Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei kaikki isotissiset! ihan vilpitön kysymys teille:

Vierailija
07.09.2005 |

Eilen uimahallissa sattui silmiini (en todellakaan tuijota ketään) parikin " vähän pyöreämpää" naista siellä suihkussa.

Siis kieltämättä heillä oli jättitissit ja ne roikkui valtavina säkkeinä navan alapuolella asti!!

Mietin vain, että onko oikeesti kiva, kun on tuollaiset tissit? Vai haittaako ne elämää? Ja jos haittaa, niin miksi ette pienennytä niitä? Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!

t. yksi pikkutissinen :-)

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä iän myötä valahtavat. näinhän se menee..

minulla G-kupin rinnat. olen 160 cm pitkä ja näytän kärjellään seisovalta kolmiolta. itselleni isoissa rinnoissa on ollut vaikeinta se, miten ihmiset suhtautuvat minuun. roikkuminen ja selkäkivut ovat täysin toissijaisia asioita sen rinnalla, että minut on jo ala-asteelta asti luokiteltu rintojeni takia johonkin ihmisryhmään. koulukiusaamisen aiheuttama iso arpi ei varmaan häivy koskaan...

nykyään olen töissä ravintola-alalla esimiehenä. olen huomannut, että kukaan ei ota minua vakavissaan. rintojeni taakse on jotenkin vaikea nähdä. harva ihminen katsoo minut tavatessaan ensin silmiin, useimmat (naiset ja miehet) katsastavat ensin rintavarustukseni. ja koska ensivaikutelma on tärkein, olen siitä ensitapaamisesta asti "se nainen jolla on valtavat rinnat". lisäksi isot rinnat antavat ilmeisesti naisesta jotenkin halvan vaikutelman. se on huono asia aina, varsinkin silloin kun yrittää edustaa yritysta jakkupuku päällä..

olen monesti baaritiskin takana työskennellessäni kuullut, kuinka tyrkky olen kun korostan isoja rintojani nostamalla ne leukaan. nuo ihmiset eivät tunnu tajuavan, kuinka ensiarvoisen tärkeää selälleni on että minulla on oikeanlaiset liivit. ja oikeanlaiset liivit kohottavat povea ja saavat rinnat nayttämään ryhdikkäiltä. ei voi mitään. iskuyrityksiä rintoihin tuijottelijoilta on kertynyt satoja...

nykyisin uskallan käydä uimahallissa. joskus tuntuu pisto sydämessä kun joku vieras nainen suihkussa tuijottaa rintojani.. sanoisi edes saatana jotain, luuleeko etten huomaa kun minua ihmetellään kuin uutta ämpäriä. joskus olen kertonut tuijottajille, että ne ovat maitorauhaseni, voi koskea jos ei muuten usko.

anteeksi avautumiseni. :D

Vierailija
82/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen väliin! Liivit paitsi nostaa rintoja ylös, myös työntää niitä sivusuunnassa lähemmäs toisiaan. Ei sellainen henkilö isotissinen olekaan, jonka rintojen väliin ei tule liivit päällä vakoa, tai sitten sillä on aika helkkarin huonot ja tukemattomat liivit.

t. Se, joka valitti hikoamisongelmasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä D-kuppi tosi iso? Siis kun jotku D-kupit täällä kommentoineet.. Siis kun itselläni on deet ja mä en kyllä pidä mun tissejä mitenkään keskimäärästä hirveesti isompina. Siis jos vertaan muihin ihmisiin, niin mun mielestä se on aika tavallinen koko. Aika offtopic mutta tuli vaan mieleen..

Mulla oli vauvan syntymän jälkeen pitkään E/70 ja nyt jäänyt D/70 tietämille. Olen hoikka 163/57 ja silti rintani eivät kyllä ole mitenkään isot. Sopusuhtaiset kyllä, kun minulla löytyy myös lanteet. Keskimääräinen kuppikokohan on suurentunut naisväestössä. Aiempi B/75 on muuttunut C:hen viime vuosikymmenten aikana.

Tässä siis mun

Ei mitkään "isot" siis minusta.

Vierailija
84/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse on lihava, mutta kunhan se paino on tisseissä niin miehen käy ihan kuumina. Vaikka ei edes rintavakoa näkyis niin kuulema heti on huomattu miten isot tissit on! Ja näitä juttuja ei pienirintaisten naisten miehet puhu naistensa kuullen.

Vierailija
85/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin niska on joskus kipeä. Eivätkä minun E-luokan rintani edes roiku mitenkään ihmeellisesti. Vaikka imettänyt olenkin. Kai tuo on sitten ihan yksilöllistä.

Minusta rintani ovat kauniit. Ja näin, vaikka voinkin paljastaa lisäksi, että nännien ympärillä kasvaakin muutamat kiharat karvat... joita sitten nyppäilen pois silloin tällöin.

Tosin tyytyväisyyteeni liittyy kenties se tosiseikka, että mieheni jumaloi rintojani ja että minulla on ns (entinen) tiimalasivartalo, johon sopivat nuo isot rinnat hienosti - entinen siksi, että lasten jälkeen vatsa on pöhkösti pömppä.

Vierailija
86/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei roiku ja tykkään siitä kun on muotoja, ei siis mitään läskiä vaan naiselliset rinnat ja lantio. ;)

Miksi te pikkutissit muuten ette mene laittamaan silikoneja?

Vierailija
87/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulisi, että on kamalan hankalaa elää tuon näköisenä!!"

Onneksi isojen tissien mukana tulee myös järki ja empatiakyky.

Vierailija
88/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä näistä, enkä inhoa näitä. olen niillä omat lapseni imettänyt ja mieheni pitää niistä, minulle se riittää.

sitä inhoan, että ihmiset tuijottavat rintojani, jos en ole heittänyt ylleni kaapua, joka saa näyttämään pelkästään tasapaksulta. pari kertaa jopa joku nuori nainen on keskustellut rintojeni kanssa.

Vierailija
89/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysten jälkeen tyhjät pussit jotka roikkuu. mieheni on ehdottanut silikoneja. ja huom. rinnat on isot mutta ei todellakaan kiinteät.

mies ei enää ole yhtään innostunut rinnoistani.

itse olen tyytyväinen että ne pienenivät selkeästi imetyksen jälkeen. vaan jos ne ei roikkuisi. mutta onhan liivit keksitty.

pienet rinnat on paljon kauniimpia ja kivempia, tai sellaiset sopivat.

Vierailija
90/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetetty on yhteensä kai sitten 4 vuotta, mutta sitä varten nuo ovat.

Toivottavasti minua ei katsella yleisissä tiloissa säälien.

Vaihtaisin toki pienempiin, mutta en lapsiani pois antaisi. Elämä on valintoja.

Vierailija
91/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ainakin silloin jo tissit ja menkatkin oli alkaneet.

Vierailija
92/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyisin kyllä tykkään DD/E-kupin rinnoistani, sopivat kroppaani. Olen vähän sellainen Maria Sidin mallinen, rehevähkö (lievästi ylipainoinen) nainen. Hyviin rintaliiveihin toki panostan, etenkin liikkuessa.

joku kommentoi täällä että miksi 11 -vuotiaat käyttävät rintaliivejä mulla oli ainakin silloin jo tissit ja menkatkin oli alkaneet.

Vierailija
93/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeää, että mieheni jumaloi niitä ja kaikki muut miehet kuolaa niille.

Olen onneksi miehille ISO TISSI ja en mitään muuta. Kaikki miehet rakastaa isoja tissejä ja inhoaa pikkutissisten nypyköitä. Sanokaa te pikkutissit mitä tahansa. Olette kuitenkin kateellisia meille, joiden rintoja miehet jumaloi ja joista ne haaveilee.

Vierailija
94/115 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi paha, että oma mies jumaloi vaimonsa rintoja? Minusta se on ihanaa. Muista miehistä viis, ja muiden naisten rinnat eivät minulle kuulu.

Olen isotissinen ja minulleon tärkeää, että mieheni jumaloi niitä ja kaikki muut miehet kuolaa niille. Olen onneksi miehille ISO TISSI ja en mitään muuta. Kaikki miehet rakastaa isoja tissejä ja inhoaa pikkutissisten nypyköitä. Sanokaa te pikkutissit mitä tahansa. Olette kuitenkin kateellisia meille, joiden rintoja miehet jumaloi ja joista ne haaveilee.

Vierailija
95/115 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan mies haluaa itselleen ehdoin tahdoin "tissitöntä" naista.

Itselläni on aa-a kupit ja kyllä toisinaan olen kärsinyt niistä.

jokaisen pienitissisen vaimon mies varmasti oppii rakastamaan naistansa vaikkei rintoja olisikaan.

Meidän/mun elämässä on muutakin kuin minun rintani.

Imetyksestä sen verran että mulla rinnat turpoaa synnytyksen jälkeen valtavaksi. tuntuu jotenkin hassulta että ylävartalo muuttuu aivan toisenlaiseksi. tuntuu että kun maitoa on täytnnä niin on ehkä appelsiininkokoiset.

T: viiden äiti. (seksielämä on ihanaa ja toimii myös ilman "rintoja"

Vierailija
97/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, ei todellakaan ole kiva, että on tälläiset tissit.

Tissiliivit maksaa 52-150/liivit. Monesti olen miettinyt, että ajaisiko lehmien utareverkko samanasian.

Haluaisin pienentää rintani, vaikka jonnekkin D-cuppiin edes. (tai sitten c- cuppiin).

Ei ole varaa leikkauttaa.

Juostessa, hyppiessä, loikkiessa, venyteltäessä ne eniten haittaa. Ryhtiä vetää huonommaksi. Onneksi ei ole särkyjä.

t. H-kupin nainen

Vierailija
98/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut silmiä miellyttäväksi rintojen kooksi sen, joka naisystävällä on. On se sitten A tai 85DD, ihan kivan näköisiä kaikki. Isompien kanssa joutuu vaan petihommissa leipomaan enempi;-)

Vierailija
99/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskityn mieluummin nänneihin;-)

Vierailija
100/115 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän tahtoinen kysymys pieni rintaisille, miten käy imetyksen jälkeen? Tuleeko rinnoista roikkuvat?

Kuppikoko A. Ihan yhtä kiinteät eivät ole kuin ennen imetystä, mutta roiku eivät. Tosin ikääkin imetysten yhteydessä tuli lisää kolme vuott

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi