Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:

Vierailija
07.09.2005 |

Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.

Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!

Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!

t. yksi pikkutissinen :-)

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näyttelijän nimi sit olikaan, hirveät pienet rusinat, ryppyiset kun mummon perse.

Vierailija
42/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuuko teidän tissit (siis luulette, ettei ne roiku, vaikka roikkuukin), niin laittakaa kynä tissin alle ja jos se pysyy siellä, niin tissi roikkuu!

Mulla koko 75D-E ja ei kynä pysy! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

roikkuuko teidän tissit (siis luulette, ettei ne roiku, vaikka roikkuukin), niin laittakaa kynä tissin alle ja jos se pysyy siellä, niin tissi roikkuu!

T:yksi jolla pysyy jaffapullokin helposti rinnan alla...

Vierailija
44/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pidän rinnoistani. ne eivät ole liian suuret. Nyt imetysaikana tosin d-kuppi mutta normaalisti c ja siihen olen tyytyväinen. Mutta ei mua haittaa jos ne ois hiukan pienemmät. Eiköhän sitä omiin rintoihinsa jokainen ole jokseenkin tyytyväinen. Aina on jotain mitä vois itsessä muuttaa ja jos ois rahaa niin en kyllä menis tissejä kohotteleen vaikka roikkuvat vaan mieluummin silmäleikkaukseen laittasin nekin rahat.

Vierailija
45/115 |
07.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mikään leikkauskaan houkuta.

Vierailija
46/115 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän tahtoinen kysymys pieni rintaisille, miten käy imetyksen jälkeen? Tuleeko rinnoista roikkuvat?

Vierailija
47/115 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tykkäisit jos joku täälä palstalla kysyis että: kun joillain naisilla on niin pienet tissit, miten niiden kanssa voi elää ja mikset mene leikkauttaan isommaksi...?

t:B-kuppi

Vierailija
48/115 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkään hirvitys leilit nykyäänkään niin juma kun kaipaan niitä kiinteitä pystyjä pikku b kupillisia......... yäääääääääääääh. Toisaalta ompahan rinnat, terveet ja toimivat

Vierailija
49/115 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarve mielistellä ketään tai itkeä rumia tissejä. Jos joku mies ei halua tutustua/puhua/seurustella kanssani tissieni vuoksi, hän ei ole arvoiseni.

Muuten olen hyväkroppainen ja kivannäköinen. Mulle kyllä ukkojen kyyläminen se ja sama, ällöttää lähinnä.

Vierailija
50/115 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kuulemma aina haaveillut saavansa isotissisen naisen jonka rintoja vasten voi nukkua kuin tyyny pään alla... ;))))))))))))))

no tässä sitä tyynyä riittää.

imetyksen loputtuaen enää ole tykännyt niin paljon rinnoistani koska ne roikkuvat todella pahasti.omasta mielestäni eivätt ole enää kauniit ollenkaan.Muutamana yönä olen joutunut laittamaan liivit päälle nukkuessa kun tissejä särkee yön jälkeen. ilmeiseti liian suuret ja roikkuvat ja jäävät kääntyillessä huonosti.

Jos on hyvät liivit niin päällä niin rintani näyttävät kauniilta.Huonona puiolena on tuo särky joka on alkanut vaivata.

Vierailija
51/115 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käsitykseni mukaan rinnat roikkuvat siinä vaiheessa, kun tissi on litistynyt sen alla olevaan ihoon, kynä testistä voi selvitä vaikka näin on jo käynyt.

Vierailija
52/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että isot rinnat ovat upeat! namnam!

Vierailija
53/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kärsinyt isoista rinnoista ja nuorempana huomasi sen kun miehet uhuivat vain rinnoilleni...Olen aina tykännyt pukeutua kivasti, mutta isot rinnat asettavat rajoituksia. Mekkoja on mahdoton ostaa kun yläosasta menee päälle vasta koko 42 ja alaosa on kokoa 36. Paitapuseroista ei yleensä mene napit fiksusti kiinni, isot koot sitten ovat telttoja muualta. Rintaliivien ostaminen on tuskaa, kun kauniita ja nuorekkaita alusvaatteita ei vaan kovin usein osu kohdalle kokoa 75F tai G....Oon siis muuten aika pienikokonen, mutta isot rinnat tekee musta pyöreemmän näkösen kuin mitä olen. Ja tätä nykyistä tunikamuotia en voi käyttää paitsi nyt raskaana....

Niska-hartiasäryt on tuttua ja nyt huomaan ryhtini menevän kumaraan. Haaveilen rintojen pienennyksestä jahka olen tämän viimeisen lapseni synnyttänyt ja imettänyt. Sitten kyselemään oisko mahkuja terveydellisin syin saanko leikkauksen vai maksanko itse. Menen vaikka omilla rahoilla, mulle D-kuppikin ois pieni koko.....

Vierailija
54/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat kuitenkin täyttä tavaraa.

Vierailija
55/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että on vähän kiellettyä olla iloinen isoista rinnoistaan - vaikka ne sitten vaikka roikkuisivatkin. Pitää valitella ja harmitella, ettei kenellekään tule paha mieli. Isoja rintoja on myös oikeutettua haukkua, vaikka en mä ainakaan itse isorintaisena koe tarvetta julistaa maailmalle, kuinka omaa miestäni pienet rinnat kuvottavat. (Eivät kuvota, enkä edes haluaisi miestä, joka puhuisi noin rumasti toisten naisten muodoista.) Monenlaiset rinnat on kauniita ja omista rinnoistaan olis hyvä tykätä, oli ne sitten millaiset tahansa.

Vierailija
56/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainon yläpuolella ja rintani sopivat mun vartalolle. Eivät mielestäni hirveästi roiku kuitenkaan:). Mies on aina tykännyt rinnoistani, kuten itsekin.

Vierailija
57/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatteko, että kaikki miehet pitävät isoista rinnoista?

Totta hitossa jokainen jättestora limput omistava nainen rakastaa omia, hiostavia ja raskaita tissejään! Eivät ole tiellä, eivät hölsky kävellessä, eivätkä ole hankalat nukkuessa. Ja miehet rakastavat miehestä riippumatta. Totta kai!

Vierailija
58/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kiinteät ja pyöreät, mutta painovoima vetää maata kohden ja isot rinnat alkaa roikkua aikaa myöten.

Pitää olla riittävän isot, että pääsee leikkaukseen ja yksityisen hintoja mulla ei ole varaa maksaa.

Kaveri leikautti rinnat omalla rahalla ja niistä tuli hyvät, paitsi maha korostui, kuin rinnat pieneni.

Ehdottomasti pitäisi laihduttaa ennen leikkausta.

Vierailija
59/115 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäsin jos b tai c kupeilla ei pysy mutta sun tissit tarvii olla ihan kamalan näköset jos on noin isot eikä yhtään oo alaspäin vaan sojottaa ylös kun kaksi heliumilla täytettyä ilmapalloa.

Vierailija
60/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mulle sopisi erittäin hyvin, että naiset puhuis vain mun penikselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan