikkuvat utareet on nätimmät kuin terhakat vaikkapa B-kupin rinnat. Pakkohan se oli miehellä myöntää, että totta puhun, miesten saunailloissa ei niinkään puhuta rintojen koosta kuin siitä miten terhakat rinnat itse kullakin naisella on.

Vierailija
108/115 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi kerran, että isorintaiset naiset on hikisen näköisiä. Tarkoitti, etteivät näytä terhakoilta.

Olimme kerran bileissä, jossa saunottiin ja uitiin alasti. Miehet ja naiset omissa porukoissaan. Mukana oli myös pari vanhempaa rouvaa, joilla hirmu hinkit. Toinen heistä oli sinkku ja miesporukan nuorukaiset pyysivät päästä pesemään nimenomaan tämän povekkaan rouvan selkää, vaikka paikalla oli muitakin sinkkunaisia muttei niin povekkaita.

Eli uskoakseni suurin osa miehistä tykkää isoista rinnoista, mutta on myös miehiä, jotka pitävät pienirintaisista -tai sanottaisiinko kiinteärintaisista enemmän.... Ja sitten on miehiä, jotka viis veisaavat rinnoista ja ihailevat peppuja.

Miespuolinen työkaverini sanoi, ettei tiedä mitään kiihottavampaa kuin korkeavyötäröiset maastohousut hyvin muodostuneen takamuksen omistajalla.....

Vierailija
109/115 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei naisella voi liian suuria tissejä ollakaan

(kun valitan niska-hartia-yläselkäkivuistani 80E-F/G, bmi25)

Vierailija
110/115 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siellä taas lyötiin tasapuolisesti niin isorintaisia kuin pienirintaisiakin naisia.

Oma vastaukseni on että olen erittäin mielelläni isorintainen, mutta en niin isorintainen että "valtavat säkit roikkuvat navan alapuolella asti". Harva varmaan sellaista haluaa.

Kyllä mä nautin siitä että mua pidetään rintojeni takia seksikkäänä, vaikka maha voisikin olla huomattavasti kiinteämpi.

Mitä pienennysleikkaukseen tulee, niin vaikka rintani olisivat vielä pari kokoa suuremmatkin niin kyllä mä pelkään tuon kokoluokan leikkauksia ihan tosissani. Eikä mulla ole niihin rahaakaan. Ja olisin myös huolissani että nänneistä menisi tunto jos ja kun ne pitäisi siirtää ihan eri paikkaan.

Vierailija
111/115 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNON liivit, arvon isorintaiset naiset, on kaiken aa ja oo!

Liivien ei kuulu puristaa rintoja yhteen. Menkää asiantuntevan myyjän kanssa valitsemaan liivit, niin opitte minkälaiset niiden pitää olla.

Mä olen 80 E ja rakastan rintojani! Mietinkin, että jos laihduttaisin kymmenen kiloa (takaisin ennen lapsia -mittoihini), niin varmaan lähtisi rinnoistakin.

Vierailija
112/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa kuvassako ISOT tissit? No huh, mullahan on sitten megalollerot!! :D Itelläni on rintsikat kokoa 90E tai 90F mallista riippuen. Tissiä siis löytyy vaikka jaettavaks pienelle kylälle. Ja joo, on niissä kokoa vaikka oon muutenkin tuhdimpi tapaus. Jättiläiset noi oli jo ennen näitä kiloja.

Nää ei ikinä oo ollu terhakkaat, ne "kasvo" riippuviks. Kova paikka oli murkkuikäsenä.. :/ Ite tykkään rinnoistani, mutta oon jo teininä päättäny, et meen kohotusleikkaukseen imettämisen jälkeen. Lapsia ei vielä ole, kenties joskus 2.

Vierailija
113/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokaiseen leikkaukseen liittyy isoja riskejä.

Kyllä näiden kanssa pärjää kun käyttää kunnollisia rintsikoita :)

Vierailija
115/115 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän