Mummo haluaa viedä 2 -vuotiaan 2 viikoksi Espanjaan
Itse olen töissä enkä pääse mukaan. Heillä on kesäasunto siellä. En raaskisi päästää lastani, vaikka äitini sitä toivoisikin. Sanoo, että olen liian kiintynyt lapseen, jos en voi sitä hänen hyvään hoitoonsa antaa.
Mielipiteitä ?
Kommentit (44)
mutta viikko tai kaksi ei tulisi kysymykseenkään noin pienellä!
liian KIINTYNYT omaan lapseensa. Voiko lapseensa olla liian kiintynyt. Eli rakastaa liikaa? Ymmärrän, jos sanoo että liiaksi kiinni omassa lapsessa, mutta... Kyllä sen verran saa ollakin kiinni ettei anna 2v kahdeksi viikoksi toiselle puolen Eurooppaa.
Ei 2-vuotiaaseen voi olla liian kiintynyt! Haloo - siis nyt puhutaan 2-vuotiaasta, ei 18-vuotiaasta.
Ei lähtisi meillä 2-vuotias viikonloppua pidemmälle reissulle ilman vanhempiaan/vanhempaansa. Päivähoito on ihan eri juttu, lapsi tulee iltapäivällä kotiin, jossa vietetään ilta ja yö, osa aamuakin yhdessä.
Ja kyse ei ole siitä, ettei mummo kelpaa!
jotka ajattelevat, että lasten pitää tottua olemaan erossa äidistä, koska muuten siitä tulee hemmoteltu.
Älä suostu.
tätä 2-vuotiasta antaa mummolle, vaikka kyseessä on nuori ja jaksava mummo. Enkä usko minäkään että näin pieni haluaa olla äidistään erossa niin kauan.