Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:

Vierailija
07.09.2005 |

Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.

Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!

Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!

t. yksi pikkutissinen :-)

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä D-kuppi tosi iso? Siis kun jotku D-kupit täällä kommentoineet.. Siis kun itselläni on deet ja mä en kyllä pidä mun tissejä mitenkään keskimäärästä hirveesti isompina. Siis jos vertaan muihin ihmisiin, niin mun mielestä se on aika tavallinen koko. Aika offtopic mutta tuli vaan mieleen..

Vierailija
62/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävän isoista rinnoistaan. Syyt ovat varmaan tässä ketjussa tulleetkin jo esiin. Eräs hoikka mutta hyvin rintava nainen on kärsinyt rintavuudestaan jo teini-iässä, jolloin oli koko ajan räikeän seksuaalisen häirinnän kohteena sekä nuorten että vanhempien miesten taholta.

Eri juttu sitten ovat ns. bimbot - heille nyt elämä on pelkkää miesten miellyttämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja sporttinen & luonteeltani poikamainen, mutta nämä helvetin lollot saavat minut näyttämään täysin erilaiselta tyypiltä mitä olen!

mutta isot ne on silti, D-kuppi vähintään, ja monesti olen niitä kironnut.

Tässä syitä:

- koska olen muuten hoikka, rinnat näyttävät suhteettoman isoilta kroppaani nähden, monet varmaan luulee silikoneiksi

- rinnat ovat tiellä ja muutenkin hölskyvät ikävästi urheillessa

- on tosi vaikea löytää nätisti istuvia paitoja ja takkeja; melkein kaikissa napit " harottaa" tai paita kinnaa muuten oudosti ellei osta isompaa kokoa, joka onkin sitten ihan liian iso muualta

- en kehtaa pitää tyköistuvia vaatteita vaikka kroppa sen muuten sallisikin, koska en halua, että ihmiset tuijottaa ja pohtii " onkohan noi luomut" tai " mitä se itseään tollai esittelee"

- eivät ole kovin kiinteät joten ilman liivejä ei voi koskaan olla, tämäkin mm. rajoittaa vaateostoksia

Haaveilen pienennysleikkauksesta, mutta mies ei ole innostunut ajatuksesta ;) eikä kyllä nyt olisi varaakaan!

Eli kaikki " ei laaksoa, ei kukkulaa, vaan laudalla kaksi rusinaa" -malliset naiset, olkaa iloisia pienistä rinnoistanne! Ne ovat taatusti paljon kauniimmat, käytännöllisemmät ja kivemmat kuin isommat lollot! Kadehdin teitä!

Vierailija
64/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin eräs lähes rinnaton

Mun 11v. käyttää aa kuppia! Eli olet lapsi?

Vierailija
65/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiostavat, eikä se rintojen välin ja rintojen alapuolelle jäävän ihon tuoksu ole aina tästä syystä paras mahdollinen

Vierailija
66/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on D-kupit (olen normaalipainoinen) ja kyllähän ne melko lailla roikkuu. Ei nyt missään navassa kuitenkaan. Koska ei onneksi ole erityisempiä niskakipuja tms, en silti harkitse leikkausta omalla tai muiden rahalla. En, vaikkei nämä nyt kauhean kauniit ole.

Syy siihen, miksi en todennäköisimmin koskaan mene mihinkään leikkaukseen pelkän estetiikan takia on se, että olen ollut vakavasti sairaana ja minulle on tehty useita välttämättömiä isoja leikkauksia. Olen niin lopen uupunut koviin jälkikipuihin, toipumisiin, kuntoutuksiin, haavoihin, arpiin, uudemman kerran koviin jälkikipuihin - ja mainitsinko muuten kivun - että ei kiitos enää ikinä, jos ei ole lääketieteellinen pakko.

Vierailija
67/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei sinänsä haittaa minua. Eikö ole mieskään valittanut.

Kokemusta on isoista rinnoista sen verran, että imettäessä minulla oli d-kuppi. Alkuraskaudesta kun rinnat turposi, olin ensin kamalan innoissani. Mutta sitten koin ne lieveilmiöt, että miehet tuijotti, vaatteet ei sopineet, hartioita särki ja niskat oli aina jumissa ja lenkillä käynti oli hankalaa.

Olisin varmaan niihin isoihin rintoihin sopeutunut jos ne olisi olleet minulla aina. Mutta imetysaikoina näytin mielestäni aika hurjalta kun oli kapea vyötärö ja isot rinnat. En vain tykännyt.

Nyt on taas tutut pikkutissit ja pussit on suht tyhjät, joten enpä voi uimahallin saunassa tisseilläni brassailla. Mutta on helpompi löytää vaatteita, lenkkeillä ja niskoja ei särje ja miehet juttelee minulle, eikä vain tuijota tissejäni.

Ihan hyvän tahtoinen kysymys pieni rintaisille, miten käy imetyksen jälkeen? Tuleeko rinnoista roikkuvat?

Vierailija
69/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko linkittää jotain kuvia tms. että mitkä on teidän mielestä roikkuvat rinnat? Kun siitäkin voi olla montaa mieltä.. minusta omani eivät roiku, mutta ei ne nyt mitkään silikooni-ilmapallojen näköiset luonnollisestikaan ole kun kokoa löytyy..

Vierailija
70/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä aavistuksen (sentin, pari) öö, pystymmät.

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikip…

Vierailija
71/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika reilua...mulla meinaan nämä imettäneen rinnat lötköttää ihan kunnolla.

Voisitteko linkittää jotain kuvia tms. että mitkä on teidän mielestä roikkuvat rinnat? Kun siitäkin voi olla montaa mieltä.. minusta omani eivät roiku, mutta ei ne nyt mitkään silikooni-ilmapallojen näköiset luonnollisestikaan ole kun kokoa löytyy..

Vierailija
72/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä D-kuppi tosi iso? Siis kun jotku D-kupit täällä kommentoineet.. Siis kun itselläni on deet ja mä en kyllä pidä mun tissejä mitenkään keskimäärästä hirveesti isompina. Siis jos vertaan muihin ihmisiin, niin mun mielestä se on aika tavallinen koko. Aika offtopic mutta tuli vaan mieleen..

Mulla oli vauvan syntymän jälkeen pitkään E/70 ja nyt jäänyt D/70 tietämille. Olen hoikka 163/57 ja silti rintani eivät kyllä ole mitenkään isot. Sopusuhtaiset kyllä, kun minulla löytyy myös lanteet.

Keskimääräinen kuppikokohan on suurentunut naisväestössä. Aiempi B/75 on muuttunut C:hen viime vuosikymmenten aikana.

Vierailija
73/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tisseihini enemmän kuin tyytyväinen. Yhtään ei roiku, vaikka olen kaksi lasta jo imettänytkin, yhteensä yli 1 v.

Urheillessakaan ei pahemmin hölsky, kunhan vain on rintaliivit päällä. Vaatteita löytyy ihan normaalimallistosta. Ei mitään ongelmaa...

Ja mies tykkää kympillä!

Eli 75 E- eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. JOskus rankassa urheilussa nakkaan kahdet urheiluliivit päällekkäin, ja siinäpä se, ei ongelmia hölskynnästä tms.

Ja tosiaan, koko ikäni on nämä hinkit ukkeleita ympärille pyörimään keränneet. Mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
74/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1242017/Twilight-star-Ashl…

Onko nuo esim. teistä roikkuvat tissit? Mulla about tommoset, ei kyllä kynä tai neulepuikko pysy tissin alla, mutta en mä nyt ihan riippareikskaan kutsuis, vai onko?? :|

Vierailija
75/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia haittaa toisia ei. Miksi, et itse suurenna tissejäsi?

Olet ällöttävän pinnallisen kuuloinen:'tuon näköisenä elää' Ei kukaan täysjärkinen ihminen puhu noin.

Monilla on paljon muitakin arvoja kuin ulkonäkö, mikä merkkaa.

Vierailija
76/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiostavat, eikä se rintojen välin ja rintojen alapuolelle jäävän ihon tuoksu ole aina tästä syystä paras mahdollinen

Hommatkaa emännät kunnon rintaliivejä! Ei mulla ainakaan tissit löhnää muuta ihoa vasten, eikä ole vakoa tissien välissä, kun on kunnon rintsikat, jotka pistää hinkit sopivaan asentoon.

T: 85e/f

Vierailija
77/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 80 f ja olen normaalipainoinen. kun olin 17-19 minulla oli 75b ja ne oli mahtavat. sitten vuosi vuodelta ovat kasvaneet vaikka muuten en ole lihonut. en käytä mitään e pillereitä koska en halua et turpoavat entisestään. yhden lapsen imetyksen jälkeen ovat löysemmät mut eivät kauheasti roiku.

vaikeuttaa urheilua, en siis voi enää juosta, tän kokoisia istuvia ja tukevia liivejä saa vaan erikoisliikkeistä, pakko ostaa paksuilla olkaimilla ja tukevat.. ei enää mitään ihania kaikenvärisi herkullisia liivejä alennusmyynneistä....

Vierailija
78/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä on mukavampaa kuin baarissa avokaulaisen puseron kanssa herättää huomiota. Jää kakkosneloset rannalle ruikuttaan kun tulen paikalle. Kaikki miehet haluaa isoja rintoja. Jos joku teille pikkutisseille muuta sanoo niin valehtelee. Ykskään mies ei ole koskaan mulle sanonut, että tykkäis pelkistä nänneistä. Kaikki on olleet aina innoissaan mun isoista rinnoista.

Vierailija
79/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vauvan syntymän jälkeen pitkään E/70 ja nyt jäänyt D/70 tietämille. Olen hoikka 163/57 ja silti rintani eivät kyllä ole mitenkään isot. Sopusuhtaiset kyllä, kun minulla löytyy myös lanteet. Keskimääräinen kuppikokohan on suurentunut naisväestössä. Aiempi B/75 on muuttunut C:hen viime vuosikymmenten aikana.

Tässä siis mun

Ei mitkään "isot" siis minusta.

Vierailija
80/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vauvan syntymän jälkeen pitkään E/70 ja nyt jäänyt D/70 tietämille. Olen hoikka 163/57 ja silti rintani eivät kyllä ole mitenkään isot. Sopusuhtaiset kyllä, kun minulla löytyy myös lanteet. Keskimääräinen kuppikokohan on suurentunut naisväestössä. Aiempi B/75 on muuttunut C:hen viime vuosikymmenten aikana.

Tässä siis mun Ei mitkään "isot" siis minusta.

[IMG]http://i44.tinypic.com/2199t2o.jpg[/IMG]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän