hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:
Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.
Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!
Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!
t. yksi pikkutissinen :-)
Kommentit (115)
Joten joo, samaa mieltä, miehet tykkäävät tisseistä kuin tisseistä, pienistä ja isoista.
Vierailija:
no ei TODELLAKAAN kukaan voi tykätä riippuvista hinkeistä!! ei edes miehet. ei ne nyt niiiiin aivottomia ole!
Painoa löytyy yli 90kg ja rinnat ei ole kuin B-kupit.. Mitenkäs se joku tuossa snaoikaan, että " ei voi olla mitään rumempaa kuin satakiloinen nainen jolla on pienet rinnat" . Että silleen..
Vasta naimisiin menneenä (mies on älykäs, KOMEA, kiltti, ihana ja suomalainen) en voi muuta sanoa kuin onneksi on miehiä moneen lähtöön.
Omani tykkää onneksi erittäin pienistä tisseistä.. Ja minun harmikseni myös lähinnä hoikista naisista. Vaan eipä tuo haittaa koska ei mun tarvi kilpailla toisten kanssa. Minä olen se jota rakastetaan IHMISENÄ, joku muu voi olla se jota katsellaan simäniloksi.
Lyhyesti sanottuna; Minä olen silti aina se kaunein mieheni silmissä.
Varmasti on miehiä jotka pitää isoista ja kiinteistä tai isoista ja löysistä. Ja on miehiä jotka tykkää pienistä ja kiinteistä ja pienistä ja löysistä. Ja kaikki rinnat siitä välistä, niiillekkin löytyy ihailijoita. Kukaan teistä ei voi väittää että kaikki miehet tykkäisi jostain tietyistä rinnoista!
Ja huvittaa toi yleistys että pienet rinnat olisivat aina kauniit ja kiinteät.. Eihei kuulkaas... Kyllä ne b-kupinkin rinnat roikahtaa ajan kanssa.. Näin käy kaikille!
Ja siinä on vielä sekin, että se aa-kuppi ei ole niille miehille sinällään merkityksellinen, ovat esim pyllymiehiä henkeen ja vereen. ;)
Vaikka mulla on aa-kuppi, niin oon silti naisellinen ja NAINEN!! Olipas tyhmästi sanottu, tuossa ei nyt oo mitään järkeä! On olemassa erilaisia miehiä, niin kuin on olemassa erilaisia naisia. Toiset tykkäävät äidistä, toiset tyttärestä...
Mun 11v. käyttää aa kuppia! Eli olet lapsi?
Eikä se ole mikään ongelma mulle, toisin kuin nähtävästi sulle. Eikä upea mieheni ole tisseistäni valittanut, on vaan tyytyväinen, kun oon sporttinen ja kiinteä 30-kymppinen.
Ja 11-vuotiaat käyttävät rintaliivejä... no, jo on aikoihin eletty!
Ei liiemmin haittaa elämää, kun käyttää hyviä, tukevia liivejä, mutta täytyy myöntää, että niskat on välillä kipeät ja suure rinnat vetävät helposti ryhtiä kasaan eli täytyy itse muistaa ' ryhdistäytyä' .
En piennenytä siksi, että ko. toimenpide on kivulias ja pelkään sitä. Lisäksi pitäisi sitä ennen laihtua olennaisesti ja se on lukuisien yritysten jälkeen aina vaan epäonnistunut.
En koe rinotjani LIIAN suurina, vana olen osaltani ylpeä niistä. Useat miehet tykkäävät ja itsestänikin ne ovat kauniit oikeanlaisissa liiveissä.
Vierailija:
Mun 11v. käyttää aa kuppia! Eli olet lapsi?
Harmi vaan kun mulla on liian isot vaikka ei ole kuin B-kuppi.
Kebab-tissit häntä lähinnä ällöttää!!!
(Kebab-tissit=Isot hinkkitissit joilla saa ilmaiset kebabit ählämilättypaikoista kun vaan on tarpeeksi tiukka paita..)
Ennen omistin upeat ylväät D-kupit ja nyt useamman lapsen imettänisen jäljiltä on B-kupin liivitkin joskus isot. Eikä siinä vielä kaikki vaan kun ne on tyhjät pussit ja ilman liivejä ihan kamalat!
Eli minä kyllä mieluusti kulkisin vaikka vähän liian isoissa rintavarustuksissa.
Taitaa miehes sulle vaan sepitellä puuta heinää!
Luulen, että tunnen mieheni näiden vuosien jälkeen huomattavasti paremmin kuin sinä. Ja kun mieheni ei muutenkaan ole mikään mielistelijätyyppi, että ei ole mitään tarvetta satuilla mieliteoistaan tai pitämisistään.
t.43
Kiitos äidin, joka pakotti jo 12-vuotiaana käyttämään kunnon rintaliivejä.
Sen verran urheilenkin, että lihaksisto on niin kunnossa, ettei mulla ole mitään vaivoja rinnoistani.
Nää on mun omat, enkä mä osaa edes ajatella onko nää isot vai pienet. Omat ja rakkaat.
eli lantio ja E-kupit löytyy vaikka muuten olen hoikka ja esim vyötärö tosi kapea. Rinnoista on ollut sekä iloa että murhetta, itseä erityisesti tuo roikkuminen masentaa... :( Mutta leikkelemään en lähtisi, kun saan aina kamalat arvet ja en ole ihan varma siitäkään vaikuttasko se jotenkin tuleviin imetyksiin...
Ja niistä miehistä vielä. Mä lulen että ne vaan pitää tisseistä yleensä, sama se minkä kokoset. Kyllähän näillä hinkeillä katseita saa, mutta kotona vällyjen alla olis varmaan ihan sama vaikka olis AA...